بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۶۰ پروژه در مهریز

 هم‌زمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر ۶۰ طرح‌  با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان در مهریز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد به بهره‌برداری رسید.

 به گزارش روابط‌عمومی استانداری یزد، با حضور جمعی از مسئولان‌ در ششمین روز از دهه مبارک فجر 60 طرح عمرانی در بخش سلامت، گردشگری، کشاورزی و صنعتی با اعتبار ۵۰۰ میلیاردتومانی به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 9 طرح عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان یزد

این پروژه هم‌زمان با چهل و پنجمین انقلاب اسلامی ایران و با هزینه‌ای بالغ بر 2 هزار میلیارد ریال توسط معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و معاون اقتصادی استانداری یزد افتتاح شد.

این طرح عمرانی شامل اجرای شبکه توزیع آب در ناحیه صنعتی زارچ و شهرک صنعتی یزدمهر به میزان 14 کیلومتر، اجرای شبکه برق و روشنایی در شهرک صنعتی صدوق، فولاد و یزدمهر به میزان 47 کیلومتر و اجرای آسفالت معابر در شهرک‌های صدوق، فولاد، یزدمهر و میبد 2 به میزان 22 کیلومتر می‌شود.

افتتاح و بهره‌برداری از فاز اول پروژه ماکان پلیمر کویر یزد

فاز اول پروژه ماکان پلیمر کویر یزد با مساحت پنجاه‌هزار مترمربع و با اعتبار 2 هزار میلیارد ریالی توسط معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، معاون اقتصادی استانداری یزد و دیگر مسئولان استان و شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید و و زمینه اشتغال ۵۰ نفر به صورت مستقیم را فراهم کرد.

واحد پرورش شترمرغ پرواری مهر افتتاح شد

واحد پرورش شترمرغ پرواری مهر دیگر طرح افتتاح شده امروز بود که عملیات اجرایی آن از خرداد سال ۱۴۰۰ با سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیارد ریال که ۳۰ میلیارد ریال آن از محل تسهیلات تأمین شده، در زمینی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع در روستای سریزد شهرستان مهریز آغاز شده بود.
با راه‌اندازی این واحد ۲۵۰ قطعه‌ای، سالانه ۱۰ تن گوشت شترمرغ تولید و به بازار عرضه می‌شود.

احداث بلوار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در روستای مدوار مهریز

بلوار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی روستای مدوار مهریز به طول ۷۵۰ متر با اجرای عملیات جدول‌گذاری، زیرسازی، آسفالت و روشنایی با سرمایه‌گذاری ۴۵ میلیارد ریال از جمله این طرح‌ها بود.

افتتاح ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان مهریز پس از ۱۲ سال

آیین افتتاحیه ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان مهریز با مساحت دو هزار پانصد متر و با هزینه‌ای بالغ بر 40 میلیارد ریال با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد، امام جمعه و فرماندار شهرستان مهریز و دیگر مسئولان استان و شهرستان برگزار شد.
لازم به ذکر است، این ساختمان پس از ۱۲ سال بهره برداری رسید.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات