استاندار یزد در نشست ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی و مدیریت اقتصادی استان یزد اعلام کرد:

از تجارب و راهکارهای همه استان‌ها در جهت حمایت از تولید در استان یزد استفاده شود

استاندار یزد با تاکید بر لزوم گسترش حمایت ها از صنعتگران و تولید کنندگان استان گفت: از تجارب و راهکارهای همه استان‌ها در جهت حمایت از تولید در استان یزد استفاده شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "محمد علی طالبی" در نشست ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی و مدیریت اقتصادی استان یزد که در سالن کوثر استانداری و به منظور بررسی چالش های صنعت لعاب و رنگدانه های سرامیکی و با حضور جمعی از مسئولین استان و اعضای انجمن لعاب ایران برگزار شد، با اشاره به تحریم ها و تاثیر آن بر کارخانه های لعاب و رنگدانه های سرامیکی گفت: شرکت های دانش بنیان برای رفع مشکلات این واحدهای تولیدی ورود موفقی داشته اند.
وی با اشاره به لزوم احصا مشکلات واحدهای تولیدی حوزه لعاب و رنگدانه های سرامیکی گفت: این موضوعات در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گیرد و موانع پیش رو این صنعت برداشته شود.
استاندار با اشاره به خواسته صنعتگران برای حمایت بیشتر در شرایط اقتصادی کنونی کشور گفت: باید از تجارب و راهکارهای همه استان‌ها در جهت حمایت از تولید در استان یزد استفاده شود.
طالبی با اشاره به طولانی شدن روند اجرای برخی پروژه های اقتصاد مقاومتی گفت: یکی از شاخصه های اقتصاد مقاومتی، تسریع در زمینه اجرای پروژه ها است و باید به این موضوع توجه جدی شود چرا که افزایش زمان پروژه ها موجب افزایش هزینه ها خواهد شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات