برگزاری جلسه مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با فرماندهان پایگاه حوزه معصومیه

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد با اشاره به اهمیت مشارکت هرچه بیشتر در انتخابات گفت: همه در قبال مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه داریم.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ فاطمه کارگران بافقی مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی با حضور در بین فرماندهان پایگاه‌های حوزه معصومیه و فراخواندن آن‌ها برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در بین مردم اظهار کرد: در جریان انتخابات رهبر معظم انقلاب چهار اصل را مدنظر قرار داده‌اند که همه وظیفه داریم برای تحقق این چهار اصل تلاش کنیم.
وی ادامه داد: امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت در انتخابات پایان امسال، چهار اصلی مورد انتظار رهبر انقلاب است؛ بسیجیان می‌توانند با استفاده از ظرفیتی که در اختیار دارند، نقش برجسته‌ای را در تحقق این چهار اصل ایفا کنند.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در بخش دیگر از سخنان خود بر هم‌افزایی برای رفع آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد و افزود: می‌توانیم با همکاری و هم‌افزایی بین دستگاه‌ها و نهادهای مختلف از جمله سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، سپاه و بسیج و نهادهای مختلف فرهنگی - اجتماعی گام بلندی در راستای کاهش و رفع معضلات و آسیب‌های اجتماعی برداریم.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات