به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بهاباد؛ فرماندار بهاباد با صدور پیامی از حضور حماسی و مشارکت 75.7 درصدی مردم همیشه سرافراز شهرستان بهاباد در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر نمود.

متن پیام "محمدمهدی خانی زاده" بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان بهاباد که دوم اسفندماه همگام با ملت بزرگ ایران، باحضور چشمگیر خود در شعب اخذ رأی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شکوه جاودانه ای از ابهت و اقتدار نظام اسلامی را به نمایش گذاشتید و برگ زرین دیگری بر افتخارات این سرزمین کهن خلق نمودید.

عزم راسخ و مشارکت پرشعور شما در جشن ملی انتخابات، سربلندی کشور عزیزمان را قوت بخشید و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی که با جنگ روانی از هر ترفندی برای کاهش مشارکت حضور مردم در انتخابات استفاده نمودند، مایوس تر ساخت.

اینجانب بر خود لازم می دانم ضمن ادای احترام به شهدا که با نثار خون پاک خود، عزت، استقلال و آزادی را برای همه ما به ارمغان آوردند، از حضور حماسی و مشارکت 75.7 درصدی شما مردم همیشه سرافراز شهرستان بهاباد در این انتخابات تقدیر و تبریک عرض نمایم.

همچنین از زحمات خالصانه تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان که با آرامش، سلامت و امنیت برگزار شد، صمیمانه قدردانی و خسته نباشید عرض می نمایم.

در پایان ضمن تبریک به نماینده محترم جناب آقای "محمدرضا صباغیان" که توسط مردم مجدداً به عنوان نماینده مردم شهرستان بهاباد در مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند؛ آرزومندم با تعامل و همدلی در کنار دیگر خدمتگزاران مردم در دولت، شاهد توسعه و پیشرفت همه جانبه شهرستان بهاباد باشیم. انشاءا...