اخبار


دیدار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با امام جمعه شهرستان‌ بهاباد

2024 01 04
 علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه شهرستان‌ بهاباد دیدار کرد.

پیام تسلیت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای والامقام کرمان

2024 01 04
علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی امروز در گلزار شهدای کرمان و مرقد مطهر شهید القدس سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در مراسم سالگرد شهادت آن عزیز این حادثه را به ملت انقلابی و شهید پرور ایران اسلامی و مردم عزیز کرمان تسلیت گفت.

نشست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان با مشاورین استاندار در رابطه با مولفه مشارکت در انتخابات

2024 01 03
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان در رابطه با مولفه مشارکت در انتخابات با مشاورین استاندار دیدار کرد.

تقدیر مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد

2024 01 03
همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)؛ سیده عالیه قوامی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد به نمایندگی از حامد علامتی مدیرعامل کانون، با حضور در دفتر علی اکبر عزیزی از وی به پاس حمایت‌های ایشان از بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در یزد؛ تقدیر کرد.

برگزاری دوره آموزشی پدافند غیرعامل و توسعه‌ی زیرساخت ها

2024 01 03
 دوره آموزشی پدافند غیرعامل و توسعه‌ی زیرساخت ها با همکاری اداره کل پدافند غیرعامل ،دفتر برنامه ریزی و تحول استانداری با حضور 60نفر از کارشناسان ورابطین پدافند غیرعامل فرمانداری‌های استان برگزار گردید.

نشست رئیس و دبیر ستاد انتخابات استان با کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان

2024 01 03
رئیس و دبیر ستاد انتخابات استان با کمیته انتخابات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان دیدار کردند.

پیام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد بمناسبت سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

2024 01 03
علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد بمناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد.

پیش بینی بیش از ۸۵۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات ۱۴۰۲ در استان

2024 01 03
دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: بیش از ۸۵۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان پیش بینی شده است.

پیام تبریک علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد بمناسبت سالروز ورود رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به استان یزد

2024 01 02
علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد بمناسبت سالروز ورود رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به استان و روز یزد پیامی صادر کرد.

نقش مهم رسانه در افزایش حداکثری مشارکت مردم در انتخابات اسفندماه

2024 01 02
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: نقش رسانه ها در خنثی کردن توطئه آفرینی های دشمنان انقلاب و تلاش هنرمندانه  برای فراهم نمودن شرایط مشارکت باشکوه مردم در انتخابات اسفندماه بسیار مهم و حیاتی است.

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان یزد تقویت می‌شود

2024 01 02
استاندار یزد در سفر به تهران، با رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور دیدار و در خصوص راه های تقویت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان گفت و گو کرد.

برگزاری جلسه کارگروه زیستی شورای پدافند غیرعامل استان

2023 12 31
جلسه کارگروه زیستی شورای پدافند غیرعامل استان درسالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهید صدوقی یزد به ریاست آقای دکتر هاشمی ریاست دانشگاه علوم پزشکی با حضور مهندس گنجی مدیر کل پدافند استان و اعضای کارگروه  برگزار شد.

پانزدهم دیماه زمان اعلام نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات  

2023 12 31
دبیر ستاد انتخابات استان یزد اعلام کرد که نتایج بررسی صلاحیت های نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی پانزدهم دیماه به داوطلبان ابلاغ خواهد شد.

مراسم تشییع پیکر مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین ابوئی در دانشگاه آزاد یزد با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد

2023 12 28
مراسم تشییع و بدرقه پیکر مرحوم حجت الاسلام و المسلمین ابوئی باحضور علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در دانشگاه آزاد یزد صورت پذیرفت.

همه دستگاه ها در ارتقاء سلامت اجتماعی نقش دارند

2023 12 26
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: هیچ دستگاهی نیست که بر روی سلامت جامعه تاثیر گذار نباشد.

رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی ره نامه از بیانات و مکتوبات رهبر معظم انقلاب

2023 12 26
در آئینی با حضور رستگاری مدیر کل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری ازمجموعه ۴۰ جلدی ره نامه رونمایی شد.

رونمایی از مستند حاج آقا وزیری در یزد

2023 12 26
 در مراسمی با حضور علی اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از مستند حاج آقا وزیری در سالن شهید آوینی یزد رونمایی شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد تکریم و معارفه شد

2023 12 25
 در مراسمی به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد فاطمه کارگران بافقی به سمت «سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد» معارفه و از زحمات جمال قهرمانی مدیر کل پیشین این دفتر قدردانی شد.

اهمیت مشارکت در انتخابات باید تبیین شود

2023 12 25
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: همه دستگاه ها موظفند تا اهمیت شرکت در انتخابات را برای جامعه هدف خوب تبیین کنند.

انتصاب فاطمه کارگران بافقی به سمت «سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد»

2023 12 24
 در حکمی از سوی استاندار یزد، فاطمه کارگران بافقی به سمت «سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد» منصوب شد.

پاشنه آشیل نظام، پیری جمعیت است

2023 12 20
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: در صورتی که جمعیت کشور به سمت پیری رود، عاقبت بدی در ایران عزیمان ایران خواهد بود.  

دیدار معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان های دانشگاه پیام نور با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد

2023 12 20
مجتبی سلطانی احمدی، معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان های دانشگاه پیام نور کشور با علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، به منظور بررسی مباحث مربوط به دانشگاه پیام های نور استان، دیدار کرد.
استاندار یزد:

آسیب های اجتماعی؛ یکی از مهمترین دغدغه های رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)/ ضرورت راه اندازی هیئت اندیشه ورز، برای کنترل روند آسیب‌های حول نهاد خانواده/ لزوم شناسایی نقاط بحرانی استان در آسیب‌های مربوط به طلاق/ اصلاح سبک زندگی در گرو آموزش، ترویج و اقدامات فرهنگی / اهمیت نقش آفرینی حوزه‌های علمیه در ارائه مشاوره های علمی و اسلامی

2023 12 20
استاندار یزد راه اندازی هیئت اندیشه ورز را برای کنترل روند آسیب‌های حول نهاد خانواده ضروری دانست و افزود: هیئت اندیشه ورز باید با نگاهی عالمانه در سطح اساتید حوزه و دانشگاه و مشاورین، تحلیلی های دقیقی به منظور تصمیم گیری موثرتر  در این حوزه ارائه کند.

زبان قصه از مهم‌ترین ابزارها در جهاد تبیین است

2023 12 20
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: قصه بهترین ابزار تعلیم و تربیت است که می تواند ارزش های اصیل انسانی را بر لوح جان کودکان حک کند.  

برگزاری جلسه پیشگیری و مقابله با آنفولانزای فوق حاد پرندگان و تب برفکی به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد

2023 12 18
  جلسه آنفولانزای فوق حاد پرندگان در سالن کوثر استانداری یزد با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیر کل پدافند غیرعامل، مدیر کل دامپزشکی استان و جمعی از مسئولین و اعضای ستاد استانی پیشگیری و مبارزه با  آنفولانزای فوق حاد پرندگان (پدافند زیستی) برگزار شد.

دو کمپ ماده ۱۶ باید در یزد احداث شود

2023 12 13
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: باید دو کمپ ماده ۱۶ هر کدام با ظرفیت ۵۰۰ نفر با مشارکت خیرین در یزد ساخته شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

روابط عمومی باید در جلب مشارکت مردم در انتخابات تلاش کند

2023 12 13
معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در خصوص افزایش مشارکت در انتخابات گفت: روابط عمومی باید در جلب مشارکت مردم تلاش کند و در مرحله نخست باید پاسخگویی به شبهات در هر زمینه‌ای به سرعت و با قاطعیت انجام شود.  

بازدید مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی از سازمان مردم نهاد "انجمن مطالعات خانواده سگال يزد"

2023 12 12
روز دوشنبه مورخ 20 آذرماه 1402مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری به همراه معاون تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی و دستیار ستادی مدیرکل این دفتر، از سازمان مردم نهاد "انجمن مطالعات خانواده سگال يزد" بازدید کرد.

سطح بین المللی جشنواره قصه گویی دریزد حفظ شود / تقویت تعاملات فرهنگی بین ملت ها در جشنواره بین المللی قصه گویی

2023 12 12
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: جشنواره بین المللی قصه گویی فرصتی برای تقویت تعاملات فرهنگی بین ملت ها است.

نشست آموزشی "سواد مالی ویژه سازمان های مردم نهاد"

2023 12 09
نشست آموزشی "سواد مالی ویژه سازمان های مردم نهاد" برگزار شد.

دانشگاه آیت‌الله حائری میبد و دانشگاه اردکان جدیدترین مقصد بازدیدهای مدیرکل سیاسی استانداری یزد با دانشجویان استان

2023 12 05
مدیرکل سياسی، انتخابات و تقسيمات كشوری استانداری یزد در ادامه بازدید از خوابگاه ها، امکانات رفاهی دانشگاه های استان یزد و صحبت با دانشجویان درجمع دانشجویان دانشگاه آیت الله حائری میبد  و همچنین دانشگاه اردکان حاضر و ضمن گفتگوی چهره به چهره با دانشجویان از نزدیک در جریان مشکلات و درخواست های آنها قرار گرفت.

گفتگوی ۴ ساعته مدیرکل سیاسی استانداری یزد با دانشجویان

2023 11 21
مدیرکل سياسی، انتخابات و تقسيمات كشوری استانداری یزد شب گذشته در جمع دانشجویان دانشگاه یزد حاضر و ضمن بازدید از خوابگاه، کتابخانه، سلف و... در یک فضای صمیمی به‌صورت چهره‌به‌چهره با دانشجویان به گفتگو پرداخت.

جای خالی برنامه مطالبه گری قانون جمعیت، در صداوسیما

2023 11 21
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد گفت: صدا و سیما می تواند  نقش موثری در فرهنگ سازی فرزند آوری در جامعه داشته باشد.

برگزاری دومین دوره انتخابات نمایندگان سمن ها در شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد استان

2023 11 21
دومین دوره "انتخابات نمایندگان سمن ها در شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد استان" برگزار شد.

استمرار دیدارهای چهره به چهره معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری یزد با مردم

2023 11 20
به گزارش روابط‌عمومی استانداری یزد؛ امروز «یکشنبه۲۸ آبان» مهندس عزیزی معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری یزد طی دیدارهای چهره به چهره و جداگانه با مراجعه کنندگان و اقشار مختلف مردم دستورات لازم در جهت رفع مشکلات آنان را صادر کرد. این دیدار که بیش از چهار ساعت به طول انجامید، معاون استاندار یزد به پای صحبت های تمامی مراجعه کنندگان نشست و ضمن شنیدن...
معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری یزد:

روحیه جهادی و اقدامات امدادگران هلال‌احمر یزد در بحران‌ها ستودنی است

2023 11 19
معاون، سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری یزد در مراسم تکریم و معارفه مدیران جمعیت هلال احمر استان یزد گفت:بشخصه فعالیت‌های بشردوستانه و خدمت‌رسانی امدادگران هلال‌احمر استان یزد را در صحنه‌های مختلف دیده‌ام که چگونه باروحیه جهادی و ایثارگرانه به کمک مردم می‌شتابند.

نشست هماهنگی برگزاری تجمع مردم استان یزد در حمایت از مردم مظلوم غزه

2023 11 16
نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی و تجمع مردم استان یزد در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکوم‌کردن جنایات رژیم صهیونیستی به ریاست مدیرکل سياسی، انتخابات و تقسيمات كشوری استانداری یزد برگزار شد.

آشنایی مشاورین بانوان فرمانداران با اصول اولیه رسانه ای

2023 11 16
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری یزد گفت: مشاورین فرمانداری های استان یزد در امور بانوان با اصول اولیه رسانه و اطلاع رسانی آشنا شدند.

تسریع در روند ساخت ساختمان جدید ثبت احوال

2023 11 16
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بر پیگیری اخذ مجوز کمیسیون ماده ۲۳ و اجرای طرح مولد سازی تاکید کرد.
در اولین نشست هیئت بررسی تبلیغات انتخابات استان یزد مطرح شد؛

اختصاص ۴ شبکه تلویزیونی برای کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان یزد

2023 11 16
اولین نشست هیئت بررسی تبلیغات انتخابات کمیته تبلیغات ستاد انتخابات استان یزد با حضور رئیس ستاد انتخابات استان و دیگر اعضاء برگزار شد.

برگزاری اجلاس نماز و تجلیل از دستگاه‌های برتر سال ۱۴۰۲ در شهرستان تفت با حضور مقامات استان

2023 11 15
اجلاس نماز با حضور آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار، سرپرست توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد ، ائمه جمعه و جماعات ، مدیران کل استان و آحاد مردم در مصلی قدس شهرستان تفت برگزار شد.

جلسه تبیینی مشارکت حداکثری در انتخابات با حضور شبکه دستیاران مردمی سازی دولت

2023 11 14
جلسه چگونگی برگزاری انتخابات و تبیین مشارکت حداکثری مردم به ریاست علی اکبر عزیزی، رئیس ستاد انتخابات استان یزد با حضور شبکه دستیاران مردمی سازی دولت برگزار شد .

برگزاری اولین جلسه تبیینی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

2023 11 14
اولین جلسه چگونگی برگزاری انتخابات و تبیین مشارکت حداکثری مردم و ادارات، به ریاست علی اکبر عزیزی، رئیس ستاد انتخابات استان یزد با حضور فرماندهان پایگاه های ادارات برگزار شد.

نظارت بر توزیع شیرخشک از طریق سامانه تیتک / از قاچاق دام سبک در استان جلوگیری شود

2023 11 11
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بر جلوگیری از خروج غیرقانونی دام های سبک از استان تاکید کرد. 

تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی در یزد

2023 11 11
رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت:  ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی در دادگستری یزد تشکیل شد.

نشست آموزشی "آشنایی با قانون تاسیس و صدور پروانه فعالیت سازمان های مردم نهاد و کارکرد آنها"

2023 11 07
نشست آموزشی "آشنایی با قانون تاسیس و صدور پروانه فعالیت سازمان های مردم نهاد و کارکرد آنها" برگزار شد.

برگزاری رزمایش پدافند سایبری به مناسبت هفته پدافند غیرعامل

2023 11 06
 رزمایش پدافند سایبری به مناسبت هفته پدافند غیرعامل برگزار شد.

کارگاه آموزشی کارگروهی و شبکه سازی ویژه سازمان های مردم نهاد

2023 11 04
کارگاه آموزشی "کارگروهی و شبکه سازی ویژه سازمان های مردم نهاد" برگزار شد.

اطلاعیه شماره (۱۱) ستاد انتخابات کشور درباره ثبت نام داوطلبان مجلس خبرگان

2023 11 04
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۱۱، زمان، مکان و مدارک لازم برای ثبت نام داوطلبان انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را اعلام کرد.
با حضور معاونین استاندار صورت گرفت؛

آیین تکریم و معارفه مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی و اداره کل امور اداری و مالی استانداری یزد

2023 11 03
 آیین تکریم و معارفه مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی و اداره کل امور اداری و مالی استانداری یزد  با حضور معاونین استاندار  برگزار شد.  

اسرائیل، کاشته انگلیس در منطقه است

2023 11 01
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: کشورهای مسلمان خصوصا ایران آمادگی دارند تا پا به پای ملت فلسطین با دشمن ظالم مبارزه کنند.

لزوم تشکیل کمتیه اطلاع‌رسانی رویدادهای ورزشی در یزد

2023 10 31
جانشین رئیس شورای اطلاع رسانی استان گفت: کمیته اطلاع رسانی برای رویدادهای مهم ورزشی استان تشکیل شود.

آمار نهایی ثبت‌نام کنندگان انتخابات مجلس دوازدهم در استان یزد

2023 10 31
 آمار نهایی ثبت‌نام کنندگان انتخابات مجلس دوازدهم در استان یزد اعلام شد.

زوج های دهه ۶۰ روستایی تسهیلات ازدواج دریافت می کنند

2023 10 31
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد گفت: به زوج‌های متولد دهه ۶۰ ساکن روستاها تسهیلات ویژه‌ای پرداخت می‌شود.

پیگیری مصوبات جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد

2023 10 30
جلسه پیگیری مصوبات جلسه شورای فرهنگ عمومی در خصوص اجرای طرح امامان محله و بازدید از نمایشگاه امامان محله در شهر قم با حضور علی اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ، مدیرکل تبلیغات اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری برگزار شد.

بازدید مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی از سازمان مردم نهاد "خانه سرباز صلح ایران- نمایندگی یزد"

2023 10 30
روز یکشنبه مورخ 7 آبان ماه 1402مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری به همراه معاون تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی و دستیار ستادی مدیرکل این دفتر، از سازمان مردم نهاد "خانه سرباز صلح ایران- نمایندگی یزد" بازدید کرد.

برگزاری چهارمین جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد استان

2023 10 30
چهارمین جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد استان در دفتر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار گردید.
استاندار یزد در نشست شورای پدافند غیر عامل استان، مطرح کرد؛

ایران؛ یکی از کشورهای با قدرت دفاعی بالا/ پدافند غیرعامل؛ مکمل دفاع نظامی

2023 10 28
استاندار یزد پدافند غیر عامل را مکمل دفاع نظامی دانست و گفت: با توجه به قدرت دفاعی بالای کشور، دشمن به دنبال ایجاد تهدیدات نوین نظیر شیمیایی، زیستی و پرتویی است لذا باید اقدامات لازم در برابر تهدیدهای احتمالی صورت گیرد.

دانش آموزان مطالبه گر حجاب و عفاف باشند

2023 10 28
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: معلمان باید عرصه را برای مطالبه گری دانش آموزان در زمینه حجاب و عفاف باز بگذارند.

دیدار اعضای شورای پدافند غیرعامل استان یزد با حضرت آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

2023 10 26
اعضای شورای پدافند غیرعامل استان یزد با حضرت آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار کردند.

اجرای برنامه های ۱۳ آبان با محوریت حمایت از مردم مظلوم فلسطین باشد

2023 10 25
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد گفت: کمیته های راهپیمایی ۱۳ آبان، حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی را محوریت برنامه های خود قرار دهند.

رویداد ملی روایت دختران ایرانی در استان یزد برگزار می شود

2023 10 25
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد گفت: رویداد آموزش روایت گری ویژه دختران با عنوان ردا در استان یزد برگزار می شود.

ثبت نام قطعی بیش از ۲۰۰ نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی

2023 10 25
رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: آمار ثبت نام قطعی انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان یزد به ۲۱۲ نفر رسید.
اطلاعیه شماره (۱۰) ستاد انتخابات کشور

زمان نام نویسی داوطلبان مجلس خبرگان رهبری اعلام شد

2023 10 24
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۱۰ زمان نام نویسی داوطلبان مجلس خبرگان رهبری را از ۱۴ آبان به مدت یک هفته اعلام کرد.
دستورالعمل بند(۹)ماده(۳۱) قانون انتخابات مجلس ابلاغ شد؛

نحوه تایید پنج سال سابقه فعالیت اجرایی یا آموزشی داوطلبان نمایندگی مجلس

2023 10 22
ستاد انتخابات وزارت کشور روز سه شنبه پیرو اطلاعیه شماره ۸ دستور العمل بند ۹ ماده ۳۱ قانون انتخابات مجلس، ناظر بر چگونگی تایید حداقل پنج سال سابقه فعالیت اجرایی یا آموزشی یا پژوهشی یا قضایی را برای آگاهی داوطبان منتشر کرد.
استاندار یزد در نشست مشترک ستاد انتخابات و هیات نظارت استان، مطرح کرد؛ صیانت از انتخابات و گزینش افراد با اهلیت برای انتخاب مردم، جزو اصلی‌ترین وظایف شورای نگهبان

برگزاری صحیح انتخابات با حضور حداکثری مردم و تحقق راهبردهای رهبر معظم انقلاب ( مدظله العالی)؛ مصداق عمل صالح/عزم جدی استان جهت تحقق چهار راهبردِ «سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت» در انتخابات/ تحقق مردم سالاری دینی در سایه ولایت مطلقه فقیه، یکی از نعمت‌های بزرگ الهی در کشور/ لزوم تسریع در بهره‌برداری از پروژه های امید آفرین در استان، برای افزایش رضایتمندی عمومی

2023 10 21
استاندار یزد گفت: نقشه راه انتخابات در چارچوب فرمایشات رهبر انقلاب بر اساس چهار مولفه‌ «مشارکت»، «امنیت»، «رقابت» و «سلامت» است.

ثبت نام قطعی ۲۰ نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی

2023 10 21
رئیس ستاد انتخابات استان یزد با حضور در برنامه زنده تلویزیونی «زندگی سلام» شبکه یزد گفت: در دو روز اول ثبت نام قطعی داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۰ نفر ثبت نام خود را نهایی کرده اند.

ورزش همگانی، شادابی را به جامعه تزریق می کند

2023 10 20
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: گسترش ورزش همگانی در جامعه سلامت و شادابی آن جامعه را در پی دارد.

آغاز ثبت نام قطعی داوطلبان انتخابات مجلس/ ثبت قطعی داوطلبان مجلس به صورت اینترنتی انجام می شود/ مهلت ثبت نام قطعی در انتخابات مجلس تمدید نخواهد شد

2023 10 19
رئيس ستاد انتخابات استان یزد گفت: ثبت نام قطعی داوطلبان انتخابات سراسری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز آغاز شده و تا سوم آبان ماه ادامه دارد.

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی آیین رونمایی از اولین دانشنامه دفاع مقدس

2023 10 19
جلسه هماهنگی و برنامه ریزی آیین رونمایی از اولین دانشنامه دفاع مقدس با حضور علی اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در آیین استقبال از دانشجویان جدید الورود دانشگاه علوم پزشکی

2023 10 19
آیین استقبال از دانشجویان جديد الورود دانشگاه علوم پزشکی شهد صدوقی یزد با حضور علی اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد برگزار شد.

افتتاح پروژه رفاهی- ورزشی خوابگاه دختران طوبی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد

2023 10 19
پروژه رفاهی-ورزشی خوابگاه دختران دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با حضور علی اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بهره برداری شد.

کلنگ زنی خوابگاه متاهلین دانشگاه علوم پزشکی یزد

2023 10 19
کلنگ ساخت خوابگاه متاهلین دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به زمین زده شد.
استاندار یزد در نشست شورای اجتماعی استان مطرح کرد؛

تشکیل جلسات مستمر شورای اجتماعی کشور به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)/ لزوم اولویت بندی آسیب‌های اجتماعی در استان با توجه به عدم امکان کاهش و رفع یک‌باره مسائل این حوزه/ لزوم پرهیز از پراکنده کاری و موازی کاری در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی استان/ تعریف مدل عملیاتی جهت شناسایی نقاط بحرانی آسیب‌های اجتماعی/ضرورت بهره گیری از ظرفیت های مردمی جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان

2023 10 18
استاندار یزد با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت های مردمی جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان، گفت: توجه ویژه به مدارس، دانشگاه ها، خانواده ها و محلات در حوزه فرهنگ‌سازی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، در دستور کار استان قرار دارد.

اطلاعیه شماره (۹) ستاد انتخابات کشور

2023 10 18
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره (۹) تاکید کرد اعلام شماره حساب داوطلبان برای هزینه های انتخاباتی در راستای اجرای قانون شفافیت و نظارت بر تامین مالی فعالیت های انتخاباتی ضروری است.

اطلاعیه شماره (۸) ستاد انتخابات کشور

2023 10 15
 ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره (8) آنچه که داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی باید برای ثبت نام قطعی بدانند را اعلام کرد.
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد:

هیات‌های اجرایی انتخابات در 25 حوزه اصلی و فرعی یزد تشکیل شد

2023 10 14
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد گفت: اعضای هیات‌های اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 25 فرمانداری و بخش استان مشخص شدند.

برگزاری نشست هماهنگی رویداد تخصصی مردمی سازی اقتصاد

2023 10 11
نشست هماهنگی رویداد تخصصی مردمی سازی اقتصاد در روز دوشنبه مورخ 17/07/1402 ساعت 8 صبح در محل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری برگزار گردید.

بازدید مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی از سازمان های مردم نهاد

2023 10 11
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استان یزد از دو سازمان مردم نهاد موسسه بانگ نی سحرآمیز کویر" و "انجمن رشد و ارتقاء دانش حسابداری مردمان یزد" بازدید کرد.

حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در همایش یاوران وقف

2023 10 09
همایش یاوران وقف صبح امروز با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد برگزار شد.

شکایات پزشکی در حوزه جوانی جمعیت را به سامانه ۱۹۰ گزارش دهید

2023 10 09
دبیر قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان یزد گفت: مردم شکایات خود از اقدامات غیر قانونی پزشکی، طبق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را به سامانه ۱۹۰ خط ۶ گزارش دهند.

نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات استان یزد و ستاد انتخابات شهرستان زارچ

2023 10 09
 نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات استان یزد و شهرستان زارچ به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و اعضای ستاد انتخابات استان و ستاد انتخابات زارچ در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

وقایع ۱۳ آبان برای دانش آموزان تبیین شود

2023 10 08
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد گفت: وقایع روز ۱۳ آبان باید برای دانش آموزان و دانشجویان تبیین شود.  

احصای مسائل اولویت دار حوزه زنان در استان یزد

2023 10 08
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد گفت: مسائل اولویت دار حوزه زنان در استان احصا شده و برای آنها طرح های پژوهشی و عملیاتی تدوین می شود.

اجرای پایلوت طرح ملی بانوک در شهرستان مروست

2023 10 08
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد گفت: طرح ملی حمایت از بانوان نوکار و کارآفرین «بانوک» به صورت پایلوت در شهرستان مروست برای بانوان اجرا می شود.
رئیس ستاد انتخابات استان یزد مطرح کرد:

جهاد تبیین؛ زمینه ساز افزایش اعتماد و مشارکت عمومی در صحنه انتخابات

2023 10 07
 نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات استان یزد و شهرستان اشکذر به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و اعضای ستاد انتخابات استان و ستاد انتخابات اشکذر در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

اطلاعیه شماره ۲ دومین دوره انتخابات نمایندگان تشکلهای مردم نهاد

2023 10 05
بسمه تعالی اطلاعیه شماره ۲ دومین دوره انتخابات نمایندگان تشکلهای مردم نهاد با عنایت به درخواست تعدادی از استانداری و فرماندریهای کشور و همچنین تشکل های مردم نهاد در زمینه تمدید مهلت ثبت نام نمایندگان تشکلها جهت حضور پر شور و امکان نقش آفرینی بیشتر در دومین دوره انتخابات تشکلهای مردم نهاد در تاریخ ۱۴۰۲/۸/۲۹ ، بدینوسیله به اطلاع می رساند؛ نظر به پیشنهاد...
به ریاست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد:

نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات استان و ستاد انتخابات شهرستان میبد

2023 10 04
 نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات استان یزد و شهرستان میبد به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و اعضای ستاد انتخابات استان و ستاد انتخابات میبد در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
در حاشیه نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات استان یزد و شهرستان اشکذر صورت گرفت ؛

دیدار علی اکبر عزیزی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار ، محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد و جمعی از مدیران کل استان با حجت‌الاسلام و المسلمین طالبیان امام جمعه شهرستان اشکذر

2023 10 04
به گزارش ‌روابط عمومی استانداری یزد ، در این نشست به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات اسفند ماه در این خصوص گفت و گو و تبادل نظر صورت گرفت .
رئیس ستاد انتخابات استان یزد عنوان کرد:

انتخابات، یکی از مهم ترین عرصه های تجلی مشارکت مردم در اداره کشور

2023 10 04
 نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات استان یزد و شهرستان اردکان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و اعضای ستاد انتخابات استان و ستاد انتخابات اردکان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
رئیس ستاد انتخابات استان یزد:

مشارکت مردم مهم ترین اصل در برگزاری انتخابات اسفندماه است

2023 10 03
 نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات استان یزد و شهرستان بافق به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و اعضای ستاد انتخابات استان و ستاد انتخابات بافق در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
رئیس ستاد انتخابات استان یزد:

صیانت و حراست از آرا مردم ، اصلی ترین وظیفه اعضای ستاد انتخابات است

2023 10 02
 نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات استان یزد و شهرستان بهاباد به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و اعضای ستاد انتخابات استان و ستاد انتخابات بهاباد در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
به مناسبت 9 مهرماه روز سالمند‌ برگزار شد؛

جشن تکریم سالمندان در بوستان آزادگان یزد با حضور مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری یزد

2023 10 01
 جشن تکریم سالمندان در بوستان آزادگان یزد با حضور مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری یزد به مناسبت 9 مهرماه روز سالمند‌ برگزار شد.

برگزاری جشن شور عاطفه ها با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد

2023 10 01
جشن شور عاطفه ها با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد برگزار شد.
به ریاست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار تشکیل شد؛

جلسه کمیسیون نظارت بر مبارزه قاچاق کالا و ارز استان

2023 09 28
به ریاست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار  جلسه کمیسیون نظارت بر مبارزه قاچاق کالا و ارز استان تشکیل شد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تاکید کرد؛

ضرورت افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها در دستگاه های اجرایی

2023 09 27
شورای پدافند غیر عامل  استان یزد به ریاست علی اکبر عزیزی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تشکیل جلسه داد.

دیدار کارکنان دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد با معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار

2023 09 27
کارکنان دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد با معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار دیدار کردند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

سقط جنین غیرقانونی؛ قابل پذیرش نیست

2023 09 27
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در جلسه قرارگاه جوانی جمعیت و حمایت از خانواده گفت: سیاست استان در زمینه سقط جنین این است که هیچ سقط جنین بدون مجوز پزشک را نمی پذیریم.

نشست هماهنگی برگزاری جشنواره شهید رجایی با حضور معاونین استاندار یزد

2023 09 26
نشست هماهنگی برگزاری جشنواره شهید رجایی با حضور معاونین استاندار یزد برگزار شد.
به ریاست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد برگزار شد؛

جلسه برنامه ریزی ایام میلاد با سعادت پیام آور مهربانی و رئیس مکتب تشییع و گرامی داشت "هفته وحدت"

2023 09 26
جلسه برنامه ریزی ایام میلاد با سعادت پیام آور مهربانی و رئیس مکتب تشییع و گرامی داشت "هفته وحدت" برگزار شد.