ترغیب مردم به مشارکت در انتخابات/سلامت جسم و روح جامعه مرهون تلاش‌های بی‌وقفه کادر درمان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: کادر درمان همچون رزمندگان جبهه‌های نبرد پا به میدان نهاده‌اند و جلوه‌های عشق و ایمان را به نمایش گذاشتند.

علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در نشست با جمعی از کادر بهداشت و درمان استان، گفت: مردم در صحنه‌های مختلف حضور داشتند، خودشان انقلاب کردند و استواری و اقتدار ایران به واسطه حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب است.

وی با اشاره به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب در نوروز امسال در حرم رضوی در مورد امنیت، سلامت،  رقابت و مشارکت در انتخابات افزود: همه مسئولان به خصوص مجمع ستاد انتخاباتی و دفاتر نظارت انتخابی وظیفه داریم سلامت انتخابات را تضمین کنیم همان طور که در طول ۴۴ سال انقلاب تضمین شده است.

عزیزی خطاب به کادر بهداشت و درمان گفت: جامعه مرهون تلاش‌های بی‌وقفه کادر درمان است، مردم برای شما احترام ویژه‌ای قائل هستند شما  از سوی خدا برای مردم واسطه اید بیماران را درمان می کنیدو   مردم  هم پذیرای شما هستند لذا از سرمایه اجتماعی خودتان برای دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای استفاده کنید.
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور اظهراد داشت: مشکلات همیشه بوده و در آینده هم کم و بیش مشکلات خواهد بود به هر حال با وضعیتی که دشمن فکر می کند با محاصره اقتصادی، تحریم وجریان‌هایی که راه اندازی کرده است می‌تواند جلوی پیشرفت ایران را بگیرد، اما مردم در طول ۴۴ سال انقلاب با حضور خود در همه عرصه‌ها نشان دادند همچنان پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به دستاورد‌های مهم نظام سلامت پس از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: هر فردی در کشور یک نقشی را برعهده دارد و کادر درمان هم یکی از بخشی‌های مهم جامعه است که از دوران هشت سال دفاع مقدس تا ایام کرونا بی‌وقفه به مردم خدمت کردند و جلوه‌های عشق و ایمان را به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره اقدامات اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: انتقام سخت یعنی در هر شغل و حرفه‌ای که هستید می‌توانید انتقام سخت بگیرید، انتقام سخت از دشمن شرکت گسترده در انتخابات است و مردم باید بدانند هر رای یک انتقام سخت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات و دعوت مردم به مشارکت وظیفه دینی و انقلابی است، افزود: خون‌هایی که پای انقلاب اسلامی ریخته شده است همه مسئولیت داریم و باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات