مردم رأی‌دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان یزد گفت: مردم در اولین ساعات ممکن رأی خود را در صندوق‌ها بیندازند که در پایان ساعات اخذ رأی با شلوغی و ازدحام شعب اخذ رأی مواجه نشوند.

به گزارش روابط‌عمومی استانداری یزد، محمدعلی شاه‌حسینی دقایقی پیش در استودیو شماره 2 رادیو یزد اظهار داشت: امروز شاهد شکوه و حضور بسیار ارزشمند مردم در پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.
وی افزود: همان‌طور که مقام معظم رهبری نیز در ابتدای صبح اشاره فرمودند همه مردم در همان ساعات نخست در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند گزارشی که از یک ساعت شروع رأی‌گیری در سطح استان داریم نشان از حضور پرشور و استقبال گسترده مردم در سراسر استان به‌ویژه در مرکز استان در پای صندوق‌های رأی هستیم.
رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان یزد افزود: امروز هم مردم استان یزد یک‌بار دیگر خود را وفاداری خود را به انقلاب و آرمان‌های انقلاب نشان خواهند داد و تجدید دوباره با شهدا به‌ویژه با سردار دل‌ها شهید سلیمانی و هم‌رزم ایشان شهید سیدرضی و شهید شاطری خواهند کرد و مشارکت خوبی را شاهد خواهیم بود.
شاه‌حسینی افزود: وظیفه ما است که شعبه اخذ رأی را مدیریت کنیم، نگاه ما به انتخابات نگاه راهبردی بوده و مشارکت انتخاباتی یک عمل مقدس است، اگر با قصد قربت به موضوع نگاه کنیم، همه ما در این عملیات کلی و مقدس به هر میزان شریک هستیم.
وی ادامه داد: چنانچه شهروندان موردی، ایرادی، اشکالی یا تخلفی در شعب اخذ رأی مشاهده کردند به نماینده فرماندار و یا بازرس شعبه که با کارت شناسایی مشخص شده‌اند گزارش دهند.
رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان یزد عنوان کرد: با هوشمندی، درایت، تعامل و همکاری بسیار خوبی که صورت‌گرفته است تاکنون شاهد کمترین تخلف و اشکال و گزارش دررابطه‌با تخلفات انتخاباتی و تبلیغات انتخاباتی بودیم.
وی در پایان تأکید کرد: توصیه می‌کنم مردم در اولین ساعات ممکن رأی خود را در صندوق‌ها بیندازند که در پایان ساعات اخذ رأی با شلوغی و ازدحام شعب اخذ رأی انتخابات مواجه نشوند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات