مسئول واحد عترت هئیت رزمندگان اسلام خبرداد


در آستانه ماه محرم و ایام شهادت سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) خواهران واحد پیروان عترت هئیت رزمندگان اسلام در تدارک دوخت و بسته بندی لباس های شیرخوارگان حسینی در شهرستان میبد هستند .
خانم صولت صداقت مسئول واحد پیروان عترت هئیت رزمندگان اسلام میبد گفت : بیش از 30 نفر از خواهران از یک ماه قبل کار تهیه پارچه و دوخت لباس شیرخوارگان حسینی را در دست گرفتند .
صداقت با بیان اینکه پارچه این لباس ها از محل کمک های مردمی تامین شده است افزود : این پارچه ها که ده میلیون تومان هزینه داشت در اختیار بخش خیاطی فنی حرفه ایی خیرالنساء میبد قرار و خواهران با حضور در آن محل پارچه ها را برش و دوخت کردند .
وی گفت : امروز لباس شیرخوارگان حسینی به مرحله بسته بندی رسیده است و خواهران با حضور در بیت العباس بشنیغان با قلب آکنده از عشق به فرزند شش ماهه امام حسین (ع) که با دست های کوچک ، گره های بزرگ را باز می کند  مشغول بسته بندی هستند .
مسئول واحد عترت هئیت رزمندگان اسلام میبد گفت : این لباس ها که هزار و 200 دست  است ؛ اولین جمعه ماه محرم ، بین مادرانی که فرزند شیرخواره دارند توزیع و بخشی هم برای توزیع در محلات به پایگاه های بسیج تحویل داده می شود .
صداقت افزود : بانوانی هم این لباس ها را به نیت برآورده شدن حاجاتشان می گیرند تا سال آینده با حاجت روا شده همراه با هدیه ایی برای شش ماهه امام حسین (ع) خواهند آمد تا نذری که نیت کردند را در همین مسیر هزینه کنیم.