جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان بهاباد برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان بهاباد به منظور برنامه ریزی جهت اجرای طرح نوروز 93 با حضور فرماندار و مسئولین مربوطه در محل فرمانداری برگزار گردید.

فرماندار بهاباد در این جلسه بااشاره به جاذبه های گردشگری و ویژگی های برجسته شهرستان خواستار معرفی جاذبه های گردشگری در استان شد و افزود: شهرستان بهاباد دارای ظرفیت های بسیاری در خصوص گردشگری است که متأسفانه به دلیل نبود معرفی صحیح از این ظرفیت ها استفاده نشده است.

"مصطفی سالاری" همچنین بر آمادگی همه جانبه دستگاه ها جهت اجرای مطلوب برنامه های نوروزی و استقبال از مسافران نوروزی و شناساندن شهرستان به گردشگران نوروزی تأکید نمود.

وی باتوجه به تقارن تعطیلات نوروزی با ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: همه دستگاه ها در برگزاری مراسم های نوروزی این موضوع را مدنظر قرار دهند.

سالاری بر نظارت، کنترل بازار و دقت در ارائه کالا و خدمات با کیفیت به مردم و میهمانان تأکید و رعایت مسائل بهداشتی در رستوران ها و مراکز عرضه غذایی و همچنین نظافت شهر و روستاها را خواستار شد.

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان با اشاره به ضرورت آمادگی مقابله با حوادث احتمالی افزود: دستگاه های خدمات رسان و اورژانسی در ایام نوروز از جمله آتش نشانی، اورژانس، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و جمعیت هلال ‌احمر آمادگی لازم برای خدمت رسانی به شهروندان و میهمانان نوروزی را داشته باشند و تدابیر لازم را در این رابطه اتخاذ نمایند.

وی باتوجه به اسکان مسافران نوروزی در مدارس گفت: آموزش و پرورش نسبت به تجهیز مدارس برای اسكان موقت مسافران نوروزی اقدمات لازم را به عمل آورد.

در ادامه جلسه كمیته های ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان و همچنین شرح وظایف هر کمیته مشخص گردید و مسئولین کمیته ها پیشنهادات و نظرات خود را بیان و تصمیمات لازم اتخاذ شد.