پیام تبریک بخشدار آسفیچ به مناسبت سی و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی

بخشدار آسفیچ به مناسبت سی و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی طی پیامی این دهه مبارك را به همه مردم بخصوص مردم بخش آسفیچ تبریك گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

"و قل جاء الحق و زهق الباطل إن الباطل كان زهوقا"

و بگو: "حق آمد و باطل نابود شد. آرى، باطل همواره نابود شدنى است"

در ۲۲ بهمن ماه سال ۵۷  انقلابی بزرگ و شكوهمند به رهبری امام خمینی(ره) به وقوع پیوست كه با اعجاز خویش جهانیان را به شگفت وا داشت.

با پیروزی انقلاب در 22 بهمن، روز پیروزی حق بر باطل و روز رهایی ملت بزرگ ایران، اسلام تولدی دوباره یافت و اندیشه معنوی و پاكی كه از طریق انقلاب در قلب تاریخ رسوخ كرد.

این انقلاب موجب بیداری اسلامی ملت های مسلمان شد به طوری که با الهام گرفتن از حركت انقلابی جمهوری ایران اسلامی، پیروزی های همانندی را در سایر كشورها به ویژه در كشورهای اسلامی منطقه رقم زد و نوید بخش پیروزی حق بر باطل در سراسر جهان شد.

اینجانب فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به همه مسئولان و خدمتگذاران استان و شهرستان به خصوص مردم شریف و ولایتمدار بخش آسفیچ تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امیدوارم با محور قرار دادن  ارزش های انقلاب اسلامی و پیروی از اندیشه های امام(ره) و رهنمودهای حكیمانه رهبر معظم انقلاب(مدّظلّه العالی) و اتحاد و همدلی از نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان عطیه الهی به خوبی محافظت نماییم.