مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد بهاباد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام حسن عسکری(ع) و ایام الله دهه مبارک فجر مراسم جشن انقلاب و فارغ التحصیلی 150 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد بهاباد با حضور امام جمعه، فرماندار، جمعی از مسئولان، دانشجویان و اساتید در محل سالن مجتمع فرهنگی و هنری ملا عبد الله بهابادی برگزار شد.

امام جمعه بهاباد در این مراسم یکی از دستاوردهای این نظام را دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد و افزود: با اینکه دانشگاه هدیه نامیمون شرق و غرب به ایران بوده است ولی به قدری ملت ایران دارای درک و فهم بودند که این هدیه نامیمون را تبدیل به هدیه و هبه الهی کردند.

"حجت الاسلام سیف الله دهقانی" گفت: در زمان گذشته تعداد دانشجویان کمتر از 200 هزار نفر بود ولی امروزه بیش از 4 میلیون دانشجو در دانشگاه های کشور در حال تحصیل و فراگیری علم هستند و باید به پیشرفت کشور خود در زمینه علم و دانش افتخار کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهاباد هم در این مراسم گفت: یادآوری یوم الله 22 بهمن یعنی یادآوری رشادت ها، فداکاری ها و شهادت طلبی های ملتی که با ایثار خون خود ثابت کردند خون بر شمشیر و حق بر باطل پیروز است.

"محمدرضا خادمی" با تبریک به دانش آموختگان و خانواده های آنها گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از مهمترین افتخارات و دستاوردهای مهم پس از انقلاب است که سهم بسزایی در عرصه های علمی، آموزشی، فرهنگی و پ‍‍ژوهشی داشته است.

وي افزود: دانشجويان بايد با كسب علم و مهارت و به كارگيري آن در زندگي براي پيشرفت و آباداني ايران اسلامی تلاش کنند.

خادمی بيان داشت: اين دانشگاه از سال 1386 فعاليت خود را آغاز كرده است و هم اكنون 17 رشته مختلف در اين دانشگاه فعال است و در حال حاضر بيش از 630 دانشجو در اين دانشگاه مشغول فرا گیری علم و دانش هستند.

در این مراسم تعدادی از پیشگامان بومی مبارزات رژیم پهلوی در شهرستان به نام های: حجت الاسلام حاج سید محمد رضوی،حاج سید عبدالحسین رضوی، علی هوشمند، حسین بهرامی، محمود هوشمند، حاج حسین صالحی، محمد مهدی ترحمی و چند تن دیگر تجلیل شدند و خاطراتی را از دوران رژیم ستم شاهی بیان نمودند.

همچنین از کتاب روز شمار انقلاب اسلامی بهاباد در سال های قبل از پیروزی به نویسندگی محمد رضا خادمی بهابادی رونمائی شد و به دانشجویان برتر نیز هدایایی اهداء گردید.