عزیزی رئیس ستاد انتخابات استان



علی اکبر عزیزی رئیس ستاد انتخابات استان در نشست ستاد انتخابات شهرستان میبد  گفت : متضمن سلامت انتخابات ما و شما هستیم و همه عوامل و دست اندرکاران برگزاری انتخابات باید فضا را برای حضور گسترده مردم درپای صندوق های رای فراهم کنند .
عزیزی با بیان اینکه چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به واسطه شهادت شهید خدمت آیت الله رئیسی برابر اصل 131 قانون اساسی زودهنگام برگزار می شود گفت : با آغاز سفرهای شهرستانی ، بایدها و نبایدها، توانمندی ها و پشتیبانی ها و زیرساخت هایی که باید برای برگزاری انتخابات سالم فراهم شود را بررسی کردیم .
وی افزود : با توجه به اینکه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را پشت سرگذاشتیم شهرستان میبد مانند سایر شهرستان ها آمادگی لازم را برای برگزاری انتخابات پرشور دارد .
رئیس ستاد انتخابات استان تصریح کرد : مسئولین ستاد انتخابات و برگزارکنندگان به هیچ وجه حق سوگیری نسبت به هیچ نامزد انتخابات را ندارند و باید با متانت در فضای حقیقی و مجازی از سوگیری نامزدها پرهیز کنند.
عزیزی با اشاره به نقش رسانه ها در برگزاری انتخابات پرشور گفت : رسانه ها در انتخابات یک فرصت اند و باید با آگاه سازی مردم ، مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای را رقم بزنند.
وی افزود : همه سعی و تلاش ما این است که انتخابات سالم و خوب برگزار ، مردم با شور و انگیزه درانتخابات شرکت کنند و انتخاب خوب داشته باشند .