استاندار یزد در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل دفتر امور اقتصادی عنوان کرد:

استان خود را برای مدیریت اقتصادی دوران پساکرونا آماده می‌کند

استاندار یزد با اشاره به تاثیر بحران کرونا بر آینده اقتصادی کشور و استان، عنوان کرد: مدیریت اقتصادی دوران پساکرونا نیاز به تدابیر جدی در این عرصه دارد و استان خود را برای مدیریت اقتصادی دوران پساکرونا آماده می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری که در سالن حمیدیا استانداری برگزار شد، با بیان اینکه بار اصلی تحقق شعار سال بر عهده حوزه اقتصادی است، افزود: این موضوع اهمیت و سنگینی بار مسئولیت مدیران این عرصه را دو چندان می‌کند
استاندار یزد با اشاره به تعیین و ابلاغ 30 اولویت از سوی وزیر کشور به استان ها در راستای جهش تولید، عنوان کرد: باید برای هر 30 مورد از اولویت های ابلاغ شده از سوی وزیر کشور به استان‌ها متولی و کارشناسی در حوزه اقتصادی استانداری تعیین شود و گزارش ماهیانه اقدامات خود را به منظور تحقق این موارد ارائه دهند.
دکتر طالبی با اشاره به تاثیر بحران کرونا بر آینده اقتصادی کشور و استان، عنوان کرد: مدیریت اقتصادی دوران پساکرونا نیاز به تدابیر جدی در این عرصه دارد و استان خود را برای مدیریت اقتصادی دوران پساکرونا آماده می‌کند.
استاندار ادامه داد: در همین راستا کمیته  ای برای  تدوین راهکارهای استانی و ملی به منظور مقابله با آثار و تبعات این بیماری بر اقتصاد استان، در معاونت اقتصادی تشکیل شده است.
وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به ضرورت توجه ویژه به معیشت مردم، ادامه داد: دفتر امور اقتصادی باید به منظور افزایش امنیت معیشتی مردم، با تسلط بر امر تنظیم بازار به مرجع هرگونه تصمیم گیری در ستاد تنظیم بازار استان تبدیل شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات