سرپرست جدید اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بهاباد معرفی شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ در مراسمی با حضور فرماندار، "عماد تشكري" مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در امور منابع انسانی، رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین ادارات بهاباد، "مجتبی عابدی" به عنوان سرپرست جدید نمايندگي میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بهاباد معرفی شد.

در این مراسم فرماندار بهاباد ویژگی های شهرستان جهت جذب گردشگر را بیان نمود و خواستار تحول ویژه در زمینه‌ های مختلف از جمله حفاظت از بافت تاریخی شد.

"مصطفی سالاری" همچنین افزود: بودجه سال 92 ميراث فرهنگي شهرستان در مقايسه با بودجه اين نمايندگي در سال 91 رشد 93 درصدي دارد و مسئول ميراث بايد تمام توان خود را جهت جذب اين بودجه بكار گيرد.

فلاح، رئیس شورای اسلامی شهر بهاباد نیز با اشاره به تخریب بافت های تاریخی زیاد در شهرستان گفت: باید با تدبیر و همفکری از بافت های تاریخی باقی مانده که میراث بهاباد است دفاع کنیم.

عابدي، سرپرست جدید میراث فرهنگی بهاباد در ادامه جلسه بيان داشت: با تمام وجود آماده خدمتگزاری در میراث فرهنگی بهاباد هستم و انشاا... بتوانم با کمک دیگر همکاران باعث رشد و پیشرفت در این حوزه برای شهرستان بهاباد شویم.

لازم به ذکر است "مجتبی عابدی" دارای مدرک لیسانس عمران می باشد و حدود یک سال و نیم به عنوان کارشناس میراث فرهنگی بهاباد مشغول به فعالیت بوده است.