دو کمپ ماده ۱۶ باید در یزد احداث شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: باید دو کمپ ماده ۱۶ هر کدام با ظرفیت ۵۰۰ نفر با مشارکت خیرین در یزد ساخته شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛  مهندس علی اکبر عزیزی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به کاهش سن اعتیاد به ویژه در بین دانش آموزان، گفت: پیشگیری این موضوع در مدارس به صورت ویژه در دستور کار قرار آموزش و پرورش گیرد و در انجمن اولیا و مربیان آموزش های لازم به والدین و معلمان داده شود تا این میدان مین گذاری شده سریع تر جمع شده تا افراد بیشتری گرفتار نشوند.
 
وی با بیان اینکه اکثر افراد بر اثر نا آگاهی در دام اعتیاد می افتند، افزود: باید بسته آموزشی با هدف باز دارندگی در استان تهیه و اجرا شود و این آموزش ها با مقایسه دوران قبل و بعد از اعتیاد، عاقبت گرفتار شده در دام اعتیاد را به نمایش بگذاریم.
 
عزیزی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی به خوبی پای برخورد با فروشندگان مواد مخدر ایستاده  است، ادامه داد: آموزش و پرورش و دانشگاه ها نیز در صورت مشاهده خرده فروش های مواد مخدر در داخل و اطراف دانشگاه ها و مدارس، به مراکز قضایی گزارش دهند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان اینکه باید دو کمپ ماده ۱۶ در یزد ساخته شود، افزود: این مراکز باید با کاربری های مختلف و با جذب مشارکت خیرین علاقه مند به هزینه در این زمینه و هر کدام با ظرفیت ۵۰۰ نفر در یزد ساخته شود.
 
مهندس عزیزی با تاکید بر اینکه تولیدات رسانه ای در زمینه مبارزه با مواد مخدر باید افزایش یابد، گفت: دستگاه های توانمند در حوزه تولید محتوا مثل صداوسیما، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در تولیدات خود را در زمینه مبارزه با مواد مخدر قوی تر کنند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات