بازدید معاون اقتصادی استاندار یزد از از نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد از بیست‌وچهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار در محل مصلی امام خمینی (ره) بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی شاه‌حسینی»  معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد به همراه رئیس پارک علم و فناوری استان یزد و جمعی از مسئولان استان در دومین روز از هفته پژوهش (۱۹ تا ۲۵ آذر) از بیست‌وچهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار در محل مصلی امام خمینی (ره) بازدید کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد با حضور در غرفه‌های پارک و علم و فناوری و دانشگاه یزد از آخرین دستاوردهای آنها دیدن کرد. همچنین از غرفه‌های مختلف نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار نیز بازدید کرد.

شایان به ذکر است در این نمایشگاه تعداد ۲ هزار و ۸۸ محصول فناورانه جدید به نمایش گذاشته شده است که در حوزه فناوری زیستی ۴۸۶ محصول، فناوری نانو ۱۹۶ محصول، اپتیک و فوتونیک ۱۰۳ محصول، مواد پیشرفته ۱۴۱ مورد، سخت‌افزار برق و الکترونیک ۳۲۲ محصول، فناوری اطلاعات ۲۴۷ محصول، تجهیزات پیشرفته ساخت و تولید ۳۱۶ محصول، فناوری‌های دارویی ۸۷ محصول، محصولات پزشکی ۱۲۱ مورد، هوا فضا ۱۸ محصول و سایر حوزه‌ها ۵۱ محصول هستند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات