اخبار


استاندار یزد در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل دفتر امور اقتصادی عنوان کرد:

استان خود را برای مدیریت اقتصادی دوران پساکرونا آماده می‌کند

2020 04 27
استاندار یزد با اشاره به تاثیر بحران کرونا بر آینده اقتصادی کشور و استان، عنوان کرد: مدیریت اقتصادی دوران پساکرونا نیاز به تدابیر جدی در این عرصه دارد و استان خود را برای مدیریت اقتصادی دوران پساکرونا آماده می‌کند.

انتصاب مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد

2020 04 25
با حکم "محمدعلی طالبی" استاندار یزد، "محمد زاده‌‌رحمانی" به عنوان مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد منصوب شد.
استاندار یزد تاکید کرد:

ایجاد اشتغال بر پایه ارتقاء مهارت های فنی و حرفه ای

2020 04 24
استاندار یزد با بیان اینکه آموزش های فنی حرفه ای یکی از اولویت های استان برای ایجاد اشتغال است، ادامه داد: طرح های حوزه فنی و حرفه ای به ایجاد کسب و کارهای جدید مبتنی بر مهارت در استان کمک بسیاری می‌کند.
استاندار یزد در ستاد تنظیم بازار استان یزد عنوان کرد:

توجه ویژه به اقشار آسیب پذیر در ماه رمضان، در دستور کار استان است

2020 04 19
استاندار یزد با اشاره به شرایط کنونی کشور و تاثیر آن بر اقشار آسیب پذیر عنوان کرد: کمک ویژه به اقشار آسیب پذیر، با توجه به شرایط خاص کشور و کاهش جدی درآمد اقشار آسیب پذیر بسیار حائز اهمیت بوده و توجه به این اقشار در ماه رمضان نیز در دستور کار استان خواهد بود.
استاندار یزد در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی عنوان کرد:

خلأ اندیشه ورزی در دستگاه ها، یکی از مهمترین عوامل عدم تحقق شعار سال است

2020 04 14
استاندار یزد با بیان اینکه برنامه ها برای تحقق شعار سال باید ماحصل اندیشه ورزی دقیق باشند، عنوان کرد: خلأ اندیشه ورزی در دستگاه ها، یکی از مهمترین عوامل عدم تحقق شعار سال است.
توسط استاندار یزد و در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا صورت گرفت:

تشریح آخرین تصمیمات و برنامه ها برای اجرای طرح "فاصله گذاری هوشمند اجتماعی"

2020 04 09
استاندار یزد در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا آخرین تصمیمات و برنامه ها برای اجرای طرح "فاصله گذاری هوشمند اجتماعی" را تشریح کرد.
استاندار یزد در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی تشریح کرد :

برنامه ها و سیاست های استان برای تحقق شعار سال

2020 04 08
استاندار یزد در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی برنامه ها و سیاست های استان برای تحقق شعار سال و جهش تولید را تشریح کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تاکید کرد:

ضرورت فعالیت واحدهای تولیدی استان با رعایت دقیق مسائل بهداشتی و حفظ سلامت کارگران

2020 03 30
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ‌یزد در بازدید از شرکت فولاد آلیاژی ایران از اقدامات پیشگیرانه این شرکت برای حفظ سلامت کارگران در زمینه بیماری کرونا تقدیر و بر ضرورت فعالیت واحدهای تولیدی استان با رعایت دقیق مسائل بهداشتی تاکید کرد.

برگزاری جلسه فوق العاده ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در آخرین ساعات سال 98 به ریاست استاندار یزد

2020 03 19
به ریاست استاندار یزد و به منظور بررسی آخرین راهکارهای مبارزه با ویروس کرونا، جلسه فوق العاده استانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا از ساعت 19 الی 21 روز 29 اسفند برگزار شد.

بازدید استاندار یزد از واحد درحال راه‌اندازی تولید محلول ضد عفونی کننده دست

2020 03 18
استاندار یزد از واحد درحال راه‌اندازی تولید محلول ضدعفونی کننده دست در شهرک صنعتی تفت بازدید کرد.
استاندار یزد تاکید کرد:

پیگیری جدی مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا برای صیانت از سلامت مردم

2020 03 14
استاندار ‌یزد در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان بر پیگیری جدی مصوبات این ستاد برای صیانت از سلامت مردم تاکید کرد و گفت: ‌تداوم همکاری‌ها و همدلی‌ها در مبارزه با بیماری کرونا به ویژه با توجه به ظرفیت مجمع نمایندگان استان، مورد انتظار است.
استاندار یزد در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی خبر داد:

انجام مکاتبات استان با مرکز برای کمک به واحدهای اقتصادی استان در حوزه های بانکی، مالیاتی و بیمه ای

2020 03 02
استاندار یزد با اشاره به تاثیر شیوع ویروس کرونا بر اقتصاد استان، عنوان کرد: در همین راستا و علاوه بر دستور به مدیران ذیربط استانی برای نادیده گرفتن بدهی های آب، برق و گاز واحدهای اقتصادی و همراهی با آنها در دیگر مسائل، با انجام مکاتباتی از سوی استان با مرکز، پیگیر کمک به به این واحدها در حوزه های بانکی، مالیاتی و بیمه ای هستیم.
در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا و توسط استاندارصورت گرفت:

تشریح اقدامات صورت گرفته و برنامه های در دست اجرا برای مبارزه با کرونا

2020 03 02
استاندار یزد در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، اقدامات صورت گرفته و برنامه های در دست اجرا برای مبارزه با کرونا را تشریح کرد.
استاندار یزد در نشست کارگروه تنظیم بازار تاکید کرد:

تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم و تقویت نظارت بر توزیع کالا و خدمات

2020 02 29
استاندار یزد با اشاره به افزایش تقاضا برای اقلام بهداشتی در استان، عنوان کرد: در همین راستا تامین این اقلام را در دستور کار خود قرار داده و با رایزنی هایی صورت گرفته، این مواد با حداکثر کیفیت در اختیار استان قرار می گیرد.
استاندار یزد در نشست ستاد مسکن استان مطرح کرد:

بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و طرح ها برای خانه دار کردن یزدی ها

2020 02 25
استاندار یزد با اشاره به وجود طرح هایی همچون طرح اقدام ملی، طرح ها و تسهیلات مربوط به بافت فرسوده و طرح بازآفرینی شهری عنوان کرد: باید از تمامی ظرفیت ها و طرح های موجود برای خانه دار کردن یزدی ها بهره برد.
استاندار در نشست سرمایه گذاری استان مطرح کرد:

صدور مجوزهای بی‌نام، رویکرد اصلی جذب سرمایه گذاری در سال۹۹

2020 02 25
استاندار یزد با اشاره به طولانی و کلافه کننده بودن بروکراسی اداری برای سرمایه گذاران عنوان کرد: به همین دلیل در حوزه هایی که فرصت سرمایه گذاری وجود دارد مجوز بی نام صادر می کنیم تا پس از ورود سرمایه گذار، بلافاصله و بدون دغدغه از بروکراسی طولانی اداری، کار اجرایی آغاز شود.
استاندار یزد در نشست مشترک با فعالان اقتصادی، اصناف و هیأت های مذهبی استان مطرح کرد :

علیرغم مشکلات اقتصادی موجود، شاهد همدلی دولت و مردم در استان هستیم

2020 02 19
استاندار یزد با بیان اینکه همواره به دنبال تقویت ارتباط دولت با بدنه جامعه بوده ایم و پیشبرد سریعتر اهداف دولت را در گرو بهره گیری از نظرات و دیدگاه های اقشار مختلف جامعه می دانیم، عنوان کرد: علیرغم مشکلات اقتصادی موجود، شاهد همدلی دولت و مردم در استان بوده ایم.
استاندار در نشست ستاد انتخابات مطرح کرد:

جلب مشارکت حداکثری؛ راهبرد دولت در انتخابات

2020 02 18
استاندار یزد با اشاره به لزوم بسیج کلیه امکانات برای جلب مشارکت مردم در انتخابات تاکید کرد: جلب مشارکت حداکثری راهبرد دولت در انتخابات است.

برگزاری اجلاس سفرای اکو در یزد، فرصتی برای معرفی توانمندی‌های اقتصادی استان

2020 02 18
استاندار یزد با اشاره به لزوم بهره گیری از فرصت حضور سفرای عضو اکو در یزد تاکید کرد: برگزاری اجلاس سفرای اکو در یزد، فرصتی برای معرفی ظرفیت ها و توانمندی‌های اقتصادی استان است.
در نشست ستاد تنظیم بازار صورت گرفت:

ارائه دستورات لازم برای نظارت حداکثری بر بازار عید نوروز از سوی استاندار یزد

2020 02 16
استاندار یزد با اشاره به در پیش رو بودن عید نوروز و لزوم نظارت حداکثری بر بازار، دستورات لازم در این خصوص را صادر کرد.

وعده های انتخاباتی نامزدها متناسب با اولویت های استان باشد

2020 02 14
استاندار یزد با اشاره به اجماع شکل گرفته در سطح استان درباره اولویت های استان، تصریح کرد: وعده های انتخاباتی نامزدها متناسب با این اولویت ها و در راستای تحقق آنها باشد.
استاندار یزد در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مطرح کرد:

لزوم ارزیابی جدی عملکرد بانک ها در حوزه ارائه تسهیلات مصوب شده در ستاد تسهیل

2020 02 11
استاندار با اشاره به لزوم رصد مستمر اقدامات بانک ها در خصوص ارائه تسهیلات مصوب شده در ستاد تسهیل گفت: سازمان صمت استان باید ارزیابی و نظارت بر عملکرد بانک ها را در دستور کار خود قرار دهد.

لزوم انجام کلیه اقدامات لازم برای جلب مشارکت مردم در انتخابات

2020 02 10
استاندار یزد با بیان اینکه قدم برداشتن در مسیر جلب مشارکت مردم در انتخابات وظیفه مسئولین استان است، افزود: باید کلیه اقدامات لازم برای جلب مشارکت مردم در انتخابات انجام شود.
استاندار یزد در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مطرح کرد :

آنالیز اشتغال استان؛ نشان دهنده رشد تمایل بانوان برای حضور در بازار کار

2020 02 09
استاندار یزد با اشاره به بررسی های صورت گرفته در خصوص نرخ اشتغال استان عنوان کرد: آنالیز اشتغال استان نشان دهنده رشد تمایل بانوان برای حضور در بازار کار به نسبت سال های گذشته است.

از ابزارهای نوین در تنظیم بازار استان استفاده خواهد شد

2020 02 09
استاندار یزد با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ورود ابزار های نوین در حوزه تنظیم بازار استان عنوان کرد: از ورود ابزارهای نوین در حوزه تنظیم بازار استقبال و حمایت می کنیم و از آنها بهره خواهیم گرفت.
معاون امور اقتصادی استاندار تاکید کرد:

ضرورت همگرایی در توسعه گردشگری استان

2020 02 08
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در نشست مشترک شورای اسلامی شهرستان و کمیسیون شهر هوشمند شورای شهر یزد بر ضرورت همگرایی در توسعه گردشگری استان و یزد به‌عنوان شهر میراث جهانی تاکید کرد.
استاندار یزد در کارگروه مقابله با تحریم مطرح کرد:

حمایت ویژه از صنایع تحریم شده استان در دستور کار دستگاه های دولتی/ تشکیل کمیته ای برای تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه فولاد

2020 02 05
استاندار یزد با بین اینکه اقتضای حرکت در شرایط تحریم حمایت همه جانبه از بخش خصوصی است، تاکید کرد: نمود حمایت از بخش خصوصی در شرایط تحریم، حمایت ویژه و همه جانبه از صنایع تحریم شده است و باید شاهد رسیدگی خاص به شرکت های تحت تحریم باشیم.
استاندار یزد در نشست مشترک ستاد انتخابات، هیئت نظارت و هیئت بازرسی مطرح کرد:

انتخابات؛ فرصتی برای گرد آمدن ظرفیت ها و فرصت ها به منظور نقش آفرینی مردم

2020 02 03
استاندار یزد با اشاره به اهمیت انتخابات عنوان کرد: انتخابات فرصتی برای گرد آمدن ظرفیت ها و فرصت ها به منظور نقش آفرینی مردم بوده و هیئت های برگزاری انتخابات بخشی از این ظرفیت ها هستند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:

سیاست مدیریت ارشد استان اشتغال نیروهای بومی و تحصیل کرده است

2020 02 02
‌معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد با تاکید بر اینکه سیاست مدیریت ارشد استان اشتغال نیروهای بومی و افراد فارغ‌التحصیل دانشگاهی است، گفت: در‌حال حاضر ترکیب بیکاری استان با فرصت های شغلی موجود همخوانی ندارد.
استاندار یزد در نشست خبری به مناسبت آغاز دهه فجر:

بهره برداری از ۵۵۵ پروژه با اعتبار 1500 میلیارد تومان در استان یزد

2020 02 01
استاندار یزد با بیان اینکه همزمان با ایام الله دهه فجر در 10 شهرستان استان، ۵۵۵ پروژه با اعتبار 1500 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد افزود: این پروژه ها در بخش های زیربنایی، اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و عمران شهری و روستایی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

مهلت دو هفته ای استاندار یزد به دستگاه های دولتی برای جذب حداکثری تسهیلات تبصره 18

2020 01 26
استاندار یزد با بیان اینکه میزان تسهیلات جذب شده از محل تبصره 18 با انتظارات و ظرفیت های استان فاصله دارد تاکید کرد: به بانک ها و دستگاه های دولتی دو هفته مهلت می دهیم تا تا تلاش مضاعف خود را برای جذب این اعتبارات به کار گیرند و پس از اتمام مهلت دو هفته ای بدون ملاحظه با دستگاه های کم کار برخورد خواهد شد.

شناخت ظرفیت ها و کمبودهای استان؛ یکی از مهمترین خروجی های ستاد تنظیم بازار

2020 01 26
استاندار یزد با اشاره به لزوم شناخت کمبودها و ظرفیت ها به منظور برنامه ریزی دقیق برای آینده استان، تصریح کرد: یکی از فواید ستاد تنظیم بازار شناخت ظرفیت ها و کمبودهای موجود در استان است.

برنامه سال آینده دستگاه های اجرایی منطبق بر سند آمایش استان خواهد بود/ تدوین ضوابط و محدودیت‌های گسترش صنعت تا یک‌ماه آینده

2020 01 26
استاندار یزد با بیان اینکه سند آمایش استان مراحل انتهایی تصویب خود را می گذراند افزود: باید برنامه ریزی های آینده استان در چارچوب سند آمایش و اسناد بالادستی و در همین راستا برنامه سال آینده دستگاه های اجرایی منطبق بر سند آمایش استان خواهد بود.
دادستان کل کشور:

دستگاه قضا تمام قد از تولیدکنندگان حمایت می‌کند/ در جنگ اقتصادی جهاد با مال مقدم بر جهاد با جان است

2020 01 23
دادستان کل کشور در نشست فعالان اقتصادی استان یزد تاکید کرد: دستگاه قضا همواره حامی تولید داخلی است و از کارآفرینان و تولیدکنندگان تمام قد حمایت می کند.

اقتصاد دانش بنیان را در تمام وجوه اقتصادی استان دنبال خواهیم کرد

2020 01 21
استاندار یزد با اشاره به ظرفیت های اقتصاد دانش بنیان در استان گفت: خوشبختانه شرایط اقتصادی استان به گونه ای است که در تمامی وجوه اقتصادی امکان فعالیت در حوزه دانش بنیان وجود دارد و آنرا در تمام این زمینه ها دنبال خواهیم کرد.
استاندار یزد در مراسم تجلیل از صادر کنندگان برتر استان مطرح کرد :

برگزاری نمایشگاه کشورهای عضو اکو در یزد؛ فرصتی مناسب برای عرضه توانمندی های صادرکنندگان استان

2020 01 18
استاندار یزد با اشاره به میزبانی یزد در نمایشگاه کشورهای عضو اکو که خرداد ماه سال آینده برگزار خواهد شد، تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه در یزد، فرصتی مناسب برای عرضه توانمندی های صادرکنندگان استان است.

لزوم تفویض اختیارات بیشتر به کارگره های تنظیم بازار کشور

2020 01 18
استاندار یزد با اشاره به مواهب تفویض اختیار به کارگروه تنظیم بازار استان ها گفت: باید شاهد تفویض اختیارات بیشتر به کارگروه های تنظیم بازار کشور باشیم.

فراخوان انتخاب مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد

2020 01 16
استانداری یزد در نظر دارد با هدف تکمیل نظام شایسته سالاری،‌ ایجاد فرصت‌های برابر و در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید، «مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین المللی استانداری» را از طریق فراخوان انتخاب کند که اطلاعات این فراخوان و شرایط لازم برای اعلام داوطلبی بر روی سایت استانداری یزد به آدرس ‌www.ostanyazd.ir قابل مشاهده است.
با تاکید استاندار یزد صورت گرفت:

تشکیل کمیته ویژه برای ارتقا تعاملات تجاری با کشورهای اوراسیا

2020 01 13
با دستور استاندار یزد و با توجه به انعقاد توافقنامه ایران و اوراسیا، کمیته ویژه برای ارتقا تعاملات تجاری استان با کشورهای اوراسیا تشکیل شد.
استاندار یزد در نشست با فرمانداران استان مطرح کرد:

ضرورت برنامه ریزی مدون فرمانداران برای جلب مشارکت حداکثری در انتخابات

2020 01 04
استاندار یزد با اشاره به لزوم فراهم آوردن زمینه ها برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: فرمانداری های استان برای جلب مشارکت حداکثری مردم، برنامه مدون داشته باشند.

برگزاری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست استاندار یزد

2019 12 30
ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست استاندار یزد برگزار شد.

تقویت ارتباط بین دستگاه های حوزه تنظیم بازار و اتحادیه های صنفی در دستور کار مسئولین قرار گیرد

2019 12 21
استاندار یزد با اشاره به لزوم برقراری ارتباط دو سویه بین دستگاه ها و اصناف گفت: تقویت ارتباط بین دستگاه های حوزه تنظیم بازار و اتحادیه های صنفی در دستور کار مسئولین قرار گیرد.

برگزاری شورای معادن به ریاست استاندار یزد

2019 12 21
جلسه شورای معادن استان یزد به ریاست استاندار یزد برگزار شد.
استاندار یزد در نشست ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی و مدیریت اقتصادی استان یزد اعلام کرد:

از تجارب و راهکارهای همه استان‌ها در جهت حمایت از تولید در استان یزد استفاده شود

2019 12 20
استاندار یزد با تاکید بر لزوم گسترش حمایت ها از صنعتگران و تولید کنندگان استان گفت: از تجارب و راهکارهای همه استان‌ها در جهت حمایت از تولید در استان یزد استفاده شود.

حضور مراکز تحقیقاتی ملی در استان نشان دهنده جایگاه و ظرفیت بالای پژوهشی یزد در حوزه کشاورزی است

2019 12 20
استاندار یزد با اشاره به موفقیت های استان یزد در حوزه تحقیق و پژوهش کشاورزی گفت: حضور مراکز تحقیقاتی ملی در استان نشان دهنده جایگاه و ظرفیت بالای پژوهشی یزد در حوزه کشاورزی است.
استاندار یزد در جمع روسا و اعضای هیات های بازرسی استان مطرح کرد:

هیات های بازرسی برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و بی طرفانه را در دستور کار خود قرار دهند/ نسبت به مدیریت هزینه های برگزاری انتخابات تمهیدات لازم اندیشیده شود

2019 12 18
استاندار یزد با اشاره به وظایف هیات های بازرسی انتخابات عنوان کرد: هیات های بازرسی برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و بی طرفانه را در دستور کار خود قرار دهند.

به دنبال نهادینه کردن گفتمان وحدت و همگرایی در استان هستیم

2019 12 17
استاندار با اشاره به لزوم همگرایی بین دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی استان گفت: به دنبال نهادینه کردن گفتمان وحدت و همگرایی در استان هستیم.

فراهم بودن زمینه های حضور شرکت های بزرگ سرمایه گذاری در استان/ از ورود سرمایه گذاران برای تکمیل چرخه های اقتصادی استان استقبال می کنیم

2019 12 16
استاندار یزد با استقبال از ورود سرمایه گذاران برای تکمیل چرخه های اقتصادی استان گفت: زمینه ها برای حضور شرکت های بزرگ سرمایه گذاری در استان فراهم است.

نظارت بر بازار با جدیت ادامه یابد

2019 12 15
استاندار یزد با اشاره به رتبه مناسب استان یزد در حوزه تنظیم بازار بر اساس آمارهای سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: این نظارت ها باید با جدیت ادامه یابد.
استاندار یزد در نشست کارگروه اشتغال استان یزد مطرح کرد:

اولویت استان ایجاد اشتغال در حوزه های اقتصاد دانش بنیان و گردشگری است/به دنبال ایجاد تحرک جدی برای تسهیل در سرمایه گذاری هستیم/تحرک بخشی به پروژه های عمرانی را در دستور کار قرار داده ایم/از امکانات سخت افزاری بلااستفاده دانشگاه های استان برای توسعه اشتغال استفاده شود

2019 12 04
استاندار یزد با اشاره به ظرفیت های مناسب برای ایجاد اشتغال، از طرح ها و برنامه های مختلف برای رونق بخشی به اشتغال استان خبر داد.

گفتگو؛ یکی از مهمترین سرفصل های مهارت

2019 12 04
رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه یکی از مهمترین سرفصل های مهارت و مهارت آموزی گفتگو است، افزود: گفت و گوی تمدن ها را برای اولین بار یک یزدی در سازمان ملل مطرح کرد و ایران مدیون عملکرد سرمایه های ملی یزدی است.
استاندار یزد در نشست شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی استان یزد مطرح کرد:

بخش خصوصی سهم قابل توجهی در پایداری مسائل مختلف در استان داشته است/ دستگاه های دولتی نهایت تعامل با بخش خصوصی را داشته باشند/ با همدلی می توانیم از شرایط کنونی عبور کنیم

2019 12 04
استاندار یزد با بیان اینکه بعضا گزارشاتی در خصوص رفتار نامناسب برخی از ادارات با نمایندگان بخش خصوصی داشته ایم افزود: این رفتار به هیچ عنوان قابل قبول نیست و دستگاه های دولتی باید نهایت تعامل با این بخش را داشته باشند.

دیدار و گفتگوی سفیر اوکراین و استاندار یزد

2019 12 01
سرگئی بوردیلیاک، سفیر اوکراین در جمهوری اسلامی ایران با استاندار یزد دیدار و گفتگو کرد.

برگزاری نشست استاندار یزد با سفیر نروژ

2019 11 26
نشست استاندار یزد با سفیر نروژ با هدف بررسی و توسعه زمینه های همکاری‌های اقتصادی استان با کشور نروژ برگزار شد.

مردم باید جدیت در برخورد با تخلفات بازار را لمس کنند

2019 11 23
استاندار یزد با اشاره به اقدامات خوب انجام شده در حوزه تنظیم بازار در استان گفت: مردم باید جدیت در برخورد با تخلفات را لمس کنند و احساس کنند کار ویژه ای در زمینه تنظیم بازار در حال انجام است و اطلاع رسانی در این زمینه به جامعه آرامش خاطر خواهد داد.
استاندار یزد در نشست تنظیم بازار مطرح کرد:

سازمان های نظارتی هیچگونه ملاحظه ای برای برخورد با افزایش خودسرانه قیمت ها نداشته باشند/ واریز 100 درصدی درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین به حساب اقشار آسیب پذیر

2019 11 15
استاندار یزد با اشاره به فواید سهمیه بندی بنزین و واریز 100 درصدی درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین به حساب اقشار آسیب پذیر افزود: برای جلوگیری از سودجویی های احتمالی، سازمان های نظارتی باید هیچگونه ملاحظه ای برای برخورد با افزایش خودسرانه قیمت ها نداشته باشند.

هیچ خط کشی نمیتواند دولت و بخش خصوصی را در یزد جدا کند

2019 11 09
استاندار یزد با اشاره به برگزاری جلساتی همچون اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل با حضور نمایندگان بخش خصوصی گفت: دولت و بخش خصوصی در استان از هم جدا نیستند و هیچ خط کشی نمیتواند دولت و بخش خصوصی در یزد را از هم جدا کند.

ایجاد فضای رقابتی؛ مهمترین راهکار برای افزایش مشارکت در انتخابات

2019 10 31
استاندار یزد با بیان اینکه مهمترین راهکار برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات ایجاد فضای رقابتی است، افزود: رقابت به این معنا است که تمامی احزاب و گروه هایی که پایبند به نظام هستند امکان حضور در انتخابات را داشته باشند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار عنوان کرد‌:

حمایت از حضور و سرمایه‌گذاری فعالان اقتصادی در حوزه معدن

2019 10 24
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به اینکه از حضور و سرمایه‌گذاری فعالان اقتصادی در حوزه معدن حمایت می کنیم، از صاحبان معادن استان نیز خواستار شد ‌به مسئولیت اجتماعی خود توجه کنند و الزامات محیط زیستی را رعایت نمایند.
استاندار یزد:

بانک‌ها به بنگاه‌های اقتصادی موثر در توسعه استان تبدیل شوند/ ضرورت مشارکت بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری در تکمیل پروژه‌های بزرگ استان

2019 10 07
استاندار یزد در نشست هم‌اندیشی با مدیران عامل بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری استان تاکید کرد: بانک‌ها به بنگاه‌های اقتصادی موثر در توسعه استان تبدیل شوند.
استاندار یزد:

ستاد انتخابات استان برنامه ویژه‌ای برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات داشته باشد

2019 10 05
استاندار یزد در نشست ستاد انتخابات استان با اشاره به اینکه لازم است این ستاد و فرمانداری‌ها برنامه ویژه‌ای برای مشارکت حداکثری مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی داشته باشند، بر ضرورت صرفه جویی در هزینه‌های برگزاری انتخابات تاکید کرد.‌
استاندار یزد:

برنامه‌های عملیاتی برای توسعه و ایجاد اشتغال در شهرستان‌ها ‌طراحی شود

2019 10 05
استاندار یزد در نشست هم‌اندیشی معاونین برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری‌های شهرستان های استان، گفت: انتظار می‌رود فرمانداران با اشراف کامل از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در شهرستان، برای توسعه متوازن و ایجاد اشتغال که بحث محوری استان است گام بردارند.
استاندار یزد مطرح کرد:

پیگیری جدی مطالبات واحدهای صنعتی استان در حوزه بانکی و ارزی

2019 10 03
‌استاندار یزد در جمع پیشکسوتان و فعالان بخش تولید و واحدهای اقتصادی استان، ضمن تاکید بر پیگیری جدی مطالبات واحدهای صنعتی در حوزه بانکی، پولی و ارزی، خاطرنشان کرد: حق مردم است که بدانند سپرده هایشان در کجا هزینه و مصرف می‌شود ‌و بانکها مکلف به شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی در این رابطه هستند.
استاندار یزد:

ایجاد اشتغال در راستای اولویت‌های استان باشد

2019 10 01
استاندار یزد در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان گفت: ایجاد اشتغال در راستای اولویت‌های استان و اشتغال زایی برای نیروهای بومی و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد خواستار شد:

‌ضرورت همکاری بانک‌ها نسبت به رفع مشکلات تسهیلاتی واحدهای صنعتی ‌استان با دستگاه‌های دولتی

2019 09 24
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در نشست بررسی مشکلات وام‌های بانکی حوزه صنعت استان یزد گفت: عدم همکاری بانک‌ها با پیمانکاران و دستگاه‌های دولتی توانایی انجام پروژه‌های عمرانی و اقتصادی را از دست می‌دهد و شهر و استان از لحاظ پیشرفت و توسعه عقب می‌ماند.
استاندار یزد:

استان یزد ظرفیت‌های بسیار گسترده‌ای برای سرمایه‌گذاری‌های خارجی دارد

2019 09 24
استاندار یزد در دیدار با سفیر ارمنستان در ایران با اشاره به ظرفیت‌های بسیار گسترده‌‌ موجود در استان برای سرمایه‌گذاری‌های خارجی، گفت: یزد برای انتقال تجربیات فعالیت‌های معدنی به کشور ارمنستان آمادگی‌های لازم را دارد.
استاندار یزد تاکید کرد:

با‌لندگی یزد مدیون مشارکت بانوان استان در همه حوزه‌هاست/ ضرورت ایجاد اشتغال برای زنان و دانش‌آموختگان بومی استان

2019 09 22
استاندار یزد در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خاطرنشان کرد: با‌لندگی امروز یزد مدیون مشارکت بانوان استان در همه حوزه‌هاست.
معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده:

افزایش مشارکت زنان در دولت نگاهی راهبردی و عملیاتی است

2019 09 22
معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بیان اینکه افزایش مشارکت زنان در دولت تدبیر و امید نگاهی راهبردی و عملیاتی است‌، برقراری عدالت جنسیتی را از اهداف مهم دولت دانست.
استاندار یزد:

هدف اصلی پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ ایجاد اشتغال است

2019 09 17
استاندار یزد در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان، هدف اصلی پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه را ایجاد اشتغال عنوان و تاکید کرد: لازم است فر‌آیند و سامانه‌‌ای برای پایش و رصد اشتغال‌زایی حاصل از این تسهیلات طراحی شود.
با محوریت اشتغال‌زایی پایدار روستایی؛

شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان برگزار شد

2019 09 14
نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به ریاست استاندار یزد و با محوریت توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی پایدار روستایی برگزار شد.
وزیر نیرو:

بیش از ده هزار و ۲۰۰ روستای کشور از آب آشامیدنی سالم برخوردار شده‌اند

2019 09 14
وزیر نیرو در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی به ۷۳ روستای استان یزد و افتتاح طرح آبرسانی به تنگ چنار شهرستان مهریز خاطر نشان کرد: در دولت تدبیر و امید بیش از ‌ده هزار و ۲۰۰ روستای کشور از آب شرب سالم ‌و پایدار برخوردار شده‌اند.
استاندار یزد ‌تاکید کرد:

ضرورت سرمایه‌گذاری در تامین آب آشامیدنی روستاهای استان

2019 09 14
‌استاندار یزد در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی به ۷۳ روستای استان و افتتاح طرح آبرسانی به تنگ‌چنار شهرستان مهریز با اشاره به اینکه در تامین آب شرب و بهداشت مورد نیاز روستاییان استان مشکلاتی داریم، بر ضرورت سرمایه‌گذاری در این حوزه تاکید کرد.
با حضور وزیر نیرو؛

مخزن دو هزار مترمکعبی مهریز به بهره‌برداری رسید

2019 09 14
با حضور وزیر نیرو و استاندار یزد مخزن ‌دو هزار مترمکعبی شهرستان مهریز با اعتبار ۱۷ هزار و ۹۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

نیروگاه خورشیدی فهرج یزد توسط وزیر نیرو افتتاح شد

2019 09 14
نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی فهرج شهرستان یزد با حضور وزیر نیرو و استاندار یزد و با سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

افتتاح پنج سامانه نوین گندزدایی آب آشامیدنی با حضور وزیر نیرو در استان یزد

2019 09 14
با حضور "‌رضا اردکانیان" وزیر نیرو و "‌محمدعلی طالبی" استاندار یزد پنج سامانه نوین گندزدایی آب آشامیدنی در شهرهای یزد، اردکان، هرات، ابرکوه و زارچ به صورت هم‌زمان به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی ساخت مخزن ۱۵ هزار متر مکعبی آغاز شد.
با حضور وزیر نیرو؛

۲۰ پروژه توزیع ‌نیروی برق استان یزد به بهره‌برداری رسید

2019 09 14
با حضور وزیر نیرو و استاندار یزد ٢٠ پروژه شرکت توزیع نیروی برق استان با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان افتتاح شد.
معاون رئیس جمهور:

برای بهره‌‌وری بیشتر باید نظام اداری کوچک شود

2019 09 14
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی در نشست کارگروه ارتقای بهره‌وری استان یزد گفت: گستردگی و بزرگی سیستم نظام اداری، هزینه‌هایی را به کشور تحمیل می‌کند و دولت تاکید به کوچک‌سازی آن در مقطع کنونی دارد.
استاندار یزد:

یزد شهر تبدیل تهدیدها به فرصت‌هاست

2019 09 14
استاندار یزد در جلسه کارگروه ارتقاء بهره وری با حضور "جمشید انصاری" معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، گفت: یزد شهر استفاده از فرصت‌ها و حتی فراتر از آن، شهر تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها در حوزه های مختلف است.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

استان یزد در ایجاد و استقرار واحدهای صنعتی پیشتاز کشور است

2019 09 02
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: استان یزد در ایجاد و استقرار واحدهای صنعتی و تولیدی در شرکت شهرک‌های صنعتی پیشتاز کشور ‌است.
استاندار یزد:

شرکت شهرک‌های صنعتی استان نقش پیشران توسعه یزد را ایفاء کند‌/ ضرورت فراهم شدن همه امکانات و شرایط لازم برای سرمایه گذاری در استان

2019 09 02
استاندار یزد در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: شرکت شهرک‌ها می‌تواند نقش پیشران توسعه استان را ایفاء کند.‌
استاندار یزد:

ارائه تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا با اولویت‌های استان همسو باشد

2019 09 01
استاندار یزد در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تاکید کرد: ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی و طرح‌های اشتغال‌زایی با اولویت‌های استان ازجمله اشتغال نیروهای بومی تحصیل‌کرده هم‌خوانی داشته باشند.
رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران:

استان یزد بهترین عزاداری‌ها در کشور را دارد

2019 08 30
رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در نشست شورای اداری استان ‌ضمن تقدیر از برگزاری خوب اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی به میزبانی استان یزد، گفت: یزد به‌عنوان حسینیه ایران بهترین عزاداری‌ها در کشور را دارد.
استاندار یزد:

پوشش رسانه‌ای هفته دولت نمود بیشتری نسبت به سال‌های قبل داشت

2019 08 30
استاندار یزد در نشست شورای اداری استان با اشاره به اینکه پوشش رسانه‌ای هفته دولت در استان نمود بیشتری نسبت به سال‌های قبل داشت، گفت: برگزاری موفق اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی می تواند تمرین بسیار خوبی برای تعامل و همکاری دستگاه‌های استان باشد.
استاندار یزد:

مدیران نسبت به مسائل و اولویت‌های توسعه‌ای استان دغدغه‌مند باشند/ ضرورت پاسخگویی مسئولان استان به مردم و ارتباط مستمر با رسانه‌ها

2019 08 27
استاندار یزد در آیین تجلیل از دستگاه‌های برتر جشنواره استانی شهید رجایی با بیان اینکه انتظار ما از مدیران این است که نسبت به مسائل و اولویت‌های توسعه‌ای استان دغدغه داشته باشند، بر ضرورت پاسخگویی مسئولان به مردم و ارتباط مستمر با رسانه‌ها تاکید کرد.

بازدید استاندار یزد از واحد سازنده ماشین‌آلات راه‌سازی و کشاورزی

2019 08 26
"‌محمدعلی طالبی" ‌استاندار یزد از واحد سازنده ماشین‌آلات راه و جادّه سازی و تولید ادوات کشاورزی "سنو پارس" بازدید کرد و در این بازدید توسط عالی‌ترین مقام اجرایی استان از دستگاه بکهولودر SP PRO 250C ‌رونمایی شد.
در دومین روز از هفته دولت؛

دیدار چهره به چهره استاندار یزد با مردم ‌استان انجام شد

2019 08 25
به دنبال برنامه‌ریزی برای دیدار چهره به چهره با مردم استان و اجرای طرح "در‌های باز" و به‌‌‌مناسبت هفته دولت، استاندار یزد و معاونان استاندار با مردم ملاقات کردند.
استاندار یزد ‌مطرح کرد:

افتتاح ‌٧٢٠ پروژه در استان با اعتبار ۲۵۰۰ میلیارد تومان و اشتغال‌زايی ٢١٠٠ نفر در هفته دولت/ استان یزد آماده میزبانی شایسته از اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی است‌

2019 08 24
استاندار یزد در نشست هم‌اندیشی با اهالی رسانه استان خاطرنشان کرد: در بزرگداشت هفته دولت ۷۲۰ طرح و پروژه با اعتبار‌ی بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در استان با اشتغال‌زایی دو هزار و ١٠٠ نفر به بهره‌برداری می رسد و عملیات اجرایی ۱۲ طرح جدید با اعتبار ۲۶۲ میلیارد تومان آغاز می شود.

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین استانداری خراسان جنوبی و استانداری یزد

2019 08 24
"محمدعلی طالبی" استاندار یزد و "محمدصادق معتمدیان" استاندار خراسان جنوبی به منظور توسعه همکاری‌ها در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، گردشگری، اقتصادی ‌و عمرانی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
استاندار یزد‌ در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان‌:

مهم‌ترین رسالت این کارگروه، ایجاد اشتغال در استان و حفظ مشاغل‌ موجود است‌

2019 08 21
استاندار یزد در نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان، مهم‌ترین رسالت این کارگروه را ایجاد اشتغال و حفظ مشاغل موجود با محوریت توجه به اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی استان و کاهش نرخ بیکاری عنوان کرد.

کارآفرینی فداکار

2019 08 19
استاندار یزد:

تجلیل از واحدهای صنعتی فعال، باعث بهبود وضعیت تولید در استان می‌شود

2019 08 15
استاندار یزد در مراسم افتتاح چهارمین نمایشگاه صنعت، معدن و صنایع وابسته گفت: قطعاً معرفی، تشویق و حمایت از واحدهای صنعتی فعال می‌تواند به بهبود وضعیت تولید در استان کمک کند.

افتتاح دو واحد تولیدی استان توسط استاندار یزد

2019 08 14
"محمدعلی طالبی" استاندار یزد دو واحد تولیدی ساخت لامپ‌های ‌‌LED و بردهای الکترونیکی و تولید و بسته‌بندی روغن‌های خوراکی را در شهرک صنعتی یزد افتتاح کرد.
استاندار یزد:

دستگاه‌های فعال و کم‌کار استان در اجرای مصوبات اقتصاد مقاومتی معرفی شوند

2019 08 06
استاندار یزد در ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان گفت: حق مردم ‌و رسانه هاست که با دستگاههای فعال و کم کار استان در اجرای مصوبات و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی آشنا شوند.‌
استاندار یزد تاکید کرد:

لزوم توجه ویژه به ذخایر استراتژیک کشاورزی استان

2019 08 03
استاندار یزد در حاشیه نشست هم‌اندیشی مدیران ادارات مجموعه جهاد کشاورزی استان گفت: باید با توجه ویژه‌ به ذخایر استراتژیک بخش کشاورزی استان، در تامین این اقلام نگرانی نداشته باشیم.
استاندار یزد:

مردم حق دارند از محل و نحوه هزینه‌ کرد درآمدهای مالیاتی آگاه باشند

2019 08 01
استاندار یزد در جلسه با مدیران اداره کل امور مالیاتی استان یزد با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده این اداره کل در حوزه دولت الکترونیک گفت: مردم به عنوان تامین کننده بخشی از درامد دولت از محل مالیات، حق دارند نظر و پیشنهادات خود را در این زمینه ارائه کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار:

فعالیت‌های مالکیت فکری در حوزه‌های اقتصادی قوی تر شود

2019 07 29
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد در نشست هماهنگی آموزشی مالکیت فکری استان گفت: با تعیین جامعه هدف در استان باید بتوانیم در حوزه‌های اصلاح قوانین، شرکت‌های دانش‌بنیان و حوزه‌های اقتصادی مشکلات مالکیت فکری را بررسی و اقدام کنیم.
استاندار یزد تأکید کرد:

لزوم هم‌افزایی و احساس مسئولیت مشترک همه مسئولان برای رشد و توسعه استان/ ضرورت ارتباط فعالانه دستگاه‌های استان با بخش خصوصی و سرمایه گذار‌ان

2019 07 28
استاندار یزد در نشست شورای هماهنگی مدیران استانی وزارت امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه نیازمند هم‌افزایی و نگاه و احساس مسئولیت مشترک همه مسئولان برای رشد و توسعه استان هستیم، بر ضرورت ارتباط فعالانه دستگاه‌های استان با بخش خصوصی و سرمایه گذاران تاکید کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:

برای تنظیم بازار ‌استان نیازمند بسیج فکری و عملیاتی هستیم

2019 07 25
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد در نشست کارگروه تنظیم بازار استان گفت: برای کنترل قیمت‌ها و تنظیم بازار نیازمند مشارکت مردم و بسیج فکری و عملیاتی دستگاه های استان هستیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تاکید کرد:

لزوم رویکرد بانک‌های استان به پرداخت بیشتر تسهیلات رفع موانع تولید

2019 07 23
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد با بیان اینکه تنها ۲۵ درصد واحدهای صنعتی استان توانسته اند تسهیلات مصوب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید دریافت کنند، بر لزوم رویکرد بانک‌های استان به پرداخت بیشتر تسهیلات تاکید کرد.
معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری:

شهر تاریخی یزد ثروت ملی و جهانی است

2019 07 17
معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه شهر تاریخی یزد ثروت ملی و جهانی است، ‌گفت: ‌ثبت یزد به عنوان شهر میراث جهانی مقصد گردشگری در کشور را تغییر داده است.
— 100 آیتم به ازای صفحه
نمایش ۶۰۱ - ۷۰۰ از ۷۲۳ نتیجه