به گزارش خبرنگار بسیج از بافق ، یادمان شهدای محله قلعه شهرستان بافق ، به مناسبت هفته بسیج در حسینه شاه نجف محله قلعه برگزار شد.

"حجت الاسلام مهدی خدادادی" استاد حوزه علمیه شهرستان بهاباد، ضمن خیر مقدم و خسته نباشید به حضار گفت: شهدا اسوه ایثار و از خودگذشتی در بین ما هستند. شهید دارای دو ویژگی است شهدا زنده اند ، یادمان شهدا برای زنده نگه داشتن یاد شهدا نیست ، بلکه یاد شهدا دلیل زنده بودن ماست. شهدا روزی خود را بدون واسطه دریافت می کنند ایشان قرب و منزلت بالایی دارند ، اما ما روزی خود را غیر مستقیم دریافت می کنیم.

استاد حوزه علمیه بهاباد با طرح این پرسش که چگونه شهدا به این مقام رسیدند بیان کرد: شهدا در راه خدا مجاهدت کردند تا اسلام پیشرفت کند و بر هر مؤمن واقعی لازم است با جان و مال خود در راه خدا جهاد کند.

در ادامه وی با برشمردن انواع انسانها ، شهدا را افرادی دانست که برای دیگران زندگی می کردند و خود را وقف مردم خود کردند. ایشان معلم ایثار ها و فداکارای هستند.

حجت الاسلام خدادادی با اشاره به هفته بسیج یاد آور شد ، بسیجیان ما نیز دارای روحیه از خودگذشتگی و ایثار می باشند . دشمن به دنبال این است که با نفوذ خود این روحیه را از مردم بگیرد و آنها را دچار فرد گرایی کند.

خدادادی در ادامه گفت: خانواده ها باید مراقب باشند که ما درگیر جنگ نرم هستیم ، جنگ نرم به دنبال تصرف مختصات فکری جوانان است. برترین ابزار دشمن در جنگ نرم فضای مجازی می باشد که متاسفانه روز به روز استفاده از آن در کشور ما رو به افزایش است و این جای نگرانی دارد.

وی در آخر بیان کرد: فضای مجازی جوانان ما را از فضای معنوی دور می کند ، مسئولین و متولیان هوشیار باشند که شرایط بسیار سخت است.

لازم به ذکر است مداحی بسیجی نصرا... تشکری پایان بخش این محفل بود.