تشریح اهداف برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه لوازم‌خانگی در یزد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: ایجاد تبادل اطلاعات، افزایش کمیت و کیفیت کالاها، افزایش قدرت خرید و تنوع در انتخاب کالا، شناسایی نیازهای جامعه و ایجاد اشتغال از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

به گزارش روابط‌عمومی استانداری یزد، بیست و یکمین دوره نمایشگاه لوازم‌خانگی صوتی و تصویری در حال برگزاری است و مراسم افتتاحیه آن با حضور محمدعلی شاه‌حسینی معاون استاندار یزد، مسئولان اداره کل صمت و جمعی از مسئولان یزد در محل دائمی نمایشگاه‌های برگزار شد.
شاه‌حسینی در حاشیه بازدید از نمایشگاه لوازم‌خانگی صوتی و تصویری اظهار داشت: این نمایشگاه باعث ایجاد فضایی رقابتی در میان مشارکت‌کنندگان خواهد شد و تولیدکنندگان داخلی را ترغیب می‌کند تا پابه‌پای تکنولوژی روز دنیا قدم برداشته و کیفیت محصولات خود را همواره در بالاترین سطح ممکن حفظ کنند.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه مهم‌ترین رویداد در مرکزیت کشور است که به معرفی محصولات جدید، ایجاد فرصت برای برقراری ارتباط و شناسایی تولیدکنندگان داخلی، آشنایی با آخرین دستاوردها و فناوری‌های تخصصی ارائه شده از سوی مشارکت‌کنندگان، فراهم‌کردن فرصت انعقاد قراردادهای کاری، پیشرفت و توسعه فعالیت‌های اقتصادی شرکت‌کنندگان، یافتن نمایندگان فعال شناخت نیازهای مشتری، ارزیابی نحوه افزایش توان صنایع لوازم‌خانگی می‌پردازد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد ایجاد تبادل اطلاعات، افزایش کمیت و کیفیت کالاها، شناسایی نیازهای جامعه و ایجاد اشتغال را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست و گفت: ایجاد تبادل تولیدکنندگان با یکدیگر، کاهش قیمت‌ها، انتقال تجربیات و افزایش قدرت خرید و تنوع در انتخاب کالا از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه در استان است.

شاه‌حسینی با اشاره به اینکه در صنعت لوازم‌خانگی در دو سال گذشته جهش‌های بسیار خوبی اتفاق افتاده، تصریح کرد: صنعت لوازم‌خانگی در طبقه‌بندی فناورانه جزو صنایع با تکنولوژی بالا (High Technology) دسته‌بندی شده است و مهم‌ترین مسئله برای رشد این صنعت و گرفتن سهم بازارهای بین‌المللی نوآوری و توسعه بازار است.

وی گفت: بیست و یکمین دوره نمایشگاه لوازم‌خانگی صوتی و تصویری با حضور 50 غرفه از استان های یزد، تهران، خوزستان، زنجان، خراسان رضوی، قم، اردبیل و اصفهان در فضایی به وسعت 8 هزار متر مربع در 2 سالن و با نمایش جدیدترین تولیدات داخلی در حال برگزاری است.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات