بازدید رییس ستاد انتخابات استان یزد از شهرستان بهاباد

رییس ستاد انتخابات استان یزد بااشاره به نگاه آماری ۱۰ دوره حضور مردم استان یزد در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات سند و گواهی محکمی از حاکمیت و استقرار نظام مردم سالاری محسوب می شود.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات بهاباد؛ نشست مشترک عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شامگاه پنجشنبه یکم بهمن ماه 98 با حضور "احمد ترحمی" معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و رییس ستاد انتخابات استان یزد در محل فرمانداری برگزار شد.

رییس ستاد انتخابات استان یزد با بیان اینکه هدف از برگزاری انتخابات، انتخاباتی سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم است اظهارداشت: عوامل برگزاری انتخابات باید با توجه به تلاش استکبار جهانی برای تحریم انتخابات و حساسیت ویژه ای که تمام بلندگوهای تبلیغات بیگانه برای عدم مشارکت و حضور مردم در انتخابات دارند، باید جدا از نتیجه انتخابات به تبیین در خصوص لزوم شرکت در انتخابات بپردازند.

"احمد ترحمی" با بیان اینکه ما نباید جدای از مردم باشیم بلکه همراه و همدل با مردم و خدمتگزار مردم باشیم گفت: هرکس به امنیت ایران و سربلندی ایران علاقمند است حتی اگر اعتراض هم داشته باشد باید روز جمعه با حضور حماسی خود در پای صندوق رای شرکت مشارکت نماید و نقشه های دشمن را با حضور خود نقش بر آب کند.

وی به نگاه آماری به ۱۰ دوره حضور مردم استان یزد در انتخابات مجلس شورای اسلامی که سند و گواهی محکمی از حاکمیت و استقرار نظام مردم سالاری در این خطه محسوب می شود اشاره نمود و افزود: بیشترین مشارکت مردم این استان در این انتخابات مربوط به دوره دوم است که مشارکت ۷۵.۲۳ درصدی مردم را به دنبال داشته است.

ترحمی با تاکید بر اینکه محدودیت جغرافیایی برای افرادی که به مناطق ییلاقی مسافرت می کنند و آرای خود را در حوزه های مهریز و تفت به صندوق ها می اندازند افزود: هیچگونه خدشه ای در روند برگزاری انتخابات در این مناطق وارد نمی شود و مردم می توانند به کاندیدای مورد علاقه خود رای دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان با تاکید بر اینکه تمامی برنامه ها، اطلاعات و اخبار مربوط انتخابات استان از طریق برنامه رادیو انتخابات یزد اعلام می شود گفت: اعلام از طریق رادیو انتخابات یزد به منزله اعلان کتبی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در ادامه با اشاره به اینکه فرآیند برگزاری انتخابات فرآیند اما و اگر و حدس و گمان نیست خاطر نشان کرد: فرآیند برگزاری انتخابات صراحت قانون است و نباید اجتهادی از خود نشان دهیم.

ترحمی افزود: کار برگزاری انتخابات راس ساعت 8 صبح روز جمعه دوم اسفندماه در  772  شعبه اخذ رای  در سراسر استان یزد آغاز خواهد شد.

در ادامه این جلسه مسئولین انتخابات شهرستان گزارشی از آخرین اقدامات و تمهیدات صورت گرفته برای برگزاری انتخابات دوم اسفند ارائه نمودند.

رئیس ستاد انتخابات همچنین به اتفاق فرماندار بهاباد از بخش های مختلف ستاد انتخابات شهرستان بهاباد بازدید کرد و همچنین با حضور دردفتر خبری ستاد انتخابات شهرستان از خبرنگاران در امر اطلاع رسانی اخبار انتخابات قدردانی نمود.