آغاز عملیات احداث ایستگاه تقلیل فشار گاز روستاهای شادکام و قطرم

عملیات احداث ایستگاه تقلیل فشار گاز روستاهای شادکام و قطرم در بخش مرکزی شهرستان بافق با مشارکت صنایع با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد، نماینده مجلس شورای اسلامی، فرماندار بافق و دیگر مسئولان شهرستان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی شاه‌حسینی در این مراسم ضمن تبریک پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی اظهار کرد: نظام مقدس اسلامی نگاهی ویژه در توسعه مناطق محروم دارد و امروز باعث افتخار است با تلاش مسئولان بعد ۴۵ سال پوشش گازرسانی در نقاط مختلف روستاهای کشور بالای ۸۰ درصد است.

شاه‌حسینی در پاسخ به سؤالی درباره مسئولیت اجتماعی معادن استان یزد، گفت: هر ساله مجمع عمومی این شرکت‌ها عددی را برای هزینه‌کرد در حوزه مسئولیت اجتماعی در اختیار هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت‌ها می‌گذارد تا در طول سال بنا به تقاضاهایی که وجود دارد در حوزه‌های مختلف هزینه شود.

وی با اشاره به اینکه اگر اعتبارات مسئولیت اجتماعی این شرکت‌ها سازماندهی شود اتفاقات بزرگی می‌افتد و ظرفیت‌های بزرگی در استان ایجاد می‌شود، گفت: متاسفانه در حال حاضر درصد زیادی از این اعتبارات صرف کارهایی می‌شود که در حوزه مسئولیت اجتماعی، کارکردی برای آن وجود ندارد و قول آن می‌دهیم که پیگیری‌های لازم از سوی معاونت اقتصادی استانداری صورت گیرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات