به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد سرشماری شهرستان بهاباد؛ بنابر اعلام ستاد سرشماری کشور، بمنظور اتمام عملیات ماموران آمارگیر و سرشماری خانوارهای غایب، مرحله حضوری سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395، به مدت 3 روز کاری تا پایان روز دوشنبه 95/9/1 تمدید شد.

با عنایت به اتمام فهرست برداری خانوارهای شهرستان بهاباد در سرشماری عمومی نفوس و مسکن و نیز با توجه به نزدیکی مهلت اتمام سرشماری تا روز دوشنبه اول آذر (تمدید شده)، از خانوارهایی که به هر دلیل هنوز سرشماری نشده و در زمان مراجعه مامور آمارگیر در منزل حضور نداشته اند درخواست می شود با شماره 32470109 ستاد سرشماری شهرستان بهاباد تماس گرفته و کد آماری یا مشخصات خود را تلفنی اعلام نمایند.

شایان ذکر است تمامی عوامل سرشماری در مدت دو ماهه فرصت ثبت نام اینترنتی و میدانی (مصاحبه) تمام همت و تلاش خود را بکار گرفتند تا همه اهالی محترم شهر و روستاها سرشماری شوند.

ستاد سرشماری شهرستان بهاباد این درخواست را از خانوارهای گرامی دارد تا چنانچه کد خانوار غایب دریافت نموده اند، نسبت به ارسال اطلاعات خود به ستادهای شهرستانی اقدام نمایند.

خانوارها همچنین می توانند آدرس محل سکونت و نام مامور مراجعه کننده به منزل خود را به سامانه پیامکی 10006434 ارسال نمایند.

ضمن تشکر از همکاری و همراهی شهروندان گرامی، انشاءالله با ثبت مشخصات معدود خانوارهای غایب، این رویداد مهم ملی با موفقیت به اتمام برسد.