به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ فرماندار بهاباد طی پیامی از مردم شهرستان بهاباد برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت نمود.

متن پیام عباس اقبال بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نقطه اوج و کمال انقلاب اسلامی در روز 22 بهمن تجلی می یابد، از این رو 22 بهمن جلوه ایمان، وحدت کلمه زیر پرچم اسلام و رهبری و نماد استقلال خواهی، تبلور ظلم ستیزی و مظهر عدالت جویی و اقتدار ملت قهرمان ایران است.

تکریم و گرامیداشت 22 بهمن، یادآور پیروزی انقلاب اسلامی و رهایی ملت ایران از ظلم و ستم حکومت های 2500 ساله شاهنشاهی است؛ ملت ایران توانست تحت رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به خودکامگی و استبداد در این سرزمین پایان دهد و غبار از چهره اسلام زدوده و سیمای حقیقی اسلام را به جهان تشنه عدالت ارزانی نماید.

ملت بزرگ ایران نه وابسته به شرق است نه وابسته به غرب؛ ملت بزرگ ایران از همان ابتدای پیروزی انقلاب فریاد نه شرقی نه غربی را برآورد و در طول چند دهه گذشته مردم همیشه در صحنه ایران با درک عمیق و درست از مقتضیات زمان و نیاز جامعه ایران با اتحاد و همدلی، تحت لوای رهبر معظم انقلاب همواره ثابت کرده است که راه امام خمینی(ره) و شهیدان را ادامه خواهد داد و لحظه ای از ارزش های اسلام و انقلاب دست نخواهد کشید.

بی شک در روز 22 بهمن، سیل خروشان ملت مسلمان ایران بار دیگر در سی و هشتمین سالگشت پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی و آغاز سی و نهمین طلیعه بهار انقلاب در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب و آرمانهای بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به پا خواهد خاست و عشق و ارادت خود را در پایبندی به آرمانهای نظام مقدم جمهوری اسلامی به نمایش خواهد گذاشت و پاسخ محکمی به استکبار جهانی و زیاده خواهی رئیس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا می دهد و خواب ترامپ را آشفته می کند.

اینجانب با گرامیداشت یوم الله 22 بهمن و پاسداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر و نکوداشت عزم و اراده ملت همیشه در صحنه ایران بویژه مردم شهرستان بهاباد از تمام اقشار مختلف مردم این شهرستان دعوت می نمایم با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن برگ زرین دیگری بر دفتر پر افتخار این شهرستان افزوده و بیعت دوباره خود را با امام خمینی و مقام معظم رهبری تجدید نمایند.

عباس اقبال

فرماندار بهاباد

 

راهپیایی حماسی 22 بهمن ساعت 10:45 از مسجد انقلاب بهاباد تا مسجد جامع برگزار خواهد شد.