قائم مقام دبیر اجرایی ستاد سرشماری نفوس و مسکن 95 استان یزد با اشاره به اینکه مهلت شرکت در ثبت‌نام اینترنتی نفوس و مسکن 95 سه روز تمدید شد، اظهار داشت: مهلت در نظر گرفته شده برای سرشماری اینترنتی تا 24 مهرماه بود که این زمان بر اساس اعلام دبیرخانه ستاد سرشماری کشور تا 27 مهر تمدید شد.

محمدحمید فخرالدین بیان کرد: مرحله دوم اجرای طرح، 28 مهر ماه آغاز می‌شود و ماموران آمارگیر از این تاریخ به بعد به درب منازل مراجعه می‌کنند.

معاون سازمان برنامه و بودجه استان یزد یادآور شد: در مرحله اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن، برخی خانوارها با برقراری تماس تلفنی یا مراجعه حضوری درخواست ویرایش اطلاعات خود را داشته‌اند که این امر در حال حاضر مقدور نیست اما بعد از اتمام مهلت تعیین شده برای سرشماری اینترنتی، امکان دسترسی برای ویرایش اطلاعات فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: زمان دقیق و تاریخ ویرایش اطلاعات از سوی کمیته روابط عمومی و تبلیغات ستاد سرشماری نفوس و مسکن 95 استان یزد اطلاع‌رسانی خواهد شد.

فخرالدین خاطرنشان کرد: البته فرصت ویرایش اطلاعات تنها یکبار برای خانوارها فراهم است و بعد از آن ورود به صفحه آنها از طریق سامانه امکان‌پذیر نیست.