پیام قدردانی امام جمعه ابرکوه و فرماندار از حضور باشکوه مردم شهرستان در انتخابات ۱۵ تیرماه

در پیامی مشترک حجت الاسلام فتاحی امام جمعه ابرکوه و زارع زاده فرماندار از حضور باشکوه مردم شهرستان در انتخابات ۱۵ تیرماه تشکر و به رئیس جمهور منتخب تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه، در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
شاید آن روز که دست تقدیر، کارنامه سید محرومان، آیت الله دکتر رئیسی، را ممهور به مهر شهادت کرد و دولت مستعجل او را جاودانه ساخت؛ کمتر کسی در دنیا باور می کرد که در کمتر از ۵۰ روز، نظام اسلامی ۲ انتخابات بزرگ را مدیریت کند و بدون هر گونه خلل و آسیب به بدنه استوار این نظام، رئيس جمهور جدید را انتخاب کرده و نگذارد در سد آهنین ملت و ریل راهوار انقلاب، اختلالی پدید آید. 
چگونه می توان شاکر لطف بی حد خداوندی بود که توفیق حضور در این نظام و انقلاب را روزی ما مردم آخر الزمان کرده است؟! 
به حق سزا است که جبهه شکر به آستان قدس الهی بساییم و شاکر حضور ۵۰ درصدی در کل کشور باشیم و به طور خاص سپاسگزار مردم شریف شهرستان ابرکوه باشیم که علی رغم کاستی و ضعف ها، با حضور ۷۰ درصدی خود در این انتخابات، موجبات سرافرازی خادمان خود در این شهر را فراهم آوردند. 
همچنین بایسته است که از تمامی عزیزانی که در ستاد های نامزد های انتخاباتی حضور به هم رسانیده، با فعالیت های شبانه روزی خود گرما بخش فضای انتخاباتی شدند؛ تشکر کنیم که به حق این امر چنانچه آلوده به نیات دنیوی نشود؛ مأجور به اجر جهاد فی سبیل الله خواهد بود. 
در پایان ضمن تبریک به آقای دکتر مسعود پزشکیان و اعضای محترم در ستاد ایشان در شهرستان ابرکوه، امیدواریم با تکیه بر لطف خدای بزرگ، با پایان یافتن دوران رقابت ها، فصل جدیدی از رفاقت های سازنده برای ساخت دار السعاده ابرکوه رقم بخورد؛ باشد که تلاش های شبانه روزی مردم و مسئولان این مرز و بوم زمینه ساز ظهور موعود باشد.
و السلام علی عباد الله الصالحین