جلسه ارزيابي عملكرد ستاد دهه فجر شهرستان بهاباد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ در جلسه ای که با حضور فرماندار و سایر اعضاء ستاد دهه فجر شهرستان برگزار شد کمیته های برتر ستاد دهه فجر بهاباد معرفی و از زحمات و تلاش های مسئولین کمیته ها تقدیر و تشکر شد.

فرماندار بهاباد در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسئولین کمیته ها، حفظ و صیانت از آرمان های انقلاب و شهدا را وظیفه همه دانست و افزود: باید همیشه و در طول سال با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بیش از پیش پیام های انقلاب را به طور صحیح به نسل های آینده منتقل کنیم.

"مصطفی سالاری" افزود: استکبار جهانی با توجه به وحدت، انسجام و حضور مردم در صحنه ها نسبت به ملت ایران تصمیم گیری می کند.

وی درخصوص ارزیابی صورت گرفته توسط کمیته نظارت و ارزیابی گفت: با ارزیابی کمیته ها ضعف ها و کاستی ها مشخص می شود تا در سال های آینده اصلاح شود.

در ادامه جلسه دبیر ستاد دهه فجر شهرستان با اشاره به برنامه ریزی و اجرای برنامه های جدید در دهه فجر امسال گفت: با بررسی انجام شده برنامه های کمیته های ستاد دهه فجر شهرستان 90 درصد و برخی از کمیته ها نیز 100 درصد اجرایی شده است.

 "علیرضا تیموری" علت عدم اجرای بعضی از برنامه ها را بدی آب و هوا اعلام نمود.

در ادامه جلسه بخشداران مرکزی و آسفیچ و سایر اعضاء ستاد دهه فجر شهرستان برنامه های اجرا شده توسط کمیته مربوطه را ارائه داده و توضیحاتی در خصوص برنامه ها بیان نمودند.

در پایان طی ارزشیابی کمیته نظارت و ارزیابی ستاد دهه فجر شهرستان، "کمیته ایثارگران، بسیج و نیروهای مسلح"، "کمیته فرهنگیان، دانش آموزی و دانشجویی" و " كمیته كودک و نوجوان" به عنوان کمیته های برتر معرفی و از مسئولین آنها تقدیر و تشکر شد.

همچنین با اهداء لوح تقدیر از مسئولین ساير کمیته ها جهت اجرای شايسته برنامه های دهه فجر نیز تقدیر و قدردانی شد.