معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد:

صیانت از سلامت مردم دغدغه مسئولان است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: به‌منظور پیگیری و کنترل مسائل زیست‌محیطی در استان از واحدهای تولیدی واقع در شهرک صنعتی فولاد و شهرک صنعتی نیکو شهرستان اشکذر بازدید و مورد ارزیابی قرار گرفتند.

به گزارش روابط‌عمومی  استانداری یزد، محمدعلی شاه‌حسینی در بازدید سرزده از این واحدهای صنعتی اشکذر اظهار کرد: در جهت صیانت از حقوق عامه در ارتباط با کنترل مسائل زیست‌محیطی استان هیاتی از مسئولان استان و شهرستان تشکیل و از تعدادی واحد صنعتی در حین کار شهرستان اشکذر بازدید شد و مورد ارزیابی استانداردهای آلودگی هوا قرار گرفتند.

وی افزود:  در ادامه از یک واحد تولیدی که دپوی مواد اولیه آن در شرایط نامناسب قرار داشت بازدید شد و مورد اخطار و تذکر ضابطین مربوطه قرار گرفتند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد با اشاره به تعطیلی موقت چند واحد فولادی در روزهای گذشته گفت: بعضی واحدهایی که مسائل زیست‌محیطی و استانداردهای آلودگی هوا را رعایت‌نکردن مورد اخطار و تذکر ضابطین حوزه قضایی قرار گرفتند.

شاه‌حسینی تأکید کرد:  دغدغه ما صیانت از سلامت افراد است و این در حالی است که از تولیدکنندگان و کارآفرینان استان حمایت می‌کنیم و انتظار می‌رود این قشر به مسائل زیست‌محیطی و رعایت استانداردهای آلودگی هوا توجه داشته باشند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات