۵۵ روز تا انتخابات

الکترونیکی شدن احراز هویت افراد در انتخابات اسفند ماه

رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: در انتخابات اسفندماه احراز هویت افراد بصورت الکترونیکی است و شهروندان می توانند با ارائه کارت ملی، گواهینامه، کارت پایان خدمت و یا گذرنامه بجای شناسنامه در انتخابات رای دهند.

علی اکبر عزیزی، رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: با توجه به الکترونیکی شدن احراز هویت افراد در انتخابات 11 اسفند ماه، افراد می توانند با ارائه کارت ملی، گواهینامه، کارت پایان خدمت و یا گذرنامه بجای شناسنامه در انتخابات رای دهند.
 
او افزود: تمامی دستگاه های احراز هویت پس از بروزرسانی وارد استان شده و در اختیار تمامی فرمانداری های استان قرار گرفته است.
 
عزیزی ادامه داد: دستگاه‌های احراز هویت این قابلیت را دارند که بدون ارتباط با سرورهای مرکزی نیز، عملیات کنترل هویت رای دهندگان را به صورت آفلاین انجام دهند و به محض قطع ارتباط دستگاه های شعب با سرورهای وزارت کشور، دستگاه ها بدون نیاز به هیچگونه تنظیمی در حالت آفلاین قرار می گیرند و به کار خود ادامه و به محض برقراری ارتباط بلافاصله و بصورت خودکار اطلاعات اخذ شده در زمان قطعی به مرکز داده وزارت کشور منتقل می‌گردد.
 
رئیس ستاد انتخابات استان یزد در پایان با اشاره به اینکه دستگاه‌های الکترونیکی احراز هویت به منظور بالا بردن امنیت و سلامت انتخابات مورد استفاده قرار می گیرد، گفت: استفاده از این دستگاه ها پیشگیری از جرائمی مانند استفاده از شناسنامه و کارت ملی افراد فوت شده و موارد دیگر که سلامت انتخابات را به خطر می انداز را کاهش می دهد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات