اخبار


با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار برگزار شد؛

مراسم معارفه معاون فرماندار بهاباد و تودیع و معارفه بخشداران مرکزی وآسفیچ

2014 11 10
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد گفت: با فضایی که اکنون در بهاباد ایجاد شده، همه بايد کمک کنند و از حاشیه ها پرهیز نمایند تا روی اولویت های شهرستان متمرکز شویم.
مشاور وزير و معاون امور سازمان هاي مردم نهاد مركز امور اجتماعي و فرهنگي وزارت كشور اظهار اميدواري كرد؛

جمهوري اسلامي بايد 50 هزار تشكل مردم نهاد داشته باشد

2014 11 09
مشاور وزير و معاون امور سازمان هاي مردم نهاد مركز امور اجتماعي و فرهنگي وزارت كشور با تاكيد بر اين نكته كه حوزه اجتماعي مهمترين حوزه در پيشرفت جوامع محسوب مي شود، بيان كرد: تاكيدات رهبر معظم انقلاب نيز مويد همين مطلب است و در الگوي اسلامي – ايراني پيشرفت نيز كميت پايين ترين سطح و كيفيت باعث ارتقا مي باشد كه به حوزه اجتماعي و رفتاري باز مي گردد.
مشاور وزير و معاون امور سازمان هاي مردم نهاد مركز امور اجتماعي و فرهنگي وزارت كشور:

حلقه مفقوده توسعه در كشورها آموزش است

2014 11 09
مشاور وزير و معاون امور سازمان هاي مردم نهاد مركز امور اجتماعي و فرهنگي وزارت كشور گفت: آموزش مقوله بسيار مهمي است كه بايد از طرف دولت براي مخاطب صورت پذيرد، حلقه مفقوده توسعه در كشورها آموزش است، چه آموزش هاي رسمي و چه آموزش هايي كه بتواند موجب توسعه گردد.
مدير كل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري:

همفكري و هم افزايي بين دستگاههاي مسئول ميتواند در جهت جلوگيري از آسيب هاي اجتماعي كمك كند

2014 11 02
مدير كل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد در جلسه ستاد ساماندهي متكديان و كودكان خياباني با اشاره به نقش شهرداري در ساماندهي متكديان و اداره كل بهزيستي در زمينه نگهداري و ساماندهي كودكان خياباني اظهار داشت: همفكري و هم افزايي بين دستگاههاي مسئول ميتواند در جهت جلوگيري از آسيب هاي اجتماعي كمك كند.

نشست مشترک مدیران کل دفاتر" امور بانوان و خانواده" و" روستایی و شوراها "ی استانداری برگزار شد

2014 11 01
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گفت: هماهنگی های لازم جهت معرفی بانوان برگزیده روستاها از طریق دفتر امور روستایی و شوراها با دفتر امور بانوان و خانواده صورت گیرد تا بتوانیم شبکه ای از بانوان فعال در روستاها را دارا باشیم .
با حضور مشاور فرهنگي و مديران كل استانداري يزد برگزار شد؛

تجليل از جوانان برتر و دانش آموزان نمونه روستاي كذاب

2014 11 01
دهیاری و شورای روستای کذاب به مناسبت روز 13 آبان و نیز ایام سوگواری ابا عبدالله حسین (ع) و شهادت مظلومانه حضرت علی اصغر و علی اکبر(ع) اقدام به برگزاری مراسم تجلیل از جوانان برتر و دانش آموزان نمونه اين روستا نمود.

پیام مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری یزد به مناسبت روز ملی پدافند غیر عامل

2014 10 30
مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری یزد، به مناسبت 8 آبانماه روز ملی پدافند غیر عامل پیامی صادر نمود.
مدير كل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري:

استان يزد را مي توان به عنوان پايلوت خانواده سالم و بالنده مطرح كرد

2014 10 30
مدير كل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد گفت: اگر احساس مي شود كه دارالعباده يك برند مطلوبي براي يزد است، خانواده اي كه در طراز اين جامعه قرار مي گيرد خانواده سالم و بالنده خواهد بود.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

ایرنا در کاهش موج رسانه ای بر علیه دولت نقش اساسی دارد

2014 10 29
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، با اشاره به هجمه رسانه ای منتقدان دولت، گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) می تواند در کاهش موج رسانه ای علیه دولت نقش آفرینی کند.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

مسئولان در نظام جمهوري اسلامي كارگزار قرآن هستند

2014 10 28
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد گفت: تا حد امكان بايد گستره مخاطبين حاضر در سي و هفتمين دوره مسابقات حفظ، قرائت و ترتيل قرآن كريم استان را افزايش دهيم و افراد جديدي كه نيازمند بهره گيري از قرآن هستند حضور داشته باشند.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

در عرصه مبارزه با مواد مخدر به عينه نقش حضور مردم در صحنه درك مي شود

2014 10 28
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد گفت: در كنار تلاش هاي بسيار خوب نهادهاي امنيتي و انتظامي در چند سال گذشته، شاهد حضور بخش هاي غير دولتي در اين امر خطير هستيم كه به صورت كلينيك هاي درماني، كمپ هاي نگهداري معتادان و سازمان هاي مردم نهادي كه با مشاركت خود معتادان در زمينه مبارزه تلاش مي كنند، به فعاليت مشغولند.
مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری :

زینب(س) نمونه کامل یک زن و پیام رسان حماسه حسینی است

2014 10 27
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گفت : الگویی که دختران و زنان ما باید سرلوحه زندگی خود قرار دهند این است که زینب وار،آینه دار جبهه های جنگ و هشت سال دفاع مقدس درجمهوری اسلامی ایران شوند .
مدير كل امور اتباع و مهاجرين خارجي خبر داد؛

شناسايي و دستگيري بيش از 100 نفر از اتباع غير مجاز در بخش مركزي يزد

2014 10 26
مدير كل امور اتباع و مهاجرين خارجي استانداري از شناسايي و دستگيري بيش از 100 نفر از اتباع غير مجاز در يكي از روستاهاي بخش مركزي يزدخبر داد.

گزارش تصويري مراسم برافراشته كردن پرچم سوگواري حضرت اباعبدالله الحسين (ع) در دبيرستان پسرانه شاهد

2014 10 26
مدير كل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري خبر داد؛

همايش كشوري كارشناسان سازمان هاي مردم نهاد در يزد برگزار مي شود

2014 10 26
مدير كل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد تصريح كرد: به منظور افزايش دانش و مهارت سازماني و مديريتي مديران و كارشناسان حوزه مشاركت هاي نهاد هاي اجتماعي و سازمان هاي مردم نهاد در دستگاه هاي اجرايي و استانداري هاي سراسر كشور نشست آموزشي كارشناسان مسئول مردم نهاد و دستگاه هاي اجرايي ستادي به ميزباني استانداري يزد روزهاي 18 و 19 آبان برگزار مي گردد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

شوراي دانش آموزي در حقيقت تمرين دموكراسي براي دانش آموزان است

2014 10 26
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گفت: شوراهاي دانش آموزي پايه ترين نهاد مدني در جامعه ما است كه مي تواند تمرين مشاركت، با هم فكركردن، تحمل عقايد مختلف و تحمل نظر مخالف را براي دوره نوجواني بوجود بياورد.
مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری:

اسید پاشی در یزد كذب محض است

2014 10 26
مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری یزد گفت: اسیدپاشی در این استان کذب محض است و صحت ندارد.

گزارش تصويري نشست مشترك مديران حوزه معاونت سياسي،امنيتي و اجتماعي

2014 10 26
معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار:

استان يزد از ديرباز مهد مشاركتهاي فعالانه و خيري بوده است

2014 10 25
به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، "محمد علي طالبي" پنج شنبه شب 1 آبان ماه در جلسه نشست هم انديشي نقش سلول هاي بنيادي در درمان بيماريها و مدل همكاري و حمايت خيرين كه با حضور مدير كل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري، مديران پژوهشگاه رويان و جمعي از خيرين حوزه سلامت استان برگزار شد، اظهار داشت: استان يزد به نام خيري و خيرين عجين شده است و در جاي جاي استان از حضور خيرين در تمامي زمينه ها مي توان بهره برد.

خبر 1 آبان

2014 10 25
1- نشست هیئت اجرایی منطقه ویژه علم و فناوری استان یزد ------- 2 - همايش دبيران ستاد اقامه نماز دستگاه هاي اداري استان 3 - همايش روز ملي صادرات ------4 - کنفرانس سلولهای بنیادی استان-----5 - همايش شهرداري در گذر زمان

خبر 30 مهر

2014 10 25
1- نشست شوراي فرهنگ عمومي استان------ 2- نمايشگاه تخصصي اداره كل اطلاعات ----- 3- گردهمايي طلايه داران تبليغ----4 - افتتاح آموزشگاه خيري حسين و فاطمه ------5 - معارفه مدير كل استاندارد و تحقيقات صنعتي استان

نسيم صبح 3 آبان

2014 10 25
ارتباط تلفني با احمد ترحمي مدير كل امنيتي ، انتظامي استاندار و سرپرست پدافند غيرعامل استان پيرامون برنامه هاي گرامي داشت هفته پدافند غيرعامل

اعتماد خانواده ها به مساجد سرمايه اجتماعي بزرگي است

2014 10 25
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در مراسم اختتاميه نهمين جشنواره قرآني «مدهامتان» با اشاره به ذهنيت مثبت مردم و خانواده ها نسبت به مسجد گفت: اعتمادي كه بين خانواده ها نسبت به مساجد وجود دارد، سرمايه اجتماعي بزرگي است و بايد از آن بهره كافي را ببريم.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

بخشنامه معاون اول رييس جمهور نشان دهنده نگاه مطلوب دولت تدبير و اميد به روابط عمومي هاست

2014 10 23
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد با اشاره به اهميت جايگاه روابط عمومي، نگاه دولت به اين حوزه را عميق تر بيش از گذشته دانست و تاكيد معاون اول رييس جمهور بر استفاده از نيروي كارآمد، متخصص و با تجربه را يادآور شد و افزود: اين امر نشان دهنده نگاه مطلوب دولت تدبير و اميد در خصوص روابط عمومي ها است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مطرح کرد؛

لزوم افزایش ضریب اعتماد جامعه نسبت به مدیریت زنان، با عملکرد قوی مدیران زن استان

2014 09 25
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در نخستین مجمع مدیران زن استان، خواستار عملکرد قوی مدیران زن استان برای افزایش ضریب اعتماد جامعه نسبت به مدیریت زنان شد.
مدير كل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري:

همايش ملي تغذيه و سرطان در يزد برگزار مي شود

2014 09 21
مدير كل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد گفت: سرطان بحث خاصي است كه نام بردن از آن نيز امنيت رواني انسان ها را به خطر مي اندازد و بايد نگاه ويژه اي به آن داشته باشيم.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد:

برنامه هاي فرهنگي در دولت تدبير و اميد از جايگاه ويژه اي برخوردار است

2014 09 17
معاون سياسي،امنيتي واجتماعي استانداردرمراسم اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره تئاتراستان یزد با اشاره به جايگاه فرهنگ و هنر استان خواستار تداوم و ارتقاء برنامه هاي فرهنگي در استان یزد شد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

آموزش و پرورش همیشه به عنوان شاخص استان يزد مطرح بوده است

2014 09 13
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد گفت: انتظار از فرمانداران و بخشداران این است که در حد توان در پیشبرد تعامل دوطرفه کمک نمایند و مسئولین آموزش و پرورش استان نیز نگاه صحیح را با نمایندگان عالی دولت داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مهمترين نهاد اجرايي و تصميم گيري در حوزه فرهنگ و هنر استان است

2014 09 10
معاون استاندار تصریح کرد: استان يزد تافته جدا بافته از ايران عزيز نيست و هر قانون و ضوابطي كه حاكم بر عرصه فرهنگ و هنر کشور باشد متأثر از قوانين بالادستي و قانون اساسي است كه ضوابط و معيارهاي شرعي آن هم پيش بيني شده و موردتوجه قرار گرفته است و نظارت قوي بر اجراي صحيح قانون و ضوابط امري پذيرفتني و لازم است ، اما اعمال محدوديت و دور زدن قانون و اولويت دادن به سلايق شخصي و گروهي در فعاليت هاي فرهنگي و هنري پذيرفتني نيست.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار :

برگزاري جشنواره فيلم مستند و داستاني كوتاه رضوي فرصتي است براي همدلي و تبادل تجربيات ارزشمند بين هنرمندان

2014 09 06
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد در مراسم اختتاميه نهمين جشنواره فيلم مستند و داستاني فيلم كوتاه رضوي با اشاره به معنوي بودن اين جشنواره اظهار داشت: اميخته شدن موضوعات رضوي با آثار فيلمسازان اين جشنواره ميتواند انعكاس خوبي از هنر، توانمنديها و رشد معنوي در كشور داشته باشد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

تهيه نقشه راه توسعه استان مورد نظر مسئولان ارشد استان است

2014 09 04
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گفت: مسئولان ارشد استان در نظر دارند نقشه راه توسعه استان آماده شود و در اين راستا 18 راهبرد در راستاي توسعه استان استخراج شده است.

دوازده شهر استان يزد ميزبان دوندگان جاده ولايت است

2014 09 01
استان يزد ميزبان 23 نفر از دوندگان زائر حرم حضرت علي بن موسي الرضا (ع) شد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار :

ورزش زمينه ورود شايسته بانوان درعرصه اجتماعي را فراهم ميكند

2014 08 28
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد درمراسم اختتاميه جشنواره ورزشي مادران و دختران ، با اشاره به حضور شايسته بانوان در عرصه ورزش با تاكيد بر اينكه ورزش زمينه ورود بانوان به مسائل اجتماعي و توانمندسازي جامعه است گفت: بسياري از مشكلات در عرصه اجتماعي و خانواده با نشاطی که بانوان در خانواده ايجاد خواهند كرد از بين خواهد رفت.

گزارش تصويري اختتاميه جشنواره ورزشي مادران و دختران

2014 08 28
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

در موضوع وقف بايد به حقوق،خواسته ها و اهداف واقف توجه شود/همه اقشار جامعه بايد در برنامه ريزي هاي اوقاف در نظر گرفته شوند

2014 08 27
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گفت: خوشبختانه استان يزد زمينه و پايه هاي لازم براي توسعه و ترويج فرهنگ وقف را دارد و اين فرهنگ در گذشته و پيشينه استان فرهنگي غني بوده و امروز هم خوشبختانه شاهد رويكردهاي مثبت فرهنگ وقف هستيم.
دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان:

طبق قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، سخت گیر تر از گذشته عمل می کنیم

2014 08 11
دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان خاطر نشان ساخت: مبنای ما در کمیسیون مربوطه همان فرمانی است که در سال 81 از سوی مقام معظم رهبری به رییس جمهور وقت حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی صادر شد و در آن بر اصولی چون عزم جدی برای برخورد قاطع با قاچاقچیان به طریقی که قاچاق برای آنها بر خلاف صرفه باشد و همچنین مبارزه با سرچشمه های قاچاق در مبادی ورودی تاکید شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

یادواره ها، فرصتی برای ترویج جلوه های والای اخلاقی هنرمندان است

2014 08 09
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در مراسم یادمان استاد حسین لاری پور گفت: امروز امثال لاری پور ها در جامعه هنری یزد بسیار هستند. وقت شناسی، نظم، احترامی که ایشان برای سایر هنرمندان قائل بودند و همچنین اعتقاد این مرحوم به کار گروهی نشان دهنده روحیه عالی انسانی در وجود این هنرمند است.
محمد علی طالبی در همایش تجلیل از خبرنگاران شهرستان اردکان:

روز خبرنگار روز مبارزه با تحجر و واپسگرایی و خشونت و کینه ورزی است

2014 08 09
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد خاطر نشان ساخت: خوشبختانه دولت تدبیر و امید سعی نموده تا زمینه نقد آزادانه را در عرصه رسانه ها فراهم کند هر چند که از این فضا معدود رسانه هایی برای تخریب ناجوانمردانه دولت و رواج نقدهای غیر سازنده استفاده می کنند که البته این تخریب ها زاییده ذهن و فکر خبرنگاران و اصحاب واقعی مطبوعات نیست بلکه تولید اتاقهای بحرانی است که هدفشان به بن بست کشاندن دولت است.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

سازمان انتقال خون يك نهاد مدني است كه مشاركت داوطلبانه مردمي را در بر دارد

2014 08 04
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در جشن چهل سالگي سازمان انتقال خون با بيان اينكه امروزه فرهنگ اهداء خون در امروز برگرفته از روحيه ايثارگري در دوران انقلاب و دوران دفاع مقدس است گفت:اهداءخون عالي ترين درجه ايثاري است كه انسان در اين شرايط انجام ميدهد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

سرانه سلامت جامعه در دولت تدبير و اميد چهار و نيم برابر شده است

2014 07 22
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد خاطر نشان ساخت: استان يزد ظرفيت بسيار خوبي در زمينه سلامت دارد و در حال تبديل شدن به عنوان برندي در سطح كشور در زمينه سلامت است.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در شانزدهمين نشست يزد شناسي:

لزوم هم افزايي سازمان ها براي تفهيم مناسب حجاب و عفاف به نسل جديد

2014 07 18
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در همايش شانزدهم يزد شناسي با موضوع پيشينه عفاف و حجاب در يزد، گفت: ما هنوز زبان مناسب براي تفهيم عفاف و حجاب را براي نسل جديد نيافته ايم. از اين رو و با توجه به رسالت مهمي كه در اين خصوص است، نياز به هم افزايي بين سازماني براي اجراي برنامه ها داريم.
به رياست معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار برگزار شد؛

دومين جلسه هيات نظارت بر سازمانهاي مردم نهاد استان در سال جاري

2014 07 14
دومين جلسه هيات نظارت بر سازمانهاي مردم نهاد استان در سال جاري به رياست معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد و با موضوع بررسي پرونده هاي واصله به دبيرخانه هيات نظارت برگزار شد.

تبدیل یزد به قطب سلامت با تکیه بر منابع انسانی امکان پذیر می شود

1397 11 03
استاندار یزد در جلسه هیات امنا دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد:تبدیل یزد به قطب سلامت و توسعه گردشگری این حوزه با تکیه بر منابع انسانی و سرمایه های اجتماعی امکان پذیر می شود.