برگزاری جلسه هم‌اندیشی مدیران چادرملو با معاونین استاندار یزد

معاونین استاندار یزد در نشستی که با حضور مدیران شرکت معدنی و صنعتی چادرملو برگزار شد، به گفت‌وگو درباره مسائل و مشکلات مربوط به این شرکت پرداختند.

به گزارش روابط‌عمومی استانداری یزد، محمدعلی شاه‌حسینی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد به همراه محمدجواد ابوالحسینی، معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد در نشست با مدیران شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در خصوص مسائل و مشکلات این شرکت به گفتگو پرداختند.
در این نشست معاون مالی و سرمایه انسانی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو نیز به بیان گزارش بررسی حسابرس  مستقل مبنی بر مقبول و مطلوب‌بودن صورت‌های مالی و شفافیت اطلاعات این شرکت  پرداختند.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان سنگ‌آهن در ایران است که با بهره‌برداری از واحدهای فولادی خود توانسته زنجیره تولید فولاد را از استخراج سنگ‌آهن تا نورد محصولات پایانی فولاد تکمیل کند.
مواد اصلی تولیدشده در شرکت معدنی چادرملو، شامل بیش از ده میلیون تن کنسانتره سنگ‌آهن و حدود یک میلیون و دویست هزار تن سنگ‌آهن دانه‌بندی شده برای کوره‌های بلند در سال است که در رونق اقتصاد کشور و صادرات به منطقهٔ خاورمیانه نقش بسزایی ایفا می‌کند.
گفتنی است، در این نشست مدیران دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان حضور داشتند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات