سومین جلسه ستاد دهه فجر شهرستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ سومین جلسه ستاد دهه فجر شهرستان با حضور دبیر ستاد دهه فجر استان، فرماندار و سایر اعضای ستاد برگزار شد.

فرماندار بهاباد در این جلسه بر مردمی بودن و حضور پرشور و پررنگ تر مردم از سال قبل تأکید نمود.

وی اجرای برنامه های جدید و جذاب در دهه فجر را خواستار شد و گفت: وظیفه ما این است که بستر سازی کنیم تا بتوانیم برنامه های متنوع و خوبی را در سطح شهرستان داشته باشیم.

"مصطفی سالاری" با بیان اینکه دشمنان انقلاب، راهپیمایی ها و همه برنامه‌های ما را زیر نظر قرار می‌دهند گفت: نقش مؤثر و راهبردی مردم در صحنه های مختلف مورد نیاز انقلاب است و امروز هم با حضور در برنامه های دهه فجر، انقلاب اسلامی را یاری نمایند و مراقب باشیم حرکتی انجام نشود که دشمن بتواند از آن سوء استفاده کند.

وی همچنین فضا سازی و تزئین نمودن سطح شهر و روستاها را خواستار شد.

وی گفت: دانش آموز محور بودن برنامه های دهه فجر در مدارس و محور قرار دادن مساجد در اجرای برنامه های امسال همت همه دستگاه های مسئول را می طلبد.

دبیر ستاد دهه فجر استان یزد بر اجرای برنامه‌ های شاد و مفرح در دهه فجر تأکید نمود و گفت: با توجه به اهمیت جشن پیروزی انقلاب اسلامی، فضاسازی های با نشاط و برپایی جشن های شاد و سرور آفرین می‌تواند به نشاط بیشتر مردم منجر گردد.

"سعید زارع"همچنین بر باکیفیت بودن برنامه ها، جاذبه های بصری، جوان گرایی و برگزاری برنامه ها با حضور اقشار مختلف مردم تأکید نمود و گفت: دشمن عدم حضور مردم در جشن ها را هدف قرار داده است و باید با ایجاد انگیزه و تغییر در برنامه ها آن را حنثی نماییم.

در ادامه اعضای کمیته های ستاد دهه فجر شهرستان برنامه ها و پیشنهادات خود را مطرح كردند.

آذین بندی، رژه موتوری از محل شهدای گمنام تا بهشت محمدی، نورافشانی و بانگ الله اکبر، میهمانی لاله ها، برگزاری محافل انس با قرآن، جشنواره فیلم مردمی عمار، برپایی نمایشگاه کتاب، ارسال پیامک جملات و توصیه های امام و رهبری، تجلیل از زندانیان سیاسی دوران ستم شاهی، برگزاری جشن بزرگ پیروزی در مجتمع فرهنگی هنری ملاعبدالله، برگزاری برنامه های فرهنگی مذهبی هنری و مسابقه در مدارس، برگزاری مسابقات ورزشی، همایش پیاده روی خانوادگی، کوهنوردی، برگزاری همایش و نشست های روشنگری و بصیرت افزایی، گلبانگ انقلاب در کلیه مدارس و همچنین افتتاح دفتر خدمات پلیس +10 و افتتاح پروژه های عمرانی از جمله برنامه های شاخص شهرستان اعلائم شد.