اخبار


رصد و ارزیابی عملکرد مدیران دولت تا آخرین روز دولت دوازدهم

2021 06 28
دکتر طالبی با تاکید بر اینکه عملکرد و فعالیت مدیران حوزه های مختلف استان تا آخرین روزهای کار و مسئولیتشان در دولت دوازدهم رصد و ارزیابی می شود، خاطرنشان کرد: مدیران باید به دور از بی انگیزگی و خمودی به فعالیت بپردازند و کوتاهی و قصوری در انجام مسئولیت خود نداشته باشند.

فرایند برگزاری انتخابات استان یزد زیر ذره بین هیئت بازرسی

2021 06 18
رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان یزد گفت: هزار و ۲۰۰ نفر از اعضای هیات بازرسی، فرایند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای استان یزد را رصد می کنند.
رئیس هیئت بازرسی استان یزد:

جرائم و تخلفات انتخاباتی را گزارش کنید

2021 06 15
رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان یزد گفت: عموم مردم استان می توانند تخلفات انتخاباتی کاندیدها، مدیران و کارمندان دستگاه های دولتی و نهادهای عمومی را به هیأت بازرسی انتخابات استان گزارش کنند.
رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان یزد:

بیش از ۹۶۰ بازرس فرایند برگزاری انتخابات در استان یزد را رصد می کنند

2021 06 12
رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان یزد گفت: ۹۶۶ بازرس بر فرآیند برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراها در استان یزد نظارت می کنند.

به دنبال انتشار فراخوان کاملی از مجوز های بی نام صادره در استان برای جذب سرمایه گذارن ملی و استانی هستیم/ دستگاه ها تا 10 روز آینده مجوزهای بی نام مورد نیاز حوزه خود را صادر کنند

2021 06 08
استاندار یزد با بیان اینکه صدور مجوزهای بی نام یکی از اقدامات خوب صورت گرفته در حوزه سرمایه گذاری و اشتغال استان بوده و با تاکید بر صدور مجوزهای بی نام توسط دستگاه ها مسئول طی 10 روز آینده، گفت: با این اقدام، می توان فراخوان کاملی از مجوز های صادره در استان را به صورت ملی و استانی منتشر کنیم تا ظرفیت های سرمایه گذاری استان معرفی و افراد علاقمند، در استان سرمایه گذاری کنند.

کمیته حقوقی و قضایی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تشکیل میشود

2021 05 29
استاندار یزد با اشاره به توجه و اراده موجود در ستادملی تسهیل و رفع موانع تولید، جهت حمایت از مصوبات کارگروه تسهیل استان ها، خاطرنشان کرد: به منظور حمایت حقوقی و قضایی از مصوبات، کمیته حقوقی و قضایی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با مسئولیت خانه صنعت، معدن و تجارت تشکیل خواهد شد.

برگزاری نشست شورای حفاظت از منابع آب استان به ریاست استاندار

2021 05 20
نشست شورای حفاظت از منابع آب استان به ریاست دکتر طالبی، استاندار یزد برگزار شد.

حمایت های استانی و پیگیری های ملی؛ راهبردهای استان برای توسعه دامپروری

2021 05 20
استاندار یزد با تاکید بر لزوم حمایت همه جانبه دستگاه های مربوطه از دامداران استان گفت: برخی مسائل خارج از اختیارات استان بوده و آنها را از کانال های ملی دنبال میکنیم.
در نشست کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان صورت گرفت:

تجلیل استاندار یزد از ۲۴ صادر کننده برتر استان

2021 05 13
در نشست کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان از ۲۴ صادر کننده برتر استان توسط استاندار یزد تجلیل شد.
استاندار یزد تاکید کرد:

بهره گیری حداکثری از ظرفیت های قانون بودجه 1400 برای پشتیبانی از تولید و اشتغال

2021 05 06
استاندار یزد با اشاره به ظرفیت های بی نظیر قانون بودجه ۱۴۰۰ برای پشتیبانی از تولید و اشتغال، اظهارداشت: ضروری است کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان و همه دستگاه های مرتبط در حوزه اشتغال، برنامه هایی در راستای جذب منابع و استفاده از فرصت های بوجودآمده برای اشتغال در حوزه های مختلف داشته باشند.
استاندار یزددر نشست کارگروه ستاد تنظیم بازار استان عنوان کرد:

مکانیزمی برای کمرنگ شدن نقش دلالان تدوین شود

2021 04 27
استاندار یزد با اشاره به ضروت کم رنگ شدن نقش واسطه ها و دلالان بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، اظهارداشت: در این راستا لازم است کمیته تخصصی تنظیم بازار مکانیزمی را تعریف و اجرایی کند تا ضمن کاهش نقش واسطه ها و حفظ قیمت محصولات در بازار، درآمد تولیدکنندگان افزایش یابد.

بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار از روند مصاحبه آزمون استخدامی وزارت کشور

2021 04 24
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد از روند مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت هفتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی وزارت کشور در سال ۹۹ بازدید کرد.

توسعه مشاغل خرد؛ راهکاری موثر برای کاهش آمار بیکاری در استان

2021 04 21
استاندار یزد با اشاره به الگوی بیکاری استان و نرخ بالای بیکاری زنان خانه دار و دختران در استان گفت: در این راستا لازم است همه دستگاه های مربوطه اقدامات لازم را جهت توسعه و حمایت از مشاغل خرد و خانگی انجام داده و هم افزایی مناسبی روی پروژه های موفق این حوزه داشته باشند چرا که الگوی بیکاری استان موید لزوم سرمایه گذاری و توجه بیشتر به حوزه مشاغل خرد در استان است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد:

‌رفع موانع تولید مهم‌ترین دغدغه مدیران استان است

2021 04 17
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار رفع موانع تولید را پیش‌درآمد تحقق شعار سال دانست و گفت: تحقق این مهم دغدغه مدیریت ارشد استان است.

فراگیر شدن گفتمان اقتصاد دانش بنیان در کشور با محوریت استان یزد

2021 04 16
استاندار یزد با اشاره به فراگیر شدن گفتمان اقتصاد دانش بنیان در کشور با محوریت استان یزد، تصریح کرد: در سراسر کشور به نوعی استان یزد را با اقتصاد دانش بنیان می شناسند و این موضوع، فرصت بسیار خوبی برای حرکت منسجم تر استان در این مسیر، استفاده از ظرفیت نامگذاری سال جدید به نام "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی" با محوریت اقتصاد دانش بنیان در استان و انجام کارهای بزرگ در این حوزه است.

فعال سازی سرمایه های راکد معدنی؛ گامی در راستای تحقق شعار سال / حفظ منابع آبی، محیط زیست و میراث فرهنگی؛ شرط بهره برداری از معادن

2021 04 14
استاندار یزد با اشاره به شعار سال و ضرورت مانع زدایی و رونق سرمایه های راکد حوزه معدن گفت : این فعال سازی باید با لحاظ شرایط زیست محیطی، منابع آبی و مباحث مربوط به حوزه گردشگری و میراث فرهنگی باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تاکید کرد:

تشدید برخورد با متخلفان عرضه گوشت مرغ در استان یزد

2021 04 05
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با بیان اینکه حداکثر قیمت تعیین شده برای هر کیلو گوشت مرغ در استان یزد ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان است، بر تشدید برخوردهای قانونی با متخلفان تولید و عرضه گوشت مرغ در سطوح مختلف عمده و خرده فروشی در استان تاکید کرد.

محدودیت زیرساختی برای توزیع اینترنتی اقلام ضروری در استان وجود ندارد

2021 03 16
استاندار یزد با بیان اینکه با توجه به زیرساخت های ارتباطی موجود در استان، محدودیتی برای توزیع اینترنتی اقلام ضروری وجود ندارد، خاطرنشان کرد: با فراهم کردن زمینه شکل گیری شبکه توزیع اینترنتی اقلام ضروری، می توان نظارت و کنترل بهتری بر روند توزیع اقلام داشت و از مشکلاتی که در بعضی روش های دیگر توزیع وجود دارد، کاست.

اعتمادآفرینی بین مردم؛ زمینه ساز مشارکت بیشتر در انتخابات

2021 03 14
استانداریزد اعتمادآفرینی بین مردم را زمینه ساز مشارکت آن ها در انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: در صورت تبیین دقیق اقدامات و فعالیت های انجام شده و مشاهده تلاش متولیان امر در استان از سوی مردم، شاهد افزایش امید در مردم بوده و این موضوع میتواند در مشارکت پر شورتر مردم در انتخابات نقش داشته باشد.
استانداریزد مطرح کرد:

شتاب بخشی به انجام امور و طرح های استانی با تفویض اختیار بیشتر‌ به آنها

2021 03 13
استاندار یزد به ضرورت تفویض اختیار به استان ها و نقش آن در شتاب بخشی به انجام امور اشاره و تاکید کرد: خوشبختانه در این دولت، اتفاقات خوبی در حوزه تفویض اختیارات صورت گرفته اما بسیاری از مسائل و موضوعات را می توان با اختیارات بیشتر به استان ها مورد حل و فصل قرار داد .

حمایت از کسب و کارهای خرد و خانگی از سوی بانک ها؛ یکی از بهترین روش های برای ایجاد اشتغال پایدار

2021 03 10
استاندار یزد با بیان اینکه یکی از راهکارهای ایجاد اشتغال، توسعه اجتماعی و رشد کارآفرینی مدل حمایت از کسب و کارهای خرد و خانگی شبکه اجتماعی توسعه رسالت است، گفت: حمایت از کسب و کارهای خرد و خانگی از سوی بانک ها، یکی از بهترین روش های برای ایجاد اشتغال پایدار است.

شرایط برای تسریع در ارائه تسهیلات به 1000 واحد با بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی در استان فراهم می شود

2021 03 09
استاندار یزد با اشاره به وجود بیش از هزار واحد نیمه تمام تولیدی با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در استان یزد، عنوان کرد: در این راستا می توان واحدهایی که برای اتمام واحد خود معطل دریافت تسهیلات هستند را شناسایی کرده و اعتبارات لازم در اختیار سرمایه گذاران قرار گیرد تا این طرح ها جهت حل مشکلات در جلسات ستاد تسهیل و شورای هماهنگی بانک مورد پیگیری قرار گیرد.
در دیدار سفیر پاکستان و استاندار یزد صورت گرفت:

بررسی زمینه های همکاری و تاکید بر گسترش تبادلات تجاری در قالب تفاهمنامه مشترک

2021 03 07
در دیدار سفیر پاکستان و استاندار یزد زمینه های همکاری مورد بررسی قرار گرفت و بر گسترش تبادلات تجاری از جمله صادرات کاشی و سرامیک، فولاد و نساجی به پاکستان و واردات مواد اولیه مورد نیازهای واحدهای تولیدی به یزد تاکید و بر تدوین تفاهمنامه ای مشترک توافق شد.

حضور ویدیو کنفرانسی استاندار یزد در ستاد ملی تنظیم بازار کشور

2021 02 26
استاندار یزد در در نشست ستاد تنظیم بازار کشور که به منظور تفویض برخی اختیارات این حوزه به استان ها به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شد، حضور یافت.

تاکید استاندار یزد بر تداوم گفتگو و تعامل بین حوزه مالیاتی با بخش خصوصی

2021 02 26
استاندار یزد با اشاره به مسائل مالیاتی و دغدغه های موجود در این حوزه عنوان کرد: فضای گفتگوی ایجاد شده با مسئولان امور مالیاتی، باعث رفع دغدغه ها و مشکلات فراروی صنایع و تولید کنندگان میشود و در خلال همین گفتگو ها و تبادل نظرها اصلاحاتی در دستورالعمل ها و رویه ها صورت گرفته و موجب ترمیم برخی گسستگی ها شده است.
در راستای رونق کسب و کارهای مربوط به زنان صورت می گیرد:

ایجاد مرکز شتابدهنده تخصصی بانوان در کارخانه نوآوری

2021 02 24
استانداریزد با اشاره به پیشنهاد معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مبنی بر انتخاب یزد به عنوان پایلوت بازاریابی الکترونیکی(دیجیتال مارکتینگ)، گفت: البته ما پیشنهاد ایجاد مرکز شتابدهنده تخصصی بانوان در کارخانه نوآوری را نیز داریم و در مجموع امیدواریم طرح ها و برنامه های پیشنهادی این حوزه، کمک شایانی به رونق کسب و کارهای مربوط به زنان و حضور فعال تر آن ها در حوزه اشتغال کند.

توسعه ظرفیت های کشاورزی یزد با رویکرد توجه به صادرات محصولات

2021 02 16
استاندار یزد با اشاره به طرح پیشنهادی جایگزینی صادرات محصولات کشاورزی به جای صادرات نفت که در کارگروه رفع موانع جهش تولید کشور به تصویب رسیده است، گفت: در مسیر اجرای این طرح باید ظرفیت های استان در زمینه تولید محصولات کشاورزی با نگاه به صادرات، به کار گرفته شود،.

برگزاری کارگروه تنظیم بازار استان یزد به ریاست استاندار

2021 02 16
کارگروه تنظیم بازار استان یزد به ریاست استاندار برگزار شد.
استاندار یزد در نشست شورای مسکن استان یزد تاکید کرد:

جدول زمانی مراحل اجرای پروژه طرح اقدام ملی مسکن مشخص شود

2021 02 15
استاندار یزد با اشاره به ضرورت افزایش سرعت اجرای پروژه های طرح اقدام ملی مسکن گفت: در همین راستا، جدول زمانی مراحل اجرای پروژه طرح اقدام ملی مسکن مشخص شده و دستگاه های مربوطه مکلف به تبعیت از این جدول زمانی هستند.

ضرورت کار کارشناسی در شناسایی فرصت‌های سرمایه گذاری استان یزد

2021 02 03
سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری یزد بر ضرورت کار کارشناسی در شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان بر مبنای محورهای توسعه متوازن تاکید کرد.
در مراسم آغاز به کار گروه بازرگانی امراللهی در شهرک صنعتی یزد صورت پذیرفت:

تاکید استاندار یزد بر بهره گیری بیشتر از ظرفیت مغفول مانده حوزه بازرگانی در استان

2021 02 03
استاندار با اشاره به برخی بی توجهی ها به حوزه بازرگانی طی سالیان اخیر گفت: توسعه تک بعدی استان در حوزه صنعت و معدن موجب غفلت از عرصه هایی همچون گردشگری، اقتصاد دانش بنیان و فعالیت های اقتصادی همچون بازرگانی شده و باید این غفلت ها جبران شوند.

اقتصاد دانش بنیان، کسب و کارهای خانگی و ارائه تسهیلات؛ مهمترین رویکردهای استان برای ایجاد اشتغال بانوان

2021 02 03
استاندار یزد با اشاره به رویکردهای استان یزد برای ایجاد زمینه اشتغال برای بانوان، خاطرنشان کرد: اقتصاد دانش بنیان، کسب و کارهای خانگی و ارایه تسهیلات برای راه اندازی مشاغل، می تواند ظرفیت های خوبی را برای اشتغال بانوان استان ایجاد کند.
با هدف تسهیل در صادرات محصولات گلخانه ای صورت می گیرد؛

تلاش استان برای برقراری خط مستقیم هوایی به روسیه

2021 01 20
استاندار یزد با اشاره به پیگیری هایی صورت گرفته در بحث حمل ونقل هوایی محصولات گلخانه ای افزود: در تلاشیم یک خط پروازی ما بین ایران و روسیه در یزد بر قرار کنیم تا مسیر صادرات محصولات گلخانه ای به کشور روسیه تسهیل شود.

بهره گیری از ظرفیت تمامی صاحب‌نظران برای تدوین برنامه هفتم توسعه استان

2021 01 14
استاندار یزد با اشاره به ضرورت همکاری همه جانبه برای تدوین برنامه هفتم توسعه استان و تشکیل اتاق فکری در این زمینه گفت : قطعا با حضور صاحب نظران، مدیران ذی ربط، هم افزایی با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و به خدمت گرفتن و همراهی بخش خصوصی و تشکل های غیر دولتی و دریافت دیدگاه ها و نظرات آن ها برای تدوین برنامه هفتم توسعه استان، اتفاقات خوبی در این زمینه رقم می خورد.

برخورد جدی با مشترکین پر مصرف در دستور کار استان

2021 01 13
استاندار یزد با بیان اینکه در مقطع کنونی باید با مدیریت و تدبیر هوشمندانه، مصرف گاز و برق در بخش های مختلف کاهش یابد تا بدین طریق از بروز مسائل و مشکلاتی که با قطعی این دو انرژی در استان و کشور پدید می آید، جلوگیری شود افزود: در همین راستا با مشترکین پرمصرف تمامی حوزه ها برخورد جدی و بدون اغماض صورت می گیرد.

برگزاری نشست هماهنگی تکمیل زیر ساخت های شرکت نمایشگاه بین المللی استان به ریاست استاندار یزد

2021 01 11
نشست هماهنگی تکمیل زیر ساخت های شرکت نمایشگاه بین المللی استان به منظور بررسی و هم اندیشی در خصوص تامین زیرساخت های این مجموعه از جمله اتصال شبکه گاز نمایشگاه به شبکه گاز سراسری، تکمیل راه های دسترسی به نمایشگاه، تامین برق، تامین آب فضای سبز و دیگر زیرساخت‌های مورد نیاز برگزار شد.

تعامل دستگاه های دولتی استان، نمایندگان مجلس و بخش خصوصی ؛ کلید پیشرفت و توسعه یزد

2021 01 08
استاندار یزد با اشاره به تعامل دستگاه های دولتی استان، نمایندگان مجلس و بخش خصوصی عنوان کرد: در تلاشیم با گسترش این تعامل و همکاری، فضای بهتری را برای تولید، پیشرفت و توسعه استان رقم بزنیم.

دستگاه های استان در کنار شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت، زمینه شکوفایی این سهام را فراهم کنند

2021 01 06
استاندار یزد با اشاره به اهمیت سهام عدالت برای اقشار مختلف مردم بخصوص اقشار کم درآمد جامعه تاکید کرد: دستگاه های استان در کنار شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان یزد، زمینه شکوفایی هر چه بیشتر سهام عدالت را برای بهره گیری از این ظرفیت اقتصادی فراهم کنند.

انتصاب سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری یزد

2021 01 05
✍️با حکم استاندار یزد، "مصطفی سالاری" به سمت سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری منصوب شد.

کمیته آموزش و توانمند سازی اشتغال استان تشکیل می شود

2021 01 04
استاندار یزد با اشاره به ضرورت تربیت نیروهای متخصص و متناسب با نیاز بازار کار استان گفت:در همین راستا کمیته آموزش وتوانمند سازی اشتغال استان تشکیل می شود.

شرکت تعاونی حمل و نقل استان یزد تاسیس می شود

2020 12 27
استاندار یزد با اشاره به دغدغه های موجود درباره شرکت های حمل و نقل بار، عنوان کرد: در همین راستا، به منظور ساماندهی مسائل این حوزه، طرح تاسیس شرکت تعاونی حمل و نقل را مصوب کرده ایم.
به ریاست استاندار یزد برگزار شد:

نشست بررسی مسائل مربوط به تامین سوخت زمستانه نیروگاه های برق استان

2020 12 27
نشست بررسی مسائل مربوط به تامین سوخت زمستانه نیروگاه های برق استان با حضور مسئولین امر و به ریاست استاندار برگزار شد.

قرار گرفتن جزو ۵ استان برتر کشور در صادرات به اوراسیا، چشم انداز استان تا پایان سال ۱۴۰۰

2020 12 23
استاندار یزد عنوان کرد: چشم انداز یزد، قرار گرفتن جزو ۵ استان اول کشور در زمینه صادرات به منطقه اوراسیا تا پایان سال ۱۴۰۰ است.
به ریاست معاون اقتصادی استاندار یزد برگزار شد؛

کارگروه تخصصی مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه ‌استان

2020 12 20
کارگروه تخصصی مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و با حضور اعضای این کارگروه برگزار شد.
استاندار یزد تاکید کرد:

ضرورت وجود نظام برنامه‌ریزی برای توسعه صادرات استان/ ‌منطقه اوراسیا در کشورهای هدف صادراتی مورد توجه جدی قرار گیرد

2020 12 16
استاندار یزد در نشست کارگروه توسعه صادرات استان با تاکید بر ضرورت وجود نظام برنامه‌ریزی برای توسعه صادرات استان، خاطر نشان کرد: لازم است در کشورهای هدف صادراتی منطقه اوراسیا مورد توجه جدی قرار گیرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تاکید کرد:

ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی استان برای تسریع در ثبت‌نام سهام عدالت مالکان غیرمستقیم

2020 12 16
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد با اشاره به طرح آزاد سازی سهام عدالت و ضرورت ثبت‌نام مالکان غیرمستقیم سهام، ‌تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی به‌خصوص دستگاه‌های حمایتی برای تسریع در روند ثبت نام، همکاری و مشارکت کنند.

تدوین برنامه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی 80 روستا استان یزد

2020 12 15
استاندار یزد گفت: تاکنون برنامه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی 80 روستا تهیه شده است.

خبر

2020 12 10

توسعه مناطق محروم استان در گرو تامین زیرساخت ها

2020 12 08
استاندار یزد با بیان اینکه طی دهه های گذشته شاهد کم توجهی به زیرساخت های مناطق محروم استان بوده ایم گفت: نبود زیرساخت های لازم در مناطق محروم عاملی برای عدم امکان جذب سرمایه گذار بوده، که به همین منظور تمرکز خود را برای تامین این زیرساخت ها قرار داده ایم.

بهبود قابل توجه جایگاه تورمی استان یزد

2020 12 08
استاندار یزد با بیان اینکه طی سال‌های اخیر همواره جزو استان های با بالاترین نرخ تورم بوده ایم افزود : با اقدامات صورت گرفته و بر اساس آمار منتشر شده، شاهد بهبود جایگاه تورمی استان هستیم به گونه ای که در آبان ماه 99، یزد رتبه 23 کشور از نظر میزان رشد نرخ تورم را داشته است.

برگزاری نشست بررسی همکاری های اقتصادی استان یزد با شمال ایتالیا به ریاست استاندار یزد

2020 12 03
نشست بررسی همکاری های اقتصادی استان یزد با استان امیلیا-رومانیا در شمال مرکزی ایتالیا با محوریت مسائل معدنی و فولادی با حضور ویدیو کنفرانسی داریوش صولت؛ سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در میلان ایتالیا، موسوی؛ رایزن اقتصادی ایران در سرکنسولی میلان، می تیو نه؛ عضو سابق هیئت مدیره انجمن متالورژی ایتالیا و عضو فعلی کمیته فنی فولادسازی ایتالیا، نمایندگان بخش خصوصی و جمعی از مسئولین استان،به ریاست استاندار برگزار شد.

بازدید استاندار یزد از کارخانه سلک باف یزد

2020 12 02
استاندار یزد از شرکت تولیدی کارخانجات ریسندگی و بافندگی سلک باف که اخیرا به بهانه ارتباط با بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ایران در لیست تحریمی وزارت خزانه داری آمریکا قرار گرفت، بازدید کرد.
با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار انجام شد؛

بررسی مسائل پروژه‌های اقتصادی و صنعتی شهرستان خاتم‌

2020 11 23
با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد مسائل و مشکلات پروژه های اقتصادی و صنعتی شهرستان خاتم بررسی شد.

ایجاد اشتغال در روستاها با نگاه به تحقق مهاجرت معکوس باشد

2020 11 04
استاندار یزد با بیان اینکه اجرای طرح های اشتغالزایی در روستاهای استان نباید تنها بر رفع بیکاری متقاضیان موجود متمرکز باشد، افزود: از ظرفیت های موجود، برای ایجاد اشتغال قابل توجه، در راستای تحقق مهاجرت معکوس به روستاها استفاده شود.
استاندار یزد در جریان افتتاح مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان عنوان کرد :

فعالیت های این مرکز می‌تواند منجر به افزایش سرمایه گذاری در استان شود

2020 10 28
استاندار یزد افزایش سطح پاسخگویی به سرمایه گذاران و تولید کنندگان در استان را امری ضروری برشمرد و افزود : امیدواریم با افزایش اعتمادی که این مرکز در سرمایه داران ایجاد می‌کند، شاهد تشویق تولید کنندگان و سرمایه داران در اجرای طرح های جدید در استان باشیم.

رصد ،بازبینی و پایش اراضی واگذار شده دولتی؛ اقدامی ارزشمند در راستای افزایش شفافیت در استان

2020 10 24
استاندار یزد با بیان اینکه رصد، بازبینی و پایش اراضی واگذار شده دولتی اقدامی ارزشمند است، افزود : این اقدام موجب افزایش شفافیت در استان می‌شود.

ضرورت فراهم سازی زیرساخت ها برای پاسخ مناسب به درخواست های سرمایه گذاری در میبد

2020 10 23
استاندار یزد با اشاره به تقاضاهای سرمایه گذاری خوب در شهرستان میبد عنوان کرد: باید زیرساخت ها برای پاسخ مناسب به این سرمایه گذاری ها فراهم شود.

تشدید اقدامات تنبیهی در برخورد با متخلفین حوزه بازار

2020 10 23
استاندار یزد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه تنظیم بازار استان گفت : برای مقابله بیشتر با متخلفان این حوزه، اقدامات تنبیهی را تشدید کرده ایم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:

بانک‌های استان مسیر تولید را هموارتر کنند

2020 09 27
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ‌یزد با تاکید بر نقش مهم بانک‌ها در مسیر رفع موانع تولید استان، گفت: ‌تعامل بانک‌ها با تولیدکنندگان و صاحبان صنایع می‌تواند مسیر تولید را هموارتر کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تاکید کرد:

نقش تاثیرگذار رسانه‌ها ‌و صداوسیما در مقابله با جنگ نرم دشمنان

2020 09 26
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد در بازدید از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز یزد، ‌گفت: رسانه‌ها و به‌ویژه صدا و سیما نقش تاثیرگذاری در مقابله با جنگ نرم دشمنان ایران اسلامی دار‌ند.
معاون اقتصادی استاندار یزد تاکید کرد:

توسعه استان باید همه‌جانبه باشد/ ایجاد ارزش افزوده دستاورد سیاست‌های مدیریت ارشد استان

2020 09 23
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در بازدید از دفتر گروه رسانه‌ای بشارت نو مهم‌ترین اقدام مدیریت ارشد استان در سالهای اخیر را حرکت به سوی ایجاد ارزش افزوده در یزد عنوان کرد.

ضرورت تحقق سهم کامل و توزیع مناسب تسهیلات اشتغال پایدار روستایی

2020 09 20
استاندار یزد با تاکید بر لزوم جذب کامل سهم استان از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی گفت: با ارائه هدفمند این تسهیلات، علاوه بر ایجاد اشتغال مناسب در روستاها می‌توان زمینه توسعه مناطق محروم را فراهم کرد و شاهد مهاجرت معکوس به مناطق روستایی باشیم.

مطالبه استان برای بهره‌مندی بیشتر از حقوق دولتی معادن

2020 09 20
استاندار یزد با اشاره به پیگیری ها و اقدامات استان برای تحقق سهم یزد از فروش معادن و فعالیت های معدنی عنوان کرد: به دنبال بهره مندی بیشتر استان از حقوق دولتی معادن هستیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مطرح کرد:

ظرفیت بالای استان یزد در حوزه گردشگری معنوی

2020 09 17
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد به ظرفیت‌های غنی ‌و بالای گردشگری استان به ویژه در حوزه گردشگری ادیان و معنوی اشاره کرد و خواستار تدوین برنامه‌ای جامع در این رابطه شد.
استاندار یزد عنوان کرد:

رتبه سوم استان یزد در کسب رضایتمندی فعالین اقتصادی از دستگاه های دولتی

2020 09 17
استاندار یزد با استناد به گزارش ارائه شده از سوی اتاق بازرگانی عنوان کرد: قرار گرفتن استان در بین سه استان برتر کسب رضایتمندی فعالین اقتصادی از دستگاه های دولتی، نشان از همراهی دستگاه ها با بخش خصوصی استان دارد.
توسط معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار انجام شد؛

افتتاح پنجمین نمایشگاه صنعت، معدن و ماشین‌آلات یزد

2020 09 16
پنجمین نمایشگاه صنعت، معدن، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته هم‌زمان با اولین نمایشگاه نیازمندی‌ها و نهضت ساخت ‌داخل توسط معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با حضور بیش از ۸۰ شرکت صنعتی و معدنی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی یزد گشایش یافت.

تعاونی؛ بهترین ابزار برای هدایت سرمایه های خرد و سرگردان جامعه

2020 09 11
استاندار یزد با اشاره به اینکه مهمترین کارکرد تعاونی ها جذب و مدیریت سرمایه های خرد است، اظهار داشت: جلوگیری از ورود بدون برنامه سرمایه های مردم به بازارهای تورم زا همچون ارز و طلا و همچنین کاهش شکاف طبقاتی از جمله مزایای جذب سرمایه های خرد توسط تعاونی ها است.
استاندار یزد در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی عنوان کرد :

عملکرد موفق یکسال گذشته استان یزد در حوزه های اقتصادی، علی رغم محدودیت های موجود

2020 09 07
استاندار یزد با با اشاره به عملکرد موفق ستاد اقتصاد مقاومتی استان طی یکسال گذشته علی رغم مشکلات موجود، عنوان کرد: کسب رتبه اول امنیت سرمایه گذاری، افزایش صدور جواز تاسیس، رشد سرمایه گذاری و بهره برداری و همچنین پیشرفت چشمگیر طرح های بزرگ استان از جمله برخی از این موفقیت ها بوده است.
در نشست بررسی مجوز های صادر شده در حوزه فولاد در دشت یزد - اردکان و به ریاست استاندار یزد صورت گرفت :

ابطال مجوز و خلع ید زمین 7 مجوز صادر شده

2020 09 06
نشست بررسی مجوز های صادر شده در حوزه فولاد در دشت یزد - اردکان به ریاست استاندار یزد برگزار شد و مجوز و خلع ید زمین 7 مجوز صادر شده در دشت یزد - اردکان انجام و نیز در خصوص ۴ طرح بررسی های کارشناسی منطبق بر ضوابط محیط زیست صورت گیرد.

ضرورت تحلیل و بررسی آمارهای اقتصادی برای نمایان شدن نقاط ضعف و قوت این حوزه

2020 08 20
استاندار یزد با اشاره به گزارش های آماری در حوزه اقتصاد، عنوان کرد: باید آمار های اقتصادی استان مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته تا نقاط ضعف و قوت این حوزه نمایان شود.
استاندار یزد در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان عنوان کرد:

پیگیر تخصیص اعتبارات ملی به شهرستان های کمتر توسعه یافته هستیم

2020 08 03
استاندار یزد با اشاره به لزوم تخصیص اعتبارات ملی به شهرستان های کمتر توسعه یافته، عنوان کرد: مکاتبات و پیگیری های لازم برای ایجاد ردیف بودجه ملی به این شهرستان ها را انجام می‌دهیم.

تصویب ۲۰۶ میلیارد تومان وام به واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان

2020 08 02
نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار برگزار و در این کارگروه پرداخت بالغ بر ۲٠۶ میلیارد تومان وام به واحدهای تولیدی و صنعتی یزد مصوب شد.

ضرورت توجه جدی به توسعه چند بعدی حوزه اشتغال

2020 07 31
استاندار یزد با اشاره به لزوم عبور از ایجاد اشتغال تک بعدی همچون اشتغال در کارخانجات، عنوان کرد: جهت گیری اشتغال استان از تک بعدی بودن عبور کند، افزود: باید با برنامه ریزی های دقیق، به سمت چند بعدی شدن و ایجاد اشتغال در تمامی حوزه ها از جمله فناوری و دانش بنیان برویم.

برگزاری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست استاندار یزد

2020 07 31
ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست استاندار یزد برگزار شد.
استاندار یزد در نشست مشترک با نمایندگان انجمن دوستی ایران و روسیه عنوان کرد:

از توسعه روابط یزد با روسیه استقبال می کنیم

2020 07 30
استاندار یزد با بیان اینکه برخی از تولیدات استان یزد متناسب با نیازهای کشور روسیه است، عنوان کرد: از توسعه روابط یزد با روسیه به خصوص در حوزه اقتصادی استقبال و حمایت می کنیم.
به ریاست معاون اقتصادی استاندار یزد؛

نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان برگزار شد

2020 07 28
نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ‌به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و به منظور رفع مسائل و مشکلات حوزه کشاورزی و دامپروری برگزار شد.

دستور استاندار یزد برای تسهیل روندها به منظور بهره گیری از تمامی تسهیلات تخصیص یافته به استان

2020 07 27
استاندار یزد با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته برای استان به منظور ارائه تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا، عنوان کرد: اطلاع رسانی های لازم برای ثبت نام تمامی واجدین شرایط و بهره گیری از تمامی تسهیلات اختصاص یافته به استان، صورت گیرد.
استاندار یزد در نشست مشترک با اعضای اتاق تعاون استان عنوان کرد:

تعاون؛ بهترین بستر برای جذب و سامان سرمایه های خرد

2020 07 27
استاندار یزد با بیان اینکه بهترین راهکار برای سامان دادن به سرمایه های خرد، ساز و کار تعاونی ها است، افزود: باید به سمتی برویم که تعاونی ها به عنوان بهترین راهکار برای جمع آوری سرمایه های خرد و هم افزایی این سرمایه ها برای توسعه استان تبدیل شوند.
استاندار یزد در نشست مشترک با مسئولین شهرستان اردکان عنوان کرد:

حرکت در مسیر توسعه صنایع های_تک و گردشگری، راهکاری پایدار برای رفع مشکلات اردکان

2020 07 26
استاندار یزد با اشاره به ظرفیت های شهرستان اردکان برای توسعه صنایع های_تک و گردشگری عنوان کرد: باید سرمایه گذاری ها در اردکان به سمت صنایع پاک رفته و با بهره گیری و تجمیع سرمایه های خرد شرایط سرمایه‌گذاری مناسب را فراهم کرد.
استاندار یزد در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان عنوان کرد:

ضرورت تعامل مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران برای تسریع در روند ایجاد اشتغال در شهرستان ها

2020 07 23
استاندار یزد با تاکید بر لزوم ارتباط تنگاتنگ فرمانداران و دستگاه های ذیربط برای استفاده از تسهیلات و امکانات به منظور ایجاد اشتغال در شهرستان ها، عنوان کرد: فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی باید ارزیابی متقابلی نسبت به نحوه تعامل صورت گرفته در راستای توسعه اشتغال به استانداری ارائه کنند.
استاندار یزد در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی عنوان کرد :

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای رونق گردشگری

2020 07 22
استاندار یزد با بیان اینکه اقدامات حمایتی استان برای مقابله با آسیب های کرونا در بخش گردشگری فراتر از دیگر استان های کشور و اعتبارات ملی بوده است، افزود: پیگیری های بسیاری در سطح رئیس‌جمهور، معاون اول رئیس جمهور و وزرا برای عطف توجه آنها نسبت به آسیب های وارده به بخش گردشگری انجام داده ایم و از تمامی ظرفیت های استان نیز برای رونق بخش گردشگری استفاده کرده ایم.
معاون امور اقتصادی استاندار در بازدید از سایت خبری یزدرسا:

توسعه استان یزد با استقرار صنایع های‌تک میسر است/ ضرورت تفویض اختیار قیمت‌گذاری‌ها به استانداران‌

2020 07 21
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در بازدید از دفتر سایت خبری یزدرسا خاطرنشان کرد: باید به استانداران تفویض اختیار داد تا بنا به شرایط منطقه و استان خود درخصوص قیمت‌گذاری‌ها و تنظیم بازار تصمیم گیری کنند.
استاندار یزد در کارگروه تنظیم بازار و تعزیرات حکومتی استان عنوان کرد :

طرح ویژه نظارت و بازرسی بازار در استان اجرایی می‌شود

2020 07 20
استاندار یزد با اعلام این خبر که طرح ویژه نظارت و بازرسی بر اصناف در استان اجرایی خواهد شد، افزود: در کنار این طرح آسیب شناسی ای از عملکرد دستگاه های مربوط در امر نظارت و بازرسی انجام می‌شود تا شاهد حصول نتایج بهتر از این دستگاه ها باشیم.
استاندار یزد در ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی خبر داد:

کمیته توسعه و پشتیبانی صنایع خلاق و فرهنگی تشکیل می‌شود

2020 07 14
استاندار یزد با اشاره به اینکه پرداختن به صنایع خلاق و فرهنگی بسیار حائز اهمیت است، افزود: در همین راستا کمیته توسعه و پشتیبانی صنایع خلاق و فرهنگی تشکیل می‌شود.
معاون امور اقتصادی استاندار در بازدید از روزنامه پیمان یزد:

روزانه ۲۲۰ هزار ماسک در استان تولید می‌شود

2020 07 07
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با بیان اینکه روزانه در استان یزد بالغ بر ٢٢٠ هزار ماسک تولید می‌شود، خاطرنشان کرد: این توانایی را داریم که روزی یک میلیون عدد ماسک تولید کنیم.
استاندار یزد در نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری عنوان کرد :

زمینه ها برای جذب بیشتر تسهیلات تبصره 18 در استان فراهم شود

2020 07 06
استاندار یزد با اشاره به لزوم بهره گیری حداکثری از فرصت ها و ظرفیت های تسهیلات تبصره 18، عنوان کرد: باید زمینه ها از سوی دستگاه ها برای جذب بیشتر تسهیلات تبصره 18 در استان فراهم شود.

دیدار معاون سازمان انرژی اتمی و مدیرعامل شرکت توسعه کاربرد پرتوها با استاندار یزد

2020 07 06
دکتر صولت ثناء، معاون سازمان انرژی اتمی و مدیرعامل شرکت توسعه کاربرد پرتوها به همراه هیات همراه با استاندار یزد دیدار و گفتگو کردند.
در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا به ریاست استاندار صورت گرفت :

بررسی آخرین شرایط استان و انجام هماهنگی ها برای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا

2020 07 06
ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا به ریاست استاندار یزد و با حضور ویدیو کنفرانسی فرمانداران استان و اعضای ستاد بررسی آخرین شرایط استان و انجام هماهنگی ها برای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شد.
استاندار یزد در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد عنوان کرد :

خانواده زندانیان؛ قربانی پنهان مجازات حبس

2020 07 04
استاندار یزد با بیان اینکه اینکه زندانی شدن افراد، تاثیرات و پیامد های قابل توجهی بر خانواده آنها داشته و تبعات اجتماعی بسیاری را نیز در پی دارد، عنوان کرد: متاسفانه به این موضوع چندان پرداخته نشده و باید توجه و حمایت های ویژه ای از خانواده زندانیان شود.
استاندار یزد در شورای برنامه ریزی و توسعه استان عنوان کرد :

کنکورزدگی مانع اصلی اجرای شدن سند بنیادین آموزش و پرورش در استان

2020 07 03
استاندار یزد با اشاره به آسیب های کنکورزدگی در استان یزد عنوان کرد: کنکورزدگی را مانع اصلی اجرای شدن سند بنیادین آموزش و پرورش در استان می دانیم.

تمامی ظرفیت های استان برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن به کار گرفته می‌شود

2020 06 30
استاندار یزد با بیان اینکه دستگاه های استان باید به صورت جدی و با بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود، مسائل مربوط به طرح اقدام ملی مسکن را پیگیری کنند، افزود: باید استانی پیشرو در زمینه اجرای این طرح باشیم.
استاندار یزد در کارگروه تخصصی اشتغال استان عنوان کرد :

روند سرمایه گذاری در یزد تسهیل می‌شود

2020 06 25
استاندار یزد با بیان اینکه برنامه های جدی ای برای حمایت و تسهیل سرمایه گذاری در استان داریم، عنوان کرد: در همین راستا در حوزه صنعت کارگروه هایی همچون کارگروه تسهیل و اقدام را فعال کرده ایم و علاوه بر این کارگروه ها، جلسات فوق العاده ای را برای رفع موانع تولید و سرمایه گذاری برگزار می‌کنیم.
استاندار یزد در ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی مطرح کرد:

جایگاه اول؛ چشم انداز استان یزد در حمایت از کسب وکارهای خلاق و فرهنگی

2020 06 25
استاندار یزد با بیان اینکه یزد شهر کسب و کار، صنعت و فرهنگ است و در نتیجه می‌تواند جایگاه اول حمایت از کسب و کارهای خلاق و فرهنگی را داشته باشند، افزود: بنابراین همه دستگاه های فرهنگی به منظور توسعه این کسب و کارها، هماهنگی لازم را با بخش خصوصی و تشکل های این حوزه برقرار کنند.

برگزاری کارگروه تنظیم بازار استان یزد به ریاست استاندار

2020 06 24
کارگروه تنظیم بازار استان یزد به ریاست استاندار برگزار شد.
استاندار یزد در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا عنوان کرد :

تدوین ساز و کاری جدید برای تشدید نظارت ها بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در استان

2020 06 21
استاندار یزد با بیان اینکه ساز و کار جدیدی برای نظارت قوی تر بر اجرای پروتکل‌های های بهداشتی در استان اعمال می‌شود، عنوان کرد: آغاز اجرای این ساز و کارها از ادارات و دستگاه های دولتی خواهد بود چرا که بعضا عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در ادارات و دستگاه های خدمت رسان، حس عادی بودن شرایط را به مردم القا می‌کند و موجب عادی انگاری شرایط از سوی شهروندان می‌شود.
استاندار یزد در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی عنوان کرد :

لزوم تدوین راهبردهای عملیاتی از سوی قوه قضائیه برای حمایت از تولید

2020 06 20
استاندار یزد با اشاره به رویکردهای حمایتی جدید قوه قضاییه در زمینه هایی همچون حمایت از بخش خصوصی و کارآفرینان، عنوان کرد: باید این رویکردها به یک راهبرد در کل بدنه قوه قضائیه تبدیل شود تا بتوانیم تسری این اراده ها و هماهنگی ها را در همه بخش ها و سطوح قوه قضائیه شاهد باشیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:

قیمت کالاها در بازار یزد‌ به‌صورت منظم رصد و پایش شود

2020 06 18
معاون ‌هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد تاکید کرد: قیمت کالاها به‌ویژه اقلام اساسی و مواد غذایی در بازار استان، به‌صورت منظم رصد و پایش‌ و با متخلفان باجدیت برخورد شود.

برگزاری ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی به ریاست استاندار یزد

2020 06 18
ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی به ریاست استاندار یزد برگزار شد.
استاندار یزد در نشست مشترک با فعالین حوزه صنایع دستی عنوان کرد:

به دنبال جلب حمایت بخش خصوصی و دستگاه های دولتی برای رونق بخشی به صنایع دستی هستیم

2020 06 16
استاندار یزد با اشاره به اقدامات و تلاش های صورت گرفته برای حمایت از فعالین حوزه صنایع دستی استان عنوان کرد: به دنبال جلب حمایت بخش خصوصی و دستگاه های دولتی برای رونق بخشی به صنایع دستی هستیم.
معاون امور اقتصادی استاندار یزد:

‌خسارت ناشی از کرونا کشاورزان استان احصا می‌شود

2020 06 13
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خاطرنشان کرد: خسارت‌های واحدهای آسیب‌دیده کشاورزی استان از بروز و شیوع کرونا برای جبران، ا‌حصا می‌شود.
— 100 آیتم به ازای صفحه
نمایش ۵۰۱ - ۶۰۰ از ۷۴۸ نتیجه