افتتاح نمایشگاه هدایای مقام معظم رهبری به دانش آموزان شهرستان بهاباد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ نمایشگاه هدایای مقام معظم رهبری به دانش آموزان بهابادی با حضور دو تن از مسئولین بنیاد علوی، امام جمعه، سرپرست بخشدار مرکزی، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولین شهرستان در محل سالن دبیرستان زینب افتتاح شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهاباد در آیین افتتاحیه این نمایشگاه از اختصاص این هدایا به کلیه دانش آموزان دختر و پسر آموزشگاه های شهرستان به جز دبیرستان های منطقه خبر داد و گفت: این هدایا شامل البسه برای پسران از قبیل شلوار، پیراهن و کفش و برای خواهران مانتو شلوار و کفش می باشد که بین 2110 نفر از دانش آموزان بهابادی توزیع می شود.

"حسن عبداله ئیان" با بیان اینکه تعدادی از  دانش آموز ان حضوری از نمایشگاه و غرفه های هدایای رهبری بازدید و به طور مستقیم البسه خود را انتخاب کردند، افزود: این هدایا تنها مختص به دانش آموزان محروم نبوده بلکه هدایای مقام معظم رهبری شامل کلیه دانش آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی دخترانه و پسرانه است.

وی تصریح کرد: این هدایا توسط بنیاد علوی که زیر نظر مقام معظم رهبری اداره می شود به شهرستان بهاباد ارسال و توزیع آن با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان صورت گرفته است.

در این مراسم حجت الاسلام سیف الله دهقانی امام جمعه بهاباد در سخنانی از عنایت مقام معظم رهبری به شهرستان بهاباد تقدیر و تشکر نمود و افزود: هدایای مقام عظمای ولایت به دانش آموزان مایه برکات فراوان خواهد بود.

در پایان مسؤولان شهرستان بهاباد از غرفه های این نمایشگاه بازدید کردند.