معاون اقتصادی استاندار یزد:

مسائل زیست‌محیطی در طرح‌های سرمایه‌گذاری مدنظر قرار می‌گیرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: طرح‌های سرمایه‌گذاری با اجرای تکنولوژی و رعایت مسائل زیست‌محیطی  اجرا می‌شوند.

به گزارش روابط‌عمومی استانداری یزد، سرمایه‌گذار خارجی ضمن دیدار با محمدعلی شاه‌حسینی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد در خصوص مسائل و مشکلات پیشرو در ایجاد شهرک اقتصادی تولیدی و سرمایه‌گذاری در زمینه تجهیزات پزشکی، مکمل غذایی، تولید نایلکس، سلفون و شیرینگ، پنل خورشیدی و... بحث و به گفتگو پرداخت.

شاه‌حسینی در این دیدار اظهار داشت: هدف از ایجاد این شهرک اقتصادی تولیدی الگو بودن برای سایر نقاط کشور در زمینه جذب سرمایه‌گذار خارجی و برندسازی یزد نوین خواهد بود؛ لذا تمام مسائل اعم از مسئولیت‌های اجتماعی - پرسنلی - شهروندی - محیط‌زیست - حمل‌و‌نقل - آب و فاضلاب، انرژی پاک، صنایع مادر و استراتژیک و …. در نظر گرفته شده و به نحوه احسنت با نظارت ارگان‌های دارای صلاحدید پیاده‌سازی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد همکاری با شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان استان را ضرورت دانست و گفت: استفاده از فناوری‌های نوین و همکاری با شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان استان، انتقال تکنولوژی و آموزش جهت خودکفایی در صنایع شهرک اجرا خواهد شد.

وی مسائل زیست‌محیطی را مؤثر در روند ایجاد شهرک اقتصادی تولیدی خواند و گفت: یکی از مهم‌ترین بحث که مربوط به محیط‌زیست و بهینه بودن مصرف انرژی می‌باشد، قطعاً با رعایت تمام الزامات سازمان‌های مربوطه و حتی تأیید ماشین‌آلات و الزامات زیست‌محیطی توسط نماینده‌ای از سازمان در امر خرید میسر خواهد بود.

گفتنی است، این دیدار با حضور  دستگاه‌های اجرایی و نظارتی برگزار شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات