از عملکرد جهاد کشاورزی استان در حوزه مدیریت بحران تقدیر شد

مدیرکل مدیریت بحران استان به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی با مدیرکل، تعدادی از معاونین و کارشناسان جهاد کشاورزی استان دیدار و از زحمات آنها در حوزه مدیریت بحران قدردانی کرد.

محمدعلی ملک زاده در این بازدید با حضور در  دفتر مدیرکل جهاد کشاورزی، رویکرد این اداره کل در حوزه پیشگیری، مقابله و بازتوانی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: توزیع عادلانه امهال تسهیلات خسارت دیدگان، استفاده از فناوری های نوین در مدیریت توزیع حمایت های دولتی، اقدامات راهبردی در مدیریت مصرف انرژی در گلخانه ها و چاه های کشاورزی، پیگیری جذب و توزیع اعتبار برای ایمن سازی و بازسازی قنوات و جاده های بین مزارع از مهمترین دغدغه های مشترک است که عملکرد جهاد کشاورزی استان در این زمینه الگویی و تاثیر گذار است.

وی با اشاره به حوادث تلخ در استخرهای کشاورزی اشاره کرد و خواستار اقدام سریع در بازدید، ایمن سازی و رفع مشکلات این سازه ها شد.

حاتمی زاده نیز در این دیدار گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص ایمنی استخرها و استفاده از ظرفیت بیمه برای آموزش و ایمن سازی استخرها و همچنین پوشش مسئولیت مدنی بهره برداران ارائه کرد.

مدیرکل جهادکشاورزی از پیگیری و اختصاص مبلغ ۲ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر برای بازسازی جاده ها و قنوات خسارت دیده از سیل خبر داد.

در پایان این دیدار از زحمات آقایان علی اکبر رضایی مدیر سابق و امراللهی مدیر فعلی اداره بحران و پدافند غیرعامل جهادکشاورزی با اهدا لوح سپاس، تقدیر شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات