اولین جلسه شورای اداری شهرستان بهاباد در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهاباد 
صبح امروز دوشنبه ۲۰ فروردین ماه، اولین جلسه شورای اداری شهرستان بهاباد در سال ۱۴۰۳ به ریاست تیموری فرماندار و با حضور امام جمعه، معاونین فرماندار، بخشداران مرکزی و آسفیچ و رؤسای ادارات و نهادهای شهرستان به یاد شهید داوود عسکری پور در محل سالن اجتماعات فرمانداری با دستور کار تبیین شعارسال و  ارائه برنامه ها و پروژه های اولویت دار ادارات در سال جاری برگزار شد.
فرماندار شهرستان بهاباد در این جلسه با تقدیر از حضور پرشکوه مردم شهرستان در راهپیمایی روز قدس گفت: راهپیمایی روز قدس امسال بی‌نظیر بود و جمعیت انبوهی از اقشار مختلف مردم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه حضور داشتند. 
علیرضا تیموری افزود: امیدواریم در سال ۱۴۰۳ بتوانیم با برنامه ریزی و پیگیری لازم، خدمات بهتری را به مردم شهرستان ارائه نماییم. وی بر ضرورت حضور مدیران کل استان در شهرستان جهت تسهیل در امور و رفع مشکلات تاکید نمود.
در ادامه حجت‌الاسلام بشکانی امام جمعه شهرستان طی سخنانی برتلاش مدیران در تحقق شعار سال مقام معظم رهبری و نقش و جایگاه مدیران دولت اسلامی در خدمت رسانی به جامعه نکاتی بیان نمود.
در این جلسه تعدادی از مسئولین ادارات به بیان مهمترین برنامه های سال گذشته و برنامه های شاخص جهت پیگیری و اجرا در سال جدید پرداخته و نکاتی نیز از سوی معاونین فرماندار در خصوص جذب اعتبارات،تکمیل پروژه های نیمه تمام،پیگیری سفر مدیران کل و معاونین به شهرستان،نظم و انظباط اداری، تکریم ارباب رجوع تاکید شد.