به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ فرماندار بهاباد با صدور پیامی از مردم برای حضور پرشور و حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه دعوت نمود.

متن پیام "محمدمهدی خانی زاده" بدین شرح است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

شرکت گسترده ملت ایران در انتخابات، آشکارترین نشانه از اهمیت دادن مردم به سرنوشت کشور و تضمین کننده اقتدار نظام اسلامی ایرانی است؛ حماسه ای که با حضور میلیونی مردم در پای صندوق های رأی که موجب شده امروز ملت های آزاده جهان به حمایت بی شائبه ملت ایران از نظام مقدس خویش واقف باشند.

فردا انتخابات یازدهمین دوره مجلس شوراى اسلامى را در پیش رو داریم و بر همين اساس دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را متمركز كرده تا با توطئه های مختلف از جمله ايجاد اختلاف، ناامیدی، دشمنى و تحریم های اقتصادی، موجبات دلسردى مردم را فراهم نموده و عظمت اين حماسه باشكوه را تحت الشعاع قرار دهند.

بی شک ملت ایران اسلامی در دوم اسفند باحضور پرشور و با بصیرت خود، در امتداد راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت خواهند رساند و با هر برگ رأی خود سیلی محکم تر دیگری به سران استکبار و دشمنان قسم‌ خورده انقلاب اسلامی خواهند زد.

در این برهۀ حساس کنونی، مسئولیت سنگین انتخاب نمایندگان اصلح برای مجلس یازدهم، بر دوش مردم مسلمان ایران است تا با بررسی دقیق معیار‌ها مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، مقدمه تشکیل مجلس تراز انقلابی را فراهم آورند تا حرکت نظام را به سمت توسعه و بالندگی سرعت بخشد. 

اینجانب از مردم ولایتمدار، مؤمن و شریف شهرستان بهاباد دعوت می نمایم تا در این میعادگاه همدلی و همزبانی، با مشارکت حداکثری و حضور حماسی خود در پای صندوق های رأی، موجب اقتدار و امنیت هرچه بیشتر کشور و یأس و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی شوند.

 

محمدمهدی خانی زاده بهابادی

فرماندار بهاباد

اول اسفندماه 1398