استاندار یزد در کارگروه مقابله با تحریم مطرح کرد:

حمایت ویژه از صنایع تحریم شده استان در دستور کار دستگاه های دولتی/ تشکیل کمیته ای برای تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه فولاد

استاندار یزد با بین اینکه اقتضای حرکت در شرایط تحریم حمایت همه جانبه از بخش خصوصی است، تاکید کرد: نمود حمایت از بخش خصوصی در شرایط تحریم، حمایت ویژه و همه جانبه از صنایع تحریم شده است و باید شاهد رسیدگی خاص به شرکت های تحت تحریم باشیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "محمد علی طالبی" در جلسه کارگروه مقابله با تحریم که با حضور اعضای کارگروه و نمایندگان چند واحد تولیدی و صنعتی در سالن حمیدیا استانداری برگزار شد، با اشاره به مسائل مطرح شده در جلسه تاکید کرد: این نکات و مسائل مستند سازی و در سطح استانی و  ملی پیگیری خواهند شد.
استاندار با بین اینکه اقتضای حرکت در شرایط تحریم همکاری و حمایت همه جانبه دستگاه های دولتی از بخش خصوصی است، گفت: نمود حمایت از بخش خصوصی در شرایط تحریم، حمایت ویژه و همه جانبه از صنایع تحریم شده است.
استاندار با اشاره به لزوم ایجاد کمیته های تخصصی برای رفع مشکلات صنایع تحت تحریم عنوان کرد: در همین راستا کمیته ای برای تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه فولاد توسط معاونت اقتصادی استانداری تشکیل می شود.
استاندار ادامه داد: در کمیته  مذکور باید به صورت هفتگی وضعیت پیشرفت پروژه ها و نیازمندی شرکت ها بررسی شود تا پیگیری های استانی و ملی برای رفع  مشکلات آنها انجام شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات