در حالی که کمتر از یک هفته به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باقی نمانده است تعدادی از شخصیت های دانشگاهی ، علمی، قرآنی و سیاسی شهرستان میبد از مردم ولایت مدار ، انقلابی و همیشه درصحنه این شهرستان دعوت کردند تا با حضور پرشور و حداکثری خود پای صندوق های رای در هشتم تیرماه حماسه دیگری را درتاریخ این شهرستان خلق کنند .

علی محمد زارع یکی از این شخصیت ها بود که گفت : انتخابات لیله  القدر  انقلاب است و همه ما برای مقدرات کشورمان طی چهارسال پیش رو که البته آثار آن ده سال هم می تواند باقی بماند اهمیت قائلیم  و باید  در شب قدر که انتخابات است مجددانه شرکت کنیم و  مقدرات خوبی را برای کشور و آینده خودمان رقم بزنیم .

زارع افزود : هرچه مشارکت درانتخابات بالاتر،  قدرت نرم کشور افزون تر می شود و ما برای مقابله با جبهه استکبار و تسلیم آنها درمقابل ملت ایران و خواست به حق ملت موفق تر خواهیم بود بنابراین ضمن آرزوی موفقیت برای همه ملت ایران وعده ما درهشتم تیرماه 1403 پای صندوق های رای باشد.

خانم اسماعیلی از چهره های دانشگاهی میبد هم گفت : باید انتخاباتی را که در تراز جمهوری اسلامی و درشان ملت ایران است ؛ بعنوان یک وظیفه و تکلیف برای خودمان بدانیم و پای صندوق های رای حضور پیدا کنیم .

وی افزود : از مردم ولایت مدار و انقلابی و همیشه درصحنه میبد دعوت می کنم هشتم تیرماه پای صندوق های رای حضور پیدا کنند و حماسه دیگری را خلق کنند تا دوست و دشمن بداند که ایران همیشه زنده و پابرجاست .

 کمال بیکی از فرهیختگان حوزه سلامت هم گفت : انتخابات پرشور و با حضور حداکثری ضریب امنیت ملی کشور را بالا می برد .

بیکی افزود : انشالله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم  تیرماه یک انتخابات متفاوت  با سرافرازی ملت ایران و بالا بردن ضریب امنیت ملی کشور و کورکردن چشم طمع دشمنان به اآب و خاک و این مردم باشد .

اشتری از چهره های قرآنی شهرستان میبد هم با دعوت از همه اقشار مردم میبد برای حضور حداکثری در انتخابات هشتم تیرماه گفت : هشتم تیرماه روز میعاد است که سرنوشت کشور را رقم خواهد زد .

اشتری افزود : باید با حضور حماسی ، رئیس جمهوری را در سنخ شهید خدمت آیت الله رئیسی راهی پاستور کنیم که مدافع حقوق ملت ،  اقتصاد و فرهنگ و مسائل اجتماعی مردم باشد تا اینکه انقلاب به حرکت پرشور خود ادامه دهد و ما دین خود را به شهدا عزیزکه چشم به راه انتخاب ما هستند عمل کرده باشیم.