آمادگی یزد برای میزبان سفرای عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیایی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد از برگزاری جلسه‌ فشرده‌ای برای فراهم‌شدن مقدمات سفر ۱۴ نفر از سفرا و نمایندگان کشور‌های عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیایی مهمان یزد خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی استانداری یزد، محمدعلی شاه‌حسینی به برگزاری جلسه‌ فشرده‌ای برای فراهم‌شدن مقدمات سفر ۱۴ نفر از سفرا و نمایندگان کشور‌های عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیایی مهمان یزد اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه‌ریزی و تدوین برنامه‌های سفر سفرای کشور‌های مجمع گفت‌وگوی آسیا به یزد  با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.
وی ادامه داد: دبیرکل اکو و ۱۴ نفر از سفرا و نمایندگان کشور‌های عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیایی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه آخر این هفته در برنامه‌های مختلف پیش‌بینی‌شده در استان شرکت می‌کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد افزود: ملاقات با استاندار یزد، بازدید از چند مجموعه گردشگری و نشست با فعالان اقتصادی از جمله برنامه‌های حضور سفرا و نمایندگان کشورهای عضو مجمع گفت‌وگوی آسیا برای در یزد است.
وی در ادامه گفت: این اتفاق گامی بسیار اثرگذار برای استفاده از ظرفیت‌های گردشگری، اقتصادی و فرهنگی تمامی استان‌های کشور به‌ویژه این شهر میراث جهانی و استان دارالعباده و دارالعلم یزد است و برنامه‌های این رویداد مهم نیز به‌مرور اجرا می‌شود.

شایان به ذکر است، شهر میراث جهانی یزد به‌عنوان پایتخت گردشگری کشور‌های عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیایی (ACD) میزبان ۱۴ سفیر و نماینده این کشور‌ها است.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات