همزمان با سراسر استان رزمایش الی بیت‌المقدس با مانور دو روزه گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس عاشورا و الزهرا شهرستان از حوزه شهید شوشتری آسفیچ و شهید محلاتی بهاباد  در روزهای 5و6 اسفند ماه سالجاری در شهرستان بهاباد برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهاباد گفت: سپاه در راستای فرمایشات امام‌المسلمین حضرت امام خامنه‌ای که فرموده‌اند "برگزاری این گونه رزمایش‌ها موجب تحرک، نشاط و آمادگی بیش از پیش نیروها و یگان‌های مختلف می‌شود و سپاه و ارتش باید برگزاری چنین رزمایش‌هایی را در برنامه کاری خود داشته باشند" اقدام به برگزاری سلسله رزمایش‌های الی بیت‌المقدس نموده است و این رزمایش نیز در شهرستان بهاباد با مانورگردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس عاشورا و الزهرا در منطقه رزمایشی قدس بهاباد برگزار می‌شود.

مرحله اول این رزمایش این رزمایش با استعداد دوگردان بیت المقدس و با هدف دفاع از کوی وبرزن و مقابله با نا آرامی ها و اغتششات در سطح شهرستان بهاباد برگزارگردید.

در این رزمایش در مرحله اول در سه موقعیت به اجرای عملیات و مقالبله با دشمن پرداختند و توان اقتدار خود را به نمایش گذاشتند و به دفاع از کوی و برزن انجامید که با دخالت نیروهای واکنشش سریع بیت المقدس این درگیری ها خاتمه یافت.