معاون استاندار یزد:

برای رونق شرکت حمل‌ونقل یزد ریل آمادگی همکاری داریم

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد از آمادگی استان برای رونق و توسعه شرکت حمل‌ونقل یزد ریل خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی استانداری یزد، محمدعلی شاه‌حسینی در دیدار با معاون بنیاد تعاون بسیج کشور اظهار کرد: جایگاه بیکاری استان از ۲۹ به ۲ کاهش‌یافته و رشد اقتصادی استان دوبرابر میانگین کشور بود و میزان سرمایه‌گذاری داخلی دو سال گذشته در استان یزد حدود ۵۰ همت انجام شده و در بهبود فضای کسب‌وکار استان یزد جزو بهترین‌های کشور است.
وی با تأکید بر اینکه در استان یزد بالاترین تسهیلات قرض‌الحسنه در سطح کشور توسط استان یزد به شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت شد اظهار داشت: جلسات دانش‌بنیان به‌صورت منظم و مرتب در سطح استان تشکیل و امروز موضوع دانش‌بنیان تبدیل به یک گفتمان در بین مسئولان استان شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد با اشاره به پیگیری‌های مستمر استان برای راه‌اندازی یک شرکت حمل‌ونقل ریلی در حوزه بار و مسافر گفت: استان یزد آمادگی دارد که با همکاری و همگامی سایر دستگاه‌ها بتواند شرکت حمل‌ونقل یزد ریل را رونق و توسعه بخشد.

در ادامه این دیدار معاون بنیاد تعاون بسیج کشور با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری ورود به جنگ اقتصادی را جهاد مقدس نامیدند تا همه دستگاه‌ها در خدمت مردم باشند، خاطرنشان کرد: مردم مهم‌ترین و جدی‌ترین دغدغه برای همه دستگاه‌ها هستند و باید باشند؛ لذا همه کارها باید در راستای ارتقای زندگی مردم باشد.
سردار بابایی با بیان اینکه بنیاد تعاون پشتوانه قوی برای بسیج و سازندگی در کشور است، خاطرنشان کرد: ما می‌خواهیم تمامی حوزه‌های بسیج را درگیر بنیاد کنیم که برای مردم کار کنند.
وی اظهار کرد: بنیاد بسیج با دید کلی و کلان کشوری می‌خواهد از تمام ظرفیت‌های روستایی تا کلان کشوری در راستای ارتقا و پیشرفت همه قشرهای مردم استفاده کند.
لازم به ذکر است، در این دیدار جانشین فرمانده سپاه الغدیر و معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان یزد، مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان حضور داشتند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات