حضور استانداریزددر آیین تکریم ومعارفه روسای سازمان قضایی نیروهای مسلح استان

آیین تکریم تکریم و معارفه روسای سازمان قضایی نیروهای مسلح استان یزد با حضور استاندار و رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، مراسم تکریم «مهدی تشکری» و معارفه «غلامعلی دهشیری» به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان یزد با حضور استاندار و رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
 
استاندار یزد در این مراسم با آرزوی موفقیت برای «مهدی تشکری» در سمت جدید در مجموعه دادگستری استان اظهار کرد: همواره در حوزه های مختلف از نظرات راهگشای ایشان به عنوان انسانی متین، نجیب، شریف، متواضع و همیشه در صحنه بهره‌مند شده‌ایم.
 
مهران فاطمی در ادامه با اشاره به دشواری خدمت در سازمان قضایی نیروهای مسلح، تصریح کرد: خوشبختانه از حضور ارزشمند «غلامعلی دهشیری» در سمت ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح استان یزد استفاده خواهیم کرد.
 
وی با بیان اینکه جرم برای همگان مذموم و نکوهیده است، گفت: خسارت وقوع جرم در نیروی های مسلح به‌واسطه قدرت و اختیارات این مجموعه به تناسب بیشتر خواهد بود.
 
استاندار یزد در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از پاک‌دست ترین، خدوم ترین و مومن ترین نیروهای مسلح در سراسر دنیا هستند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات