حجت الاسلام حسنی



حجت الاسلام علیرضا حسنی امام جمعه موقت میبد با تبریک عید سعید قربان گفت : قربان تقرب است و اعمال قربان انسان را به خدا نزدیک تر می کند .
امام جمعه موقت میبد در خطبه های نماز عید سعید قربان بر جنبه های معرفتی غدیر تاکید کرد و گفت : باید ابعاد عید غدیر خم به نسل نوجوان و جوان منتقل شود .
حجت الاسلام حسنی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مساله حج گفت : همانطور که در سرزمین وی ندای برائت از رژیم کودک کش صهیونیستی بلند می شود باید در هرسرزمینی که مسلمانی در آن زندگی می کند ندای برائت بلند شود .
وی گفت : امروز مسئله غزه و فلسطین نه تنها مسئله جهان اسلام بلکه مسئله جهان است و جریان دانشگاه های امریکا و کشورهای غرب را در این باره می بینید .
امام جمعه موقت میبد بر مشارکت گسترده در چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که در هشتم تیرماه برگزار می شود هم تاکید کرد و افزود : امیدواریم مردم همیشه درصحنه با بصیرت و حضور باشکوه در پای صندوق های رای به فردی که انقلابی متعهد و ولایت مدار و اهل خدمت خالصانه به مردم است را انتخابا کنند تا درمسیر خادم الرضا شهید خدمت آیت الله رئیسی حرکت و کشور را به اوج عظمت و اقتدار برسانند .
حجت الاسلام حسنی افزود : ملت ایران در هشتم تیرماه با حضور باشکوه در انتخابات حماسه دیگری را خلق و  جهان را به حیرت وا خواهند داشت