پيام سرپرست بخشداري مركزي بهاباد به مناسبت بازگشايي مدارس

"محمد هوشمند" سرپرست محترم بخشداری مرکزی، بازگشایی مدارس را طی پیامی به شرح ذیل تبریک عرض نمود.

این ماه بیانگر دمیدن روح تلاش و پویایی درمدرسه برجسم و روان معلمان و دانش آموزان و خانواده ها است.  تقارن زمان بازگشايي مدارس با هفته دفاع مقدس در روزشمار ماه مهر، حلاوت اين ماه را دو چندان ساخته است حقيقت اين است كه مهر ماه زيباترين ايام سال است، يكي از پرشكوه‌ترين مجاهدتها و حركت هاي ملي ملت ايران در ماه مهر آغاز مي شود.

حركت عمومي به سمت تعليم و تربيت، ساختن انسان هاي عالم، شجاع، خلاق، مؤمن و آرماني كسب معرفت ها و علوم گوناگون براي ساختن ايران و ساختن جهان، همه اين‌ها روح حركت آموزش و پرورش و تعليم و تربيت و مدرسه و دانشگاه است.

از دانش آموزان عزیز که همه هستی ما وقف هستی آنان باد انتظار داریم که در فضای دل انگیز علم و ادب به دنبال کسب دانش و معرفت و پاسدار حرمت معلمان خود باشند، معلمانی که تمام وجود خویش را در وجود دانش آموزان خود به ودیعه می گذارند، چرا که آنان را فرزندان معنوی خود می دانند خدا را سپاسگزاريم كه آغاز مهر در ايران با شور و اشتياق و شكوه ويژه اي انجام مي شود.

فرهنگیان شریف و دانش آموزان گرامی؛ سال جدید تحصیلی بر شما مبارک باد به همه ی شما سلام و درود می فرستم و از خداوند قادر متعال می خواهم که با اعتماد به نفس و تلاش روزافزون، در انجام وظایف و رسالت خطیر خود پیروز باشید. از خداوند منان سال تحصیلی پرخیر و برکت را برای همگان مسئلت دارم.