با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار برگزار شد؛

مراسم معارفه معاون فرماندار بهاباد و تودیع و معارفه بخشداران مرکزی وآسفیچ

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد گفت: با فضایی که اکنون در بهاباد ایجاد شده، همه بايد کمک کنند و از حاشیه ها پرهیز نمایند تا روی اولویت های شهرستان متمرکز شویم.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد به نقل از روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛  "محمد علي طالبي" در جلسه شورای اداری شهرستان بهاباد كه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعي استاندار، مدیر کل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری، فرماندار شهرستان، امام جمعه شهر بهاباد، رؤسای ادارات شهرستان، رؤسای شوراهای اسلامی و دهیاران بخش های مرکزی و آسفیچ در محل سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهاباد برگزار شد، گفت: دولت تدبیر امید کار خود را با شعار امید و آرامش در سطح کشور شروع نمود و امروز می توانیم  بزرگترین دستاورد دولت را در سطح کشور بحث آرامش بخشی در جامعه و امید آفرینی در دل مردم قلمداد کنیم که مصداق روشن آن در استان یزد، شهرستان بهاباد می باشد.
طالبی افزود: همه تصدیق می کنند وضعیتی که امروز در شهرستان بهاباد حاکم است، جوی آرام و امید بخش، محیطی صمیمی، همدل و با انگیزه مشترک برای  کار، تلاش و سازندگی است.
وی با اشاره به بی ثباتی گذشته در مدیریت شهرستان و آن هم شهرستان جدیدی که نیاز به آرامش دارد، گفت: تعدد تغییر مدیران ارشد شهرستان باعث شده بود ثبات و تمرکزی که باید روی کار و فعالیت و تلاش در مسئولین باشد وجود نداشته باشد.
طالبی ادامه داد: به لحاظ مدیران خوبی که در استان مستقر شدند، فرماندار بومی شهرستان، همراهی و همیاری خوبی که همه مردم عزیز بهاباد و هماهنگی که بین مسئولین و شوراهای اسلامی شهرستان به وجود آمد، باعث شد حرکت رو به رشد و در جهت سازندگی برای شهرستان بهاباد صورت گیرد.
وی با اشاره به دستاوردهای خوبی که در طول یکسال گذشته در این شهرستان بوجود آمده گفت: این نتیجه آن است که همه به وظایف خودشان واقف شدند و  تمرکز روی مسئولیت های خودشان داشتند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعي استاندار افزود: فرمانداری بهاباد محوریت بسیار خوبی به عنوان نماینده عالی دولت پیدا نموده است و به عنوان آخرین قدم برای ایجاد ثبات، توسعه و پیشرفت شهرستان می باشد و با تدابیر و بررسی هایی که شده باعث شد یک تیم خوبی از مدیران بومی و مسلط به مسائل و اولویت های شهرستان بهاباد شکل بگیرد.
وی در پایان گفت: با فضایی که اکنون در بهاباد ایجاد شده، همه بايد کمک کنند و از حاشیه ها پرهیز نمایند تا روی اولویت های شهرستان متمرکز شویم.
گفتني است در اين مراسم "محمد هوشمند بهابادی" به عنوان معاون فرماندار بهاباد "علی اصغر خوش خوش آبادی" به عنوان بخشدار مرکزی و "علیرضا تیموری" به عنوان بخشدار آسفیچ معرفی شدند.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات