آیین بانوی بخشنده حیات در یزد برگزار می شود

جلسه هم اندیشی برگزاری آیین بانوی بخشنده حیات با هدف حضور بانوان در امر خداپسندانه اهدای خون با حضور مدیرکل دفتر اجتماعی یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ جلسه هماهنگی برگزاری آیین بخشنده حیات با حضور مدیر کل دفتر اجتماعی استانداری یزد و مدیر کل سازمان انتقال خون یزد و جمعی از بانوان فعال فرهنگی اجتماعی به منظور حضور ببشتر بانوان در امر اهدای خون و برنامه‌ریزی در راستای تحقق بهتر این طرح برگزار شد.

 فاطمه کارگران، مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در این نشست، ضمن اعلام آمادگی و حمایت همه جانبه از طرح بانوی بخشنده حیات قول داد به صورت همزمان پویش این طرح در سطح سازمان‌ ها و ادارات زیر مجموعه استانداری یزد برنامه‌ریزی شود.

آیین اعطای نشان بانوی بخشـنده حیات در پنج موضوع برترین بانوان و دختران دانشجو که برای اولین بار در امر خداپسندانه اهدای خون شرکت کنند، برترین بانوان اهداکننده خون با بیشترین دفعات اهدای خون، بانوان مکرمه‌ای که همراه با همسر و فرزندان جوان خود در اهدای خون شرکت می‌کند، بانوان و دختران دانشجو که بیشترین فعالیت را در زمینه ترویج فرهنگ اهدای خون دارند و در آخر، نذر خوشبختی که مربوط به زوج‌های جوانی است که کمتر از یک سال از ازدواج آنان گذشته و هر دو اهدای خون داشته‌اند، برگزار می‌شود.

این طرح در بازه زمانی از میلاد حضرت زینب کبری(س)  تا پایان سال ۱۴۰۲ برگزار و به ۱۴ نفر از برترین‌ها که در بازه زمانی اعلام شده در این امر خداپسندانه شرکت کنند، علاوه بر اعطای نشان بانوی بخشنده حیات، هدایای ویژه‌ای به همراه امتیازات آموزشی و فرهنگی ویژه دانشجویان، اساتید دانشگاه و کارکنان ادارات دولتی و سایر امتیازات تشویقی مادی و معنوی تقدیم می‌شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات