مردم تخلفات انتخابات را به هیئت‌های نظارت گزارش کنند

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان یزد گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی مراتب را به هیئت‌های نظارت اطلاع‌رسانی کنند.

به گزارش روابط‌عمومی استانداری یزد، محمدعلی شاه‌حسینی ظهر امروز در نشست با بازرسان ویژه استان یزد با تأکید بر جایگاه و نقش این هیئت‌ها بر سلامت انتخابات اظهار داشت: باید با هرگونه تخلف که سلامت انتخابات را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد برخورد کرد.
وی با تأکید بر اینکه ناظران اصلی انتخابات مردم هستند، گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی مراتب را به هیئت‌های نظارت اطلاع‌رسانی کنند.
رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان یزد نیز با بیان اینکه صحت و سلامت انتخابات باید از سوی دست‌اندرکاران و مجریان انتخابات فراهم شود، گفت: اعتماد مردم سبب افزایش مشارکت آنان خواهد شد.
شاه‌حسینی با اشاره به اینکه 939 بازرس، سربازرس و بازرسین ویژه عهده دار صیانت از آرا مردم در شعب اخذ رأی خواهند بود، خاطر نشان کرد: حضور بازرسین در پیشگیری از وقوع تخلفات انتخاباتی مؤثر است.
وی یادآور شد: همه بازرسین، سر بازرسین و بازرسین ویژه آموزش‌های لازم بر اساس شرح وظایف ابلاغی با برپایی کارگاه‌های آموزشی در همه شهرستان استان دیده‌اند و آماده برگزاری انتخاباتی پرشور خواهند بود.
رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان یزد مردم را به حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی دعوت کرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات