جلسه هماهنگی احداث ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان بهاباد برگزار شد

جلسه هماهنگی احداث ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان بهاباد برگزار شد



به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ در جلسه ای که صبح امروز چهارشنبه 7 آذر 97 با حضور فرماندار بهاباد، معاون مهندسی و معاون طرح و برنامه فرمانده انتظامی استان یزد، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری و فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد در محل فرمانداری برگزار شد هماهنگی لازم جهت احداث ساختمان و تأمین تجهیزات مورد نیاز ستاد فرماندهی انتظامی انجام شد.

فرماندار بهاباد در این جلسه با بیان اینکه حفظ امنیت و آرامش مردم یکی از مهمترین اهداف نیروی انتظامی است گفت: داشتن امنیت پایدار به زیرساخت های لازم نیازمند است و لذا نیروی انتظامی برای اینکه به وظایف محوله خود جامه عمل بپوشاند، نیازمند تجهیزات است.

"محمد مهدی خانی زاده" با تقدیر و تشکر از تلاش های شبانه روزی فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت، آمادگی خود را جهت همکاری در رفع مشکلات نیروی انتظامی شهرستان اعلام نمود و گفت: امیدواریم با افزایش تجهیزات، روز به روز شاهد ارتقاء امنیت در شهرستان باشیم.

تأمین بخشی از اعتبارات مورد نیاز جهت احداث و نوسازی ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان بهاباد از محل اعتبارات تملک دارایی شهرستان و تخصیص اعتبار جهت بازسازی بازداشتگاه مرکزی شهرستان از برخی مواردی بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و به تصویب رسید.