توسعه طرح‌های اشتغال‌زایی در بخش اقتصادی و گردشگری اردکان در دستور کار است

معاون اقتصادی استاندار یزد با حضور در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان اردکان، ضمن گفتگو با فعالین اقتصادی و گردشگری اردکان، از برخی مشکلات آنان مطلع شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی شاه‌حسینی در سفر خود به شهرستان اردکان، در جلسه‌ای با حضور نماینده مردم اردکان در مجلس، فرماندار و مسئولان این شهرستان، اظهار داشت: ما در راستای بررسی چالش‌ها و مشکلات واحدهای تولیدی استان یزد، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان را در داخل شهرستان‌ها و یا حتی در داخل واحدهای تولیدی با حضور اعضای این کارگروه تشکیل می‌دهیم.

وی‌ادامه داد: این نشست نیز با حضور فعالین حوزه اقتصادی و گردشگری برگزار شد و در خصوص پرداخت تسهیلات در حوزه‌های گردشگری، صنعت و کشاورزی شهرستان اردکان بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد پیگیری مسئولان در حوزه‌های ذکر شده ضروری دانست و گفت: به مسئولان ذی‌ربط فرصت ۱ ماهه داده شد‌ تا ضمن پیگیر در حوزه گردشگری، صنعت و کشاورزی اردکان و گزارش‌های آن را ارائه بدهند.

شاه‌حسینی ادامه داد: نگاه ما برای توسعه و رونق تولید در شهرستان‌ها و البته محیط‌زیست سالم روشن است و عمل کردن در این راستا از وظایف خود می‌دانیم.

وی نیز پس از شنیدن مشکلات فعالین اقتصادی و گردشگری اردکان با تاکید بر اهمیت موضوع رشد صنعتی این منطقه  به عنوان یکی از مشاغل اصلی مردم شهرستان و لزوم توجه به بخش گردشگری اردکان و معرفی هر چه بیشتر این جاذبه‌های گردشگری به مردم، رفع مشکلات این قشر را ضروری دانست.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات